کارخانه تولیدی انواع روسری گلونی سنتی اصل

فهرست مطالب

روسری گلونی سنتی اصل را از بزرگ ‌ترین مرجع فروش محصولات سنتی در کشور به صورت عمده و بی واسطه خریداری کنید. شما می‌ توانید همین حالا انواع روسری گلونی اصل را با قیمت درب کارخانه به صورت آنلاین در کوتاه‌ ترین زمان ممکن از ماه سفارش داده و دریافت کنید.

روسری گلونی سنتی را چه اندازه می‌ شناسید؟

لازم به ذکر است که واژه گلونی به معنی سر بند و روسری می باشد که بیشتر در میان طوایف لر، کرد و لک مورد‌ استفاده قرار می گیرد.
روسری گلونی سنتی دارای قدمتی حدود ۳ هزار سال می باشد که پارچه آن یک نوع پارچه ابریشمی و لطیف هندی هست. شایان ذکر است که روسری گلونی سنتی یکی از پوشش های زنان عشایر در استان لرستان بوده که بیشتر در مراسم ‌های عروسی و جشن ‌های شادی بکار می رود.
جالب است بدانید که روسری گلونی سنتی اصل در بین قبایل لرستان مخصوصاً در شهر خرم آباد از جایگاه ویژه‌ ای برخوردار بوده به‌ نحوی که حتی یک روز از تقویم در این استان به این روسری نام گرفته است.
[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]روز ۲۶ اردیبهشت به‌ عنوان روز روسری لری یا روز گلونی نامگذاری شده که هر ساله در اوایل بهار تا ۲۶ اردیبهشت دختران لر با به سر کردن روسری لری یا همان گلونی سنتی این پوشش اصیل و زیبای خود را پاس می ‌دارند.[/hwgold-dash]
باید گفت که افرادی که از این روز حمایت می کنند شامل افراد فرهیخته و با فرهنگ مانند: معلمان، استادان، روزنامه ‌نگاران، دانشجویان و فعالان فرهنگی می باشند.

هنگام خرید روسری گلونی سنتی اصل باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اگر قصد خرید روسری گلونی سنتی اصل را دارید باید قبل از خرید حتماً شناخت کافی و جامعی درباره این روسری سنتی داشته باشید.

  1. لازم است بدانید روسری گلونی دارای رنگ ‌بندی ‌های متفاوتی بوده که ۴ فرم مختلف و زیبا در حال حاضر در بسیاری از فروشگاه‌ قابل عرضه می باشد.
  2. نکته دوم هنگام خرید این نوع روسری انتخاب مرکز فروش مناسب است. مراکز مناسب برای خرید روسری گلونی مراکزی هستند که محصولات فرهنگی هنری و صنایع دستی را ارائه می دهند.
  3. نکته سوم هنگام خرید انتخاب نحوه خرید هست. لازم به ذکر است که در راستای استقبال مردم از فروش اینترنتی، در حال حاضر فروشگاه‌ ها و مراکز ارائه دهنده محصولات فرهنگی و هنری محصولات خود را به ‌صورت آنلاین نیز به فروش می‌ رساند به همین دلیل شما عزیزان می‌ توانید جهت دستیابی راحت ‌تر به گلونی اصیل لرستان به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید.
  4. نکته چهارم هنگام خرید قیمت می باشد. اگر می ‌خواهید بهترین روسری گلونی اصیل لرستان را با قیمتی مناسب و مقرون به صرف خرید کنید بهتر است به مراجع معتبر اینترنتی فعال در این زمینه به صورت مستقیم مراجعه کنید.

بهترین مرجع فروش روسری گلونی سنتی

همانطور که متوجه شدید بهترین مراجع فروش روسری و گلونی است مراجعی می باشند که در حال فعالیت و عرضه محصولات سنتی و صنایع دستی هستند.
مرجع ما یکی از مراجعی است که درحال پخش، عرضه و فروش عمده صنایع هنری دستی بوده که در بین محصولات ما روسری گلونی اصیل لرستان با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت به فروش می‌رسد اگر می خواهید این روسری اصیل و زیبا را با قیمتی باورنکردنی به صورت عمده بخرید همین حال با ما تماس بگیرید.

3.3/5 - (21 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.