آخرین قیمت روسری پاییزه مرغوب در بازار

فهرست مطالب

قیمت روسری پاییزه در بازار بسته به جنس، طراحی و کیفیت پارچه به کار رفته متفاوت است. آخرین قیمت روسری با کیفیت مرغوب را از ما بخواهید و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مشخصات روسری پاییزه مرغوب کدام است؟

از ایام قدیم تاکنون ملت های و قوم های مختلف پوشش های خاصی را برای خود برگزیده اند. پوشاک نیز مانند سایر پدیده های اجتماعی سیر تکامل خود را طی کرده و دست خوش تغییرات گوناگون شده است.
روسری در تعریف به پارچه ای سه گوش یا چهارگوش گفته می شود که برای پوشش سر یا گردن استفاده می شود. با پیدایش حجاب در بین زنان در طول تاریخ، استفاده از روسری روایج بسیاری یافت.
امروزه روسری یکی از پوشش های مهم در دنیای طراحی و مد بوده و در کشورهای اسلامی توجه ویژه ای به آن می شود.
روسری ها با توجه به جنس پارچه انواع مختلف نخی، حریر، پشمی، ساتن، ویسکوز و غیره دارند. بدیهی است که جنس روسری رابطه مستقیمی با موارد استفاده آن دارد.
روسری های نخی نازک به دلیل سبک و راحت بودن، بیشتر برای استفاده روزانه به خصوص در روزهای گرم تابستانی کاربرد دارند. پارچه های حریر و ساتن معمولاً برای روسری های مجلسی استفاده می شوند.
روسری پاییزه همانطور که از نامش پیداست، مناسب فصل پاییز می باشد و از پارچه های گرم تر تولید می شود.
امروزه استفاده از روسری های قواره بزرگ در بین خانم ها بسیار پرطرفدار شده است و اغلب روسری های پاییزه نیز در قواره های بزرگ عرضه می شوند.
یک روسری پاییزه مرغوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • سبک باشد و فرد روی سر احساس سنگینی نکند.
  • جنس آن نرم و لطیف باشد.
  • بعد از شست و شو پرز نشود.
  • بافت منسجم و یکنواختی داشته باشد.
  • قواره بزرگی داشته باشد و سر و گردن را به طور کامل در برابر سرما بپوشاند.

چگونه بهترین قیمت روسری پاییزه را خریداری کنیم؟

روسری پاییزه در انواع مختلفی تولید می شود که قیمت هرکدام متفاوت می باشد.
مواردی که در قیمت روسری تأثیر می گذارد شامل موارد زیر می باشد:

سایز یا قواره روسری: روسری پاییزه در ابعاد مختلفی تولید می شود. در سال های اخیر استفاده از روسری های قواره بزرگ (قواره 120 تا 140 سانتی متر) در بین جوانان بسیار رایج شده است.

  1. جنس روسری: روسری های پاییزه معمولاً جنس های نخی ضخیم، ابریشمی، ساتن و پشمی هستند که در این میان روسری ابریشمی قیمت بالاتری نسبت به سایر جنس ها دارد.
  2. طرح روسری: روز به روز طرح های مختلف روسری به بازار می آید که در قیمت روسری تأثیر دارد. طرح های فانتزی، آبرنگی و انتزاعی امروزه بسیار پرکاربرد می باشد.

مشتریان می توانند به جای خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه ها، به صورت غیر حضوری از طریق سایت، با توجه به نیاز، روسری پاییزه مورد نظر خود را با قیمت مناسب انتخاب نمایند و خریداری کنند.
لازم به ذکر است که به دلیل حذف واسطه ها، قیمت محصولات بسیار ارزان تر از قیمت فروشگاه می باشد و برای خریداران به صرفه تر و پرسودتر خواهد بود.

بازار فروش عمده جدیدترین روسری های پاییزه

شرکت های تولیدی روسری، محصولات خود را در انواع مختلف بر اساس قواره، جنس و طرح عرضه و روانه بازار می کنند.
شایان ذکر است که با پیشرفت و توسعه تکنولوژی و افزایش دغدغه و مشغولیت مردم، مشتریان عمده ترجیح می دهند که به جای هدر دادن وقت و هزینه و رفتن به بازار برای خرید عمده محصول، یک راه ساده تر و اقتصادی تر برای خرید محصول برگزینند.
بهترین گزینه برای خریداران عمده روسری پاییزه، سفارش محصول از طریق وب سایت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.