سایت فروش شال و روسری مارک ترکیه در کشور

فهرست مطالب

روسری مارک ترکیه یکی از بهترین و پرفروش ترین مارک ها در کشور به حساب می آید. سایت فروش شال و روسری ترک، شرایط خرید مستقیم و بی واسطه را فراهم آورده است.

برندهای برتر شال و روسری مارک ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای پیشتاز در صنعت نساجی و پوشاک محسوب می شود که در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در این حوزه داشته است، به همین جهت یکی از برترین صادر کنندگان جهانی البسه و پوشاک شناخته می شود.
باید گفت که مردم ترکیه به نوع پوشش و ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند، شاید یکی از دلایل پیشرفت این کشور در صنعت مد و لباس همین مورد باشد.
از آن جایی که بیش از ۹۶ درصد از جمعیت ترکیه را مردم مسلمان تشکیل می دهند، این کشور جزو کشورهای اسلامی دسته بندی می شود. پوشش های اسلامی که در ترکیه رایج هستند شامل روسری، شال، مانتو، تونیک، پیراهن و چارشف می شوند.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]لازم به ذکر است که کشور ترکیه یکی از قطب های اصلی تولید و واردات شال و روسری در خاورمیانه به شمار می رود و از لحاظ طراحی، کیفیت، جنس و تنوع محصولات در بین مردم سایر کشورها مشهور و محبوب می باشد. در ایران نیز شال و روسری مارک ترکیه بسیار پرطرفدار است.[/highlight-red]

برندهای معروف و برتر شال و روسری ترک عبارتند از:

  1. اکر (Aker): این برند در سال ۱۹۷۷ کار تولید روسری را آغاز نمود و به دلیل طراحی منحصر به فرد و متنوع، یکی از بهترین و پرفروش ترین برند روسری در جهان شناخته می شود.
  2. واکو (Vakko): سابقه این برند به سال ۱۹۳۴ باز می گردد. شال و روسری های تولیدی این کارخانه عمدتاً از جنس پشم، پنبه و ابریشم می باشد.
  3. سارار (Sarar): فعالیت خود را از یک مغازه کوچک شروع کرد و امروزه انواع شال و روسری مجلسی را با بهترین کیفیت پارچه، روانه بازار کرده است.

نمایندگی فروش و پخش عمده شال و روسری

همانطور که می دانید برندهای پوشاک ترک در میان سایر برندها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است و از جهت کیفیت مرغوب و قیمت نه چندان زیاد همیشه طرفداران زیادی داشته است.
در مورد شال و روسری به جرئت می توان گفت که مارک های ترک در ایران، بیشترین فروش را به خود اختصاص داده اند.
[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]پخش عمده شال و روسری مارک ترکیه در کشور، توسط وارد کنندگان معتبر این محصول انجام می شود. انواع روسری ترک از لحاظ کیفیت درجه بندی می شوند و با قیمت های متنوع به فروش می رسند.[/hwgold-dash]
خریداران عمده شال و روسری معمولاً فروشندگان و مغازه داران تک فروش می باشند. این افراد می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروش، خرید عمده خود را انجام دهند.

عرضه مستقیم شال و روسری در ایران

آن چه برای خریداران عمده اهمیت دارد، مناسب ترین قیمت شال و روسری در بازار می باشد. این امر تنها از طریق خرید بی واسطه و مستقیم امکان پذیر است.
نمایندگی ما به طور مستقیم با وارد کنندگان شال و روسری در ارتباط بوده و انواع روسری ترک را با بهترین کیفیت عرضه می نماید.
اگر به دنبال ارزان ترین قیمت شال و روسری هستید، همین حالا به وب سایت نمایندگی سر بزنید و به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن خرید عمده خود را بدون واسطه انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.