روسری چهارگوش بزرگ نخی ساده

فهرست مطالب

روسری چهارگوش بزرگ نخی ساده برای فصل تابستان بسیار مناسب است و ضمن داشتن حجاب کامل، خنک و زیبا نیز می باشد اما طرح های جدید آن را چگونه می توان خریداری کرد؟
روسری ها نخی زنانه در سایزهای مختلفی تولید می شوند تا همه بتوانند باب میل خود یک روسری خنک را خرید نمایند اما همان طور که می دانیم اکثر خانم ها به پوشیدن روسری های نخی قواره بزرگ بیشتر علاقه دارند.
این مدل روسری ها خیلی شیک تر به نظ می آیند و می توان با آنها از حجاب خوبی برخوردار بود. اما گله بیشتر مشتریان درباره این محصول این است که چرا بیشتر طرح هایی که از روسری های ساده نخی می بینند تکراری است و طرح های جدید را چطور می توانند به دست آورند.

روسری توتو

روسری چهارگوش نخی

برخی از شرکت ها در ایران وجود دارند که انواع روسری های نخی چهارگوش را هر ساله با طراحی های جالب که روی آن ممکن است سنگ دوزی های ظریف؛ مروارید دوزی و خامه دوزی باشد را روانه بازارها نمایند. اما چون تعداد این شرکت ها و تولیداتشان نسبت به جمعیت مشتریان در فصل تابستان محدود است خیلی ها از خرید مدل های جدید روسری های ساده نخی جا می مانند.

برند توتو

بهترین راه تهیه روسری های بزرگ نخی این است که با مراکزی ارتباط داشت که می توانند روسری های نخی چهارگوش را در اوایل فصل با جدیدترین مدل ها در اختیار مشتریان بگذارند. این مراکز به صورت عمده فروشی فعالیت می کنند و می توان گفت خریدار می تواند قیمت ایده آلی را برای تهیه محصولات مورد نیاز خود پرداخت کند.

به این مطلب امتیاز دهید

یک نظر در “روسری چهارگوش بزرگ نخی ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.