انواع روسری شیک برند پیرگاردین

فهرست مطالب

روسری شیک برند پیرگاردین در طرح های مختلفی تولید شده و فروش می رود که همگی انواع آن در بازار، پر طرفدار نیز هستند.
پیرگاردین نام یک برند ایتالیایی است که در تولید انواع لباس هاس شیک زنانه معروف می باشد. این برند توسط شخصی به نام پیرگاردین تاسیس شد. همه او را به خاطر طراحی های جالب و نقوش هندسی که می کشید می شناختند.
او ابتدا تمایلی به طراحی پوشاک زنانه از خود نشان نمی داد و دوست داشت لباس هایی را طراحی کند که میان خانم ها و آقایان مشترک باشد و در این کار نیز موفق شد.
قبل از این که پیرگاردین به طراحی لباس برای بانوان روی بیاورد به کار معماری در پاریس مشغول شد و در سال 1959 با سفری که به ژاپن داشت تصمیم به طراحی لباس برای بانوان گرفت.

روسری ابریشمی

انواع روسری شیک برند پیرگاردین

روسری پیرگاردین یکی از شیک ترین و زیباترین سر پوش هایی هستند که در بازار ایران یافت می شوند. جنس آنها از حریر ابریشم و ساتن ابریشم است و علاوه بر داشتن جنسی عالی دارای طراحی های منحصر به فرد نیز هستند.

روسری برند

برای خرید روسری های زیبا پیرگاردین که اصل نیز باشد باید حتما به مراکز و فروشگاه هایی مراجعه داشت که محصولات برند را می فروشند.
روسری های زیبا این برند به دلیل مرغوبیت و شهرتی که دارند قیمت بالایی را از آن خود کرده اند اما با این وجود باز هم آمار کسانی که به دنبال تهیه این روسری شیک هستند کم نیست.
هر سال این برند سعی می کند طراحی ها جدیدی از انواع روسری های خود را وارد بازارهای جهانی کند تا همه بتوانند به راحتی از خرید آنها بهره مند گردند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.