صادرات انواع شال نخی درجه یک

فهرست مطالب

انواع شال نخی درجه یک در طرح ها و رنگ های متنوع در کشور تولید می شود و برای صادرات به عراق فرستاده می شود. سفارش عمده شال ایرانی در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق سایت امکان پذیر است.

انواع مختلف شال نخی تولید ایران

در میان پوشش های مختلف در ایران، شال و روسری یکی از مهم ترین آن ها به شمار می رود که از زمان شکل گیری تمدن اسلامی، مورد توجه بانوان و خانم های جوان قرار گرفته است.
زنان در ایران باستان یک چادر کوتاه بر سر می انداختند که امروزه به عنوان شال استفاده می شود. این شال های نسبتاً بلند دارای نقش و نگار اصیل و زیبایی بودند.
امروزه در اکثر کشورها و جوامع اعم از مسلمان و غیر مسلمان، شال به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال در کشورهای غربی برای عنوان دستمال گردن، زینت مو و کمربند فانتزی شلوار کاربرد دارد.

همانطور که می دانید در کشورهای اسلامی مانند ایران، استفاده از شال بسیار رایج شده است و یکی از پرطرفدارترین نوع پوشش در بین بانوان می باشد.
در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته، روز به روز به تعداد کارخانجات تولید شال و روسری در کشور افزوده شده است.
تلاش روز افزون مهندسان نساجی و طراحان، سبب تولید بهترین کیفیت شال با تنوع بالای طرح و رنگ شده و رضایت کامل بازار هدف را به دنبال داشته است.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]لازم به ذکر است که شال های موجود در بازار بر اساس جنس پارچه انواع مختلفی دارند که عبارتند از: شال نخی، حریر، ابریشمی، پشمی، ساتن، لمه، گیپور، مخمل و … همچنین با توجه به برندهای مشهور دنیا، شال دارای مدل های گوناگون مانند گوچی، ورساچه، چنل، بربری، هرمس و غیره می باشد.[/highlight-paper]

بازار صادرات انواع شال نخی درجه یک به سایر کشورها

کارخانه های فعال در زمینه تولید انواع شال نخی درجه یک علاوه بر تأمین نیاز کشور، بازار صادرات شال نخی را نیز در دست گرفته اند. استان های تهران، اصفهان و یزد قطب های اصلی تولید شال و روسری نخی در کشور به شمار می روند.

ایران مهم ترین صادر کننده شال نخی درجه یک به عراق محسوب می شود. صادرات شال نخی به کشور عراق به دلیل تقاضای زیاد صورت می گیرد.

انواع شال نخی درجه یک ایرانی، به وفور در بازار عراق یافت می شود و به دلیل کیفیت مرغوب و جنس اعلا، طرفداران زیادی دارد.

سفارش شال نخی با قیمت ارزان در نمایندگی اینترنتی

برای خرید عمده شال نخی می توان از طریق نمایندگی های حضوری و مراکز معتبر فروش آنلاین اقدام کرد.
این فروشگاه به صورت غیر حضوری و اینترنتی مشغول به فعالیت است و انواع مختلف شال و روسری درجه یک و باکیفیت را به مغازه داران و تک فروشان عرضه می کند.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]به جرئت می توان گفت که بهترین کیفیت شال نخی درجه یک با قیمتی استثنایی تنها در این نمایندگی آنلاین وجود دارد.[/hwgold-dash]

این مجموعه با حذف واسطه ها، محصولات خود را با قیمت کارخانه تولید کننده در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.
خریداران می توانند از طریق وب سایت فروشگاه، به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن از قیمت روز شال نخی ایرانی آگاه شوند و یک خرید پرسود و بدون دردسر را تجربه نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.