فروش عمده روسری پاکستانی اعلا

فهرست مطالب

آغاز فروش عمده روسری پاکستانی اعلا با پایین ترین قیمت ممکن در فروشگاه روسری و شال آرا، جدیدترین و بروزترین روسری های پاکستانی را از ما بخواهید.

همانطور که میدانید روسری پاکستانی در ایران به دلیل مناسب بودن قیمت به میزان بسیار زیادی وارد بازارها می گردد و فروش بسیار خوبی هم دارند.

روسری پاکستانی

پاکستان بعد از چین و ترکیه یکی از بزرگترین واردکننده های پارچه، پوشاک، روسری و شال به ایران می باشد. کیفیت و جنس و قیمت روسری و شال های پاکستانی نسبت به روسری و شال های ترک و چین پایین تر است اما اغلب مردم طرح ها و مدل های پاکستانی را بیشتر پسند می کنند. امروزه روسری های پاکستانی در طرح های مختلفی که در زیر نام برده شده تولید و وارد کشور می گردد.

  • روسری مجلسی
  • روسری اسپرت
  • روسری سنتی
  • روسری مدرن

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از پر فروش ترین روسری های پاکستانی در بازار، روسری های طرح سنتی (معروف به طرح گنبندی )هستند.[/box]

عمده روسری پاکستانی

روسری پاکستانی را از کجا خریداری کنیم؟

همانطور که میدانید واردات روسری و شال در این چند سال اخیر به ایران از کشور های چین، ترکیه، هند و پاکستان از طریق بازرگانی های شال و روسری بسیار زیاد شده است. واردات روسری پاکستانی بیشتر از استان مشهد و مستقیم به تهران و از آنجا به سراسر کشور پخش می گردد. فروشگاه روسری و شال آرا نیز یکی از پخش کننده های مستقیم روسری های پاکستانی با مناسب ترین قیمت می باشد.

روسری پاکستانی

پیشنهاد امروز arascarf به عزیزانی که در مناطقی زندگی می کنند که مردم آن شهر قدرت خرید کارهای برند و عالی ر ا ندارند خرید و فروش انواع روسری های پاکستانی است.

از ویژگی های روسری پاکستانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت جنس متوسط ( رو به خوب)
  • تنوع زیاد در طرح و رنگ

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]یکی از مهم ترین ویژگی های روسری پاکستانی به دلیل مناسب بودن قیمت بازار فروش بسیار بالایی در ایران دارد.[/box]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.