صادرات روسری طرح دار درجه یک

فهرست مطالب

صادرات روسری طرح دار از جمله تجارت های پررونق کشور ما به دلیل مرغوبیت روسری های درجه یک، به کشور های دیگر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین این مجموعه ارتباط بگیرید.

انواع روسری های طرح دار جدید

روسری های ایرانی از بهترین اجناسی است که در داخل و خارج کشور همیشه مورد استقبال افراد زیادی می باشد.
در حالت کلی روسری ها به دو دسته ی قواره بزرگ و کوچک تقسیم می شوند.
روسرهای قواره بزرگ ابعاد خیلی بزرگی دارند که اکثرا افراد آن ها را به صورت یک طرفه روی شانه می اندازند. این روسری ها به دلایلی در فصل های سرد سال بیشتر کاربرد دارند و اشخاص با تیپ های رسمی و نیمه رسمی از آن ها استفاده می کنند.

روسری های طرح دار، به دلیل شلوغی و رنگ های زیادی که در این مدل روسری ها به کار رفته برای بانوانی با قامت بلند مناسب تر بوده که بهتر است این روسری ها را با مانتو های ساده و تک رنگ استقاده کرد.
روسری های طرح دار با نقش و نگار های رنگارنگ و قدیمی که معمولا در رنگ های متنوعی مثل خردلی، صورتی و … هستند. نکته مهمی که خیلی باید به آن توجه کرد این است که برای این که طرح های این روسری ها بیش تر به چشم آید از گره زدن آن حتما صرف نظر کنیم.

روسری درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

  1. عواملی که تعیین کننده درجه روسری هستند چه می باشد؟
  2. ساختار روسری از چه ساخته شده است؟

حتما این بخش را دنبال کنید.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]در تعیین درجه روسری کلمه کیفیت حرف اول را می زند و عواملی مانند جنس، رنگ به کار رفته و … آن را همراهی می کنند.[/box]

[highlight color=”blue”]پس ویژگی روسری خلاصه می شود در جنس، کیفیت و قیمت آن هاست به بررسی چند نمونه از این روسری ها می پردازیم:[/highlight]

  • روسری سیلیک: این دسته روسری قابلیت زیادی در مقابل کشش و پارگی دارد و به ندرت چروک می شوند. این روسری ها بسیار سبک و براق هستند و به دلیل داشتن پروتئین که هادی حرارت نیستند و عایق بودن و لطافتی که این در این پارچه موجود بوده، هم در زمستان و هم در تابستان از آن می توان استفاده کرد.

 

  • روسری ساتن: براق و نرم بودن آن از ویژگی های بارز آن است که زیبایی خیره کننده ای دارند و ساختار آن نخ های طویلی که همگی در یک راستا هستند می باشد.

 

  • پلی استر و پلی ویسکوز: جنسی از پنبه و لینن است که رطوبت، بالایی دارد و به شست و شوی زیاد مقاوم نیست ایرادی آن چروک شدن سریع آن است و مزیتی که دارد در جنس خنک و نازک آن است که الکتریسته ای در مقابل سایر روسری ها تولید نمی کند.

 

  • روسری موهر: ساخته شده از پشم بز ماده، که تقریبا گران است. جنسی بسیار مرغوب است اما گاهی بعضی تولید کنندگان با مواد دیگر آن را مخلوط می کنند و از مرغوبیت آن کم می شود. حالا برای تعیین مرغوبیت چه کنیم؟ یک تاز از آن را بسوزانیم و در صورت احساس بوی کز متوجه می شویم که کالایی اصل و مرغوب است.

 

  • روسری پشمی: این جنس از روسری در فصل های سرد سال بیشتر کاربرد دارند و خیلی کم چروک می شوند و نکته ای که است، نباید مستقیما آن را اتو کنیم و بهتر است پارچه ای روی آن پهن کنیم و اتوکشی را انجام دهیم تا به الیاف آن آسیبی نرسد.

شرایط ویژه صادرات روسری طرح دار

کارخانجات تولیدی کشور با تولید روسری های ایرانی مقدار عمده ای از آن را به کشور های همسایه مثل عراق صادر می کنند.
بانوان مسلمان در کشور های همسایه بیشتر روسری های بلند با طرح اسلیمی را برای پوشش خود می پسندند برای همین صادرات روسری با قواره های بزرگ بیشتر از انواع دیگر صادر می شوند.
شرط اصلی صادر کردن، برآورده کردن نیازهای اصلی است، یعنی چه؟
حلقه های زنجیری از خدمات که با توجه به مقیاس بیزینس متفاوت است. این حلقه ها شامل بازاریابی و تور تجاری در شهر های مختلف، ثبت شرکت، ثبت برند و شعبه و … در مکان های مختلف است.
شرکت های بین الملی که در کشور های همسایه و ایران وجود دارند، هدفشان تسهیل روابط تجاری بین کشور ها است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.