فروش فوق العاده روسری طرح دار ابریشمی در تهران

فهرست مطالب

روسری طرح دار ابریشمی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و جزء پرطرفدارترین روسری ها می باشد. فروش فوق العاده روسری طرح دار ابریشمی در تهران می تواند با استقبال بی نظیری روبرو شود و برای فروشنده کاملا مقرون به صرفه است.

انواع روسری طرح دار ابریشمی

روسری به عنوان یک وسیله برای پوشش موی سر در بین اکثر خانم ها استفاده می شود و انتخاب روسری با طرح های زیبا و جنس مناسب می تواند باعث تغییر در استایل مصرف کننده باشد.
البته برخی از افراد از روسری نه تنها به عنوان یک پوشش بلکه از لحاظ جنبه زیبایی نیز مورد استفاده می دهند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ] انواع مختلفی از روسری در طرح ها و جنس های گوناگون وجود دارد که بر اساس متریال های بکار برده شده در آنها به چند دسته طبقه بندی می شوند از جمله:[/highlight-paper]

  1. روسری ابریشمی: این روسری ها کاملا مقاوم است و جزء روسریهای مجلسی محسوب می شود.
  2. روسری نخی: این روسری از الیاف پنبه و نخ تهیه می شود که به هیچ عنوان بر روی سر لیز نمی خورد و به دو صورت ریشه سوزنی و یا دور دست دوز در بازار وجود دارد و بسته به ضخامت آن مناسب چهار فصل می باشد.
  3. روسری پشمی: این روسری جزو روسری های گرم است که در فصل های پاییز و زمستان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً آن را در رنگهای گرم تولید می کنند.

روسری های ابریشمی جز روسری های پرطرفدار است که در چهار فصل سال قابل استفاده می باشند و در حین شستشو دچار آب رفتگی و چروک نمی شود.

روسری ابریشم از لحاظ نوع جنس و طرح به چند دسته مختلف طبقه بندی می شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • روسری ابریشم کج راه: این روسری در برابر ساییدگی مقاومت است و معمولا در قواره های بزرگ تولید می شود که به دلیل ضخامت آن در فصل پاییز و زمستان نیز قابل استفاده است این روسری در طرح های مختلف و از جمله برندهای متنوع طرحهای گل و و همچنین طرح پلنگی نیز تولید می شود.
  • روسری های ابریشم سوزنی: که این روسری به دلیل نقطه های سوزن سوزنی که بر روی آن وجود دارد به هیچ عنوان بر روی سر لیز نمی خورند و دارای طرح های مختلفی است که می‌ توان با استایل های روزمره آنها را ست کرد.
  • روسری ابریشم ژاکارد: این نوع روسری با الیاف ابریشم و ژاکارد بافته می شود و به دلیل بافت پیچیده ای که در آن ایجاد می شود اغلب طرح های آن با دست قابل لمس هستند جزء پرطرفدارترین روسریهای ابریشمی می باشد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]به طور کلی تمامی روسری های ابریشم را می توان از طرح های جدید و به روز از جمله: طرح های گل بوته، سنتی، اسلیمی و همچنین طرح برندهای مشهور، طرح های پلنگی و راه راه در بازار پیدا کرد و متناسب با سلیقه از آنها استفاده کرد.[/hwgold-dash]

بهترین روسری ابریشمی کجا عرضه می گردد؟

برای تهیه روسری ابریشمی با بهترین کیفیت در ابتدا باید با مشخصات و ویژگی‌های این روسری آشنا شده تا بتوان به راحتی آن را تشخیص داد.

برخی از مشخصات روسری های ابریشمی عبارتند از:

  • این روسری ها دارای بافت یکپارچه و مستحکم است.
  • از الیاف طبیعی تهیه می شود.
  • در عین استحکام از لطافت بالایی برخوردار می باشد.
  • به راحتی چروک نمی‌ شود اما در صورت وجود چروک شدن اتو پذیری خوبی دارد.
  • مناسب برای چهار فصل می باشد.
  • به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ های مختلف با استایل های گوناگون ست می شود.

برای تهیه روسری ابریشمی با بالاترین کیفیت باید از طریق نمایندگی های عرضه این محصولات اقدام کرد.
زیرا در نمایندگی ها به دلیل ارائه مستقیم این کالاها هیچ گونه دخل و تصرفی در آن به وجود نمی‌ آید و به راحتی می توان انواع روسری ابریشمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را تهیه کرد.

فروش فوق العاده روسری ابریشمی در تهران

معمولاً کارخانجات و بازرگانی های عرضه روسری های ابریشمی برای عرضه محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد نمایندگیهای معتبر می کنند که در شهر تهران به دلیل وسعت و جمعیت به راحتی یک نمایندگی از هر محصول وجود دارد.
فروش ویژه جدیدترین کالکشن روسری های ابریشمی در تهران با استقبال بی نظیری روبرو می شود.
این امر موجب می‌ شود تا افراد زیادی اقدام به تهیه این محصولات به صورت عمده کنند تا برای فروشنده سود قابل توجهی به دست بیاید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.