سایت فروش روسری ساتن مرغوب در کشور

فهرست مطالب

فروش روسری ساتن مرغوب در معتبر ترین سایت فروش انواع روسری صورت می گیرد، شما می توانید با قیمت هایی اقتصادی و مقرون به صرفه به صورت عمده خریدار روسری های ساتن ما باشید.

کالکشن انواع روسری های ساتن

همانطور که می دانید روسری های ساتن جزو روسری های پر طرف دار و مجلسی محسوب شده و معمولا برای استفاده های روزمره چندان کاربردی ندارند و بطور کلی به دو دسته مات و براق تقسیم می شوند.
بطور معمول روسری های ساتن مات طرفداران بیشتر و در نتیجه بازار خرید و فروش بهتری دارند، و همین عامل سبب شده است تولید کنندگان به تولید روسری های ساتن مات بیشتر روی آورند.

نوع دیگر روسری های ساتن که معمولا بیشتر مورد پسند خانومای که به دنبال استایل های شیک هستند، روسری ساتن ابریشم می باشد. این نوع روسری ساتن از مناسب ترین انواع روسری برای استفاده در مراسم های رسمی و مناسبت ها است.
روسری های ساتن ابریشم؛ بسیار سبک، لطیف و مقاوم بوده و دارای الیافی با رنگ های متفاوت است که برای فصل سرما از طیف رنگی خاکستری، مشگی، زرشکی، و قهوه ای و برای دیگر فصول سال از طیف رنگی بنفش، نارنجی، آبی روشن، سبز، زرد، صورتی، و سفید می توان استفاده کرد.

روسری ساتن درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

همانطور که می دانید روسری های ساتن تولد شده از نوعی پارچه به نام ساتن هستند که از الیافی مصنوعی تولید می شود و یک سمت آن کاملا مات و سمت دیگر آن براق است. بطور معمول اختلاف مات و براق بودن در روسری ساتن براق بسیار بیشتر می باشد.
[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]از ویژگی های ایده آل روسری های ساتن می توان به قرار گیری راحت آن ها در سر، استحکام بالا، کیفیت بالای رنگ پذیری و جلای چاپ، جذابیت بالا بخاطر داشتن براقیت مطلوب، نخ کش نشدن، داشتن استایل شیک و خوش حالت قرار گرفتن بر روی سر اشاره کرد.[/highlight-red]
روسری های ساتن با قواره های کوچک معمولا از جذابیت و استقبال بیشتری همراه هستند اما روسری ساتن با قواره بلند نیز برای طرفداران این مدل روسری ساتن در بازار موجود بوده و بطور معمول قواره بندی روسری های ساتن در رنج ۹۰ تا ۱۱۰ قرار دارد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]لازم به ذکر هست که برای شناخت روسری ساتن با جنس مرغوب راه هایی وجود دارد که بدون آشنایی با این راه ها سخت می توان موفق به خرید روسری ساتن با جنس خوب شد؛ این راه ها عبارتند از: استحکام بالایی تار و پودی روسری بطوری که نباید با لمس کردن جابجا شود بلکه تارهای آن باید ثابت و مستحکم باشد، هنگام تا کردن روسری نباید روسری حالت چسبندگی پیدا کند و به راحتی نخ کش نشود.[/hwgold-dash]
شایان ذکر است که یکی از بازارهای پر رونق روسری مربوط به فروش روسری ساتن مرغوب در مدل ها و رنگ بندی های متنوع است که اغلب خانوم های ایرانی شیک پوش دنبال خرید این نوع روسری می باشند

مرکز فروش روسری ساتن مرغوب به صورت آنلاین

همانطور که گفتیم انواع روسری های ساتن بخاطر مورد استفاده قرار گرفتن در مجالس و مراسمات از نیازهای معمول هر خانوم ایرانی بوده که همین امر سبب شده است خانوم ها به دنبال روسری های باشند که از کیفیت و جنس خوبی برخوردار بوده و در مجالس و مهمانی ها موجب شیک پوش بودن و زیبایی پوشش آن ها شود.
[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]به همین دلیل بیشتر برای خرید به مراکزی مراجعه می کنند که علاوه بر دسترسی به رنگ دلخواه و متناسب با رنگ پوست خود از کیفیت مطلوبی هم برخوردار باشد.[/highlight-paper]
به همین منظور تولیدی ما یکی موفق ترین تولید کنندگان انواع روسری ساتن مجلسی و ابریشم، فروش روسری ساتن مرغوب و درجه یک را بصورت اینترنتی انجام می دهد تا بدین شکل خریداران عمده با پرداخت قیمت های ارزان و اقتصادی موفق به خرید روسری های ساتن درجه یک شوند.
این فرصت؛ فروش روسری ساتن مرغوب این امکان را به شما خریداران عمده خواهد داد تا قادر باشید به نیازهای متنوع مراجعین خود پاسخ دهید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.