خرید بهترین روسری های مجلسی مارک

فهرست مطالب

روسری های مجلسی مارک را می توان در مراکز فروش با قیمت ارزان خریداری کرد؟ به نظر شما، بهترین مارک های روسری مجلسی ایرانی کدام است؟ برای خرید روسری مجلسی می توان از طریق سایت های فروشنده اقدام نمود؟
روسری یکی از پوشیدنی هایی است که در میان خانم های ایرانی و کشور های مسلمان رایج است. البته روسری در ابعاد و اندازه های مختلف توسط کشور های غیر مسلمان هم تولید شده و به عنوان دستمال گردن، دستمال کیف و … مورد استفاده قرار می گیرد.
خانم ها باید متناسب با محل، مناسبت و مواردی از این قبیل، روسری خود را انتخاب کنند. روسری های اسپرت برای مجالس رسمی و روسری های مجلسی برای میهمانی و دورهمی های غیر رسمی انتخاب خوبی نخواهد بود.

معرفی مدل های روسری مجلسی زنانه

مدل های مختلف از روسری های مجلسی زنانه در بازار وجود دارد. مانند :

  • روسری های سنگ دوزی شده
  • روسری های گلدوزی شده
  • روسری های ساتنی ساده و گلدار
  • روسری های ابریشمی
  • روسری های دور دوزی شده
  • روسری های نقاشی کار دست و …

این روسری ها هر یک مطابق با نوع مجلس، سن، ست مانتو شلوار و غیره بایستی انتخاب شوند. اگر می خواهید شیک پوش باشید، بهتر است به تمامی جزئیات پوشیدنی های خود دقت کرده و نه صرفاً از روی مد، بلکه مطابق با آنچه بیشتر به شما می آید.
روسری های مجلسی دارای قواره های مختلفی هم هستند که این روز ها مانند 2 الی 3 دهه پیش، روسری هایی با قواره های بزرگ مد شده و بیشتر همه به سمت این خرید این روسری ها می روند.
از انواع قواره های رایج روسری زنانه در بازار عبارتند از:

  1. 90 در 90 سانت
  2. 100 در 100 سانت
  3. 110 در 110 سانت
  4. 140 در 140 سانت

بهترین روسری های مجلسی مارک کدام اند؟

در کنار تولید کنندگان داخلی، شرکت های بازرگانی فعال در حوزه پوشاک هم به واردات روسری از برند های مطرح جهان به بازار داخل کشور مشغول هستند.
روسری های مجلسی مارک، بسته به نوع مارک و کشور سازنده شان دارای رنج قیمت های متفاوتی اند. مثلاً روسری هایی هستند که تولیدی شرکت های معتبر و برند های شناخته شده آمریکایی بوده و ارزش میلیونی دارند و در مقابل روسری هایی هستند که وارداتی ترکیه بوده و قیمت خرید و فروش معقول تری دارند.
در زیر، هم بهترین برند های ایرانی تولید کننده روسری های مجلسی مارک را معرفی می کنیم و هم بهترین برند های جهانی.
از بهترین و هنری ترین برند های ایرانی طراحی و تولید روسری زنانه که جدای از کیفیت خوب محصولاتشان، به خاطر طرح های منحصر به فردی که دارند در بازار داخلی شناخته شده اند، عبارتند از:

  • آدور
  • ستی ریس
  • عرفانموس
  • خلعت
  • طوبی آرتمیس

و این برندها که در زمره بهترین برند های شال و روسری در بازار جهانی به حساب می آیند و برخی از آن ها حتی در کشور های اروپایی تولید و روانه بازار فروش می شوند:

  1. Haute
  2. AAB
  3. Sugar
  4. Duck
  5. Aere
  6. Amirah couture
  7. Naelofar
  8. Inayah
  9. Purdy petals
  10. Diana kotb

سفارش خرید عمده روسری مجلسی شیک

خیلی از مزون داران و مغازه های عرضه روسری در سطح کشور، برای تامین نیاز مشتریان و پاسخ دادن به نیاز خانم های شیک پوش، به دنبال خرید عمده روسری مجلسی هستند.
این افراد می توانند به چند طریق ثبت سفارش نمایند:

  1. حضوری با طراحان مطرح داخلی ارتباط برقرار کرده و عمده روسری مجلسی شیک را از آن ها با قیمتی ارزان تر از قیمت تکی تهیه نمایند.
  2. اینترنتی با شرکت های تولید کننده خارجی در تماس بوده و روسری مجلسی عمده را غیر حضوری ثبت سفارش نمایند.

از نظر ما، حمایت از تولیدات داخلی بسیار بهتر است. همچنین قیمت روسری های مجلسی تولید و طراحی داخل به نسبت ارزان تر از روسری های ترک، اروپایی و … می باشد. در صورتیکه نمونه های ایرانی در حال حاضر می تواند با نمونه های خارجی از نظر کیفیتی رقابت نماید.

به این مطلب امتیاز دهید

یک نظر در “خرید بهترین روسری های مجلسی مارک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.