شرکت پخش انواع روسری های ساتن در بازار

فهرست مطالب

انواع روسری های ساتن در دو مدل طرح دار و ساده، توسط شرکت های پخش اصلی در اختیار عمده خریداران قرار می گیرد. آیا می دانید رنج قیمت روسری های ساتن در بازار چند است؟ آیا توسط سایت های فروشنده پوشاک زنانه و مردانه، بهترین و جدیدترین مدل های روسری ساتن با تخفیف های ویژه در اختیارتان قرار خواهد گرفت یا نه؟
به خاطر تنوع طرح و رنگ پارچه ها، تنوع در شال و روسری های زنانه هم روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. چه بسا این روز ها طراحانی روی کار آمده اند که فعالیت شان را محدود به طراحی شال و روسری های مدرن کرده اند.
جنس پارچه روسری های مختلف متفاوت است. یکی از روسری هایی که بیشتر استفاده مجلسی داشته و در مقایسه با روسری های نخی گران قیمت تر می باشد، انواع روسری های ساتن است.
در ادامه، این روسری ها را بیشتر خواهید شناخت.

انواع روسری های ساتن مدل جدید

روسری های ساتن:

  • مدل های متنوعی داشته است.
  • در ابعاد مختلفی تولید می شود.
  • دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی است.
  • دور دست دوز می باشند.

این روسری ها یک طرف شان لیز و براق است و طرف دیگرشان مات و کدر می باشد.
جالب است بدانید که مدل های جدید روسری های ساتنی موجود در بازار، برخی دو رو بوده و هر طرف آن ها دارای طرح و رنگ متفاوتی نسبت به روی دیگر است.
اصولاً ابعاد روسری های ساتن کوچک بوده و در قواره های بسیار بزرگ تولید نمی شود. زیرا استفاده روسری های قواره بزرگ با تیپ های مجلسی چندان زیبایی و جذابیتی به همراه نخواهد داشت.

قیمت روسری ساتن در بازار

بسته به کیفیت جنسی که روسری ساتن دارد، در بازار فروش قیمت گذاری می شود.

روسری های ساتن در واقع از جنس پنبه و نخ بوده و روسری های خنک و لطیفی هستند. اگر در ترکیب الیاف تولیدی روسری های ساتن از الیافی جز پنبه و نخ استفاده شود، نوسان قیمت ها آغاز می شود.
این الیاف افزودنی ممکن است الیاف ابریشمی بوده که سبب افزایش قیمت انواع روسری های ساتن در بازار شده یا ممکن است الیاف پلاستیکی باشد که کاهش قیمت روسری ساتن در بازار را به همراه خواهد داشت.

گران قیمت ترین گونه های روسری ساتن، روسری های ابریشمی هستند که بیشتر مناسب مجالس و میهمانی بوده و کمتر کسی از آن در مکان های مختلف استفاده می کند.
اگر می خواهید رنج قیمت روسری های ساتن را به دست آورید، سری به سایت های فروشنده و مغازه های عرضه کننده زده تا به محدوده قیمت دست پیدا کنید.

پخش بهترین و جدیدترین مدل روسری ساتن

در ایران، تولید کنندگان و طراحان زیادی را می توان نام برد که وظیفه پخش بهترین و جدیدترین مدل روسری ساتن را بر عهده دارند.
اما جدای از طراحان و تولید کنندگان داخلی، توسط برند های مطرح جهانی هم روسری های باکیفیت، شیک و زیبایی به بازار داخلی راه پیدا می کند.

از این برند های مطرح و شناخته شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زارا
  2. برشکا
  3. استرادیواریوس
  4. دیور
  5. گوچی و …

[highlight color=”orange”]برخی از این برند ها، برند های برتر کشور های همسایه بوده و برخی دیگر از برند های مطرح کشور های اروپایی می باشد که با قیمت های نجومی در بازار داخلی کشور به فروش می رسد.[/highlight]

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]اما پیشنهاد ما برای شما که خریدار خرد روسری بوده و یا قصد خرید عمده و پخش آن را دارید، روسری های تولید طراحان داخلی می باشد. چون: دارای قیمت بسیار مناسبی است. از کیفیت بالایی برخوردار است. خرید تولیدات داخلی به حمایت تولید کنندگان داخلی کمک می کند.[/box]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.