مدل روسری مارک گوچی گلدار

فهرست مطالب

روسری مارک گوچی دارای مدل های متنوعی است که طرح گلدار آن یک کار شیک به شمار می رود تا جایی که سفارش برای خریدش بالاست.
گوچی یک برند بسیار معتبر ایتالیایی است که در سال 1921 توسط فردی به نام گوچیو گوچی تاسیس شد. این شرکت از سال ها پیش محصولات لوکس و با کیفیتی را نظیر کیف های دستی چرم، لباس های آماده شیک، عطر، ادکلن و لوازم آرایشی تولید و روانه بازارهای جهانی نموده است و امروزه نیز علاوه بر این که محصولات قدیمی خود را در طرح های جدید تولید می کند انواع روسری های زیبا را در طرح های مختلف به مشتریان خود در سرتاسر جهان عرضه می دارد.

روسری گلدار گوچی

یکی از پر فروش ترین و گران ترین روسری هایی که در فروشگاه های عرضه انواع روسری و شال یافت می شود مارک گوچی است. این برند تا به حال توانسته روسری های زیادی را در طراحی های منحصر به فرد به بازارهای جهانی عرضه کند و بدین ترتیب فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

روسری گوچی

در میان طرح های مختلف روسری های مارک گوچی، مدل های گلدار خیلی طرفدار دارند و می توان آنها را در طرح های ریز و درشت خریداری نمود اما اغلب خانم ها روسری های گل درشت را می پسندند.
مدل روسری های گلدار گوچی با توجه به سال تولید و مد سال، با یکدیگر متفاوت است و هر خانمی می تواند این روسری را در رنگ های دلخواه برای خود تهیه نماید.
خرید روسری های شیک گوچی در سطح بالایی صورت می پذیرد برای همین عمده فروشان نیز تلاش می کنند تا روسری های این برند را بیش از برندهای دیگر سفارش بدهند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.