خصوصیات شال و روسری موهر | راد آرا

فهرست مطالب

خصوصیات شال و روسری موهر باعث می شود تا همگان به خرید آن ترغیب شوند. فروشگاه راد آرا به عنوان معتبرترین مرجع فروشی به شمار می رود که می توانید ا طریق آن برای خرید ارزان ترین انواع شال و روسری اقدام نمایید.

شال و روسری موهر چیست؟

به طور کلی در هر فصل با توجه به شرایط آب و هوایی پارچه های متفاوتی جهت طراحی و تولید انواع البسه مناسب آن فصل، مورد استفاده قرار می گیرند. از مهمترین پارچه هایی که بیشترین کاربرد را در پاییز و زمستان دارند، به پارچه های ضخیم و گرم می توان اشاره نمود.
انواع پارچه کرک، بافت، پشم، آنقوره، خز، پنبه ای، چرم، پشم و شیشه، فوتر و موهر جزء مهمترین پارچه هایی هستند که از آن ها برای دوخت البسه گرم استفاده می شود. در بین تمامی انواع پوشاک، شال و روسری جایگاه ویژه ای دارند.
شال و روسری نیز مانند دیگر انواع پوشاک به دو دسته تابستانه و زمستانه تقسیم می شوند. از انواع پارچه کتان نخ، آنغوره، کشمیر و موهر در طراحی و دوخت شال و روسری پاییزه و زمستانه استفاده خواهد شد.
یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع شال و روسری مناسب برای فصول سرد سال، از جنس موهر هستند. الیاف اصلی پارچه های موهر معمولا از موهای خرگوش، گوسفند و برخی نژادهای بز گرفته می شود. هرچه شرایط زندگی و پرورش حیوان مناسب تر باشد، کیفیت پارچه نیز مطلوب تر می گردد.
هرچه تارهای پارچه موهر نازک تر باشد، ظرافت شال و روسری حاصل از آن هم بیشتر شده و مرغوبیت بیشتری پیدا می کند. به طور کلی اکثر خانم ها خرید شال و روسری موهر را به دیگر مدل ها ترجیح می دهند.

خصوصیات شال و روسری موهر

مهمترین خصوصیات شال و روسری موهر

امروزه یکی از دغدغه های اصلی افراد این است که چگونه باید بهترین جنس انواع شال و روسری مناسب هر فصل را خریداری نمود به طوری که کارایی مطلوب را داشته باشد. از این رو با شناخت ویژگی های آن ها می توانید به راحتی انتخاب بهتری داشته باشید.
از مهمترین خصوصیات شال و روسری موهر به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • از خاصیت رنگ پذیری زیادی برخوردار است.
  • گرمی نسبتا مطلوبی دارد.
  • استحکام و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.
  • کشسانی و درخشندگی بسیار بالایی دارد.
  • از نوعی بافت پشمی و کج راه برخوردار می باشد.
  • بسیار سبک، نرم و لطیف است.

با توجه به موارد ذکر شده پارچه های با جنس موهر بهترین گزینه ای هستند که برای تولید و دوخت شال و روسری گرم زمستانی به کار می روند و در بین دیگر انواع مدل ها فروش بیشتری نیز خواهند داشت.

خرید عمده انواع شال و روسری موهر به صورت اینترنتی

همانطور که می دانید شال و روسری از جمله انواع پوشاکی می باشد که در تعداد زیاد درون کارگاه های خیاطی، توسط خیاطان ماهر تولید گشته و بدین صورت وارد بازار می شوند.
از آنجایی که با خصوصیات شال و روسری موهر آشنا گشتید، اگر در زمینه فروش این قبیل از پوشاک فعالیت دارید می توانید با وارد کردن این نوع شال و روسری ها فروش بالایی را برای کسب و کار خود رقم بزنید.
[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]فروشگاه راد آرا یکی از معتبرترین مراجع فروش اینترنتی است که می توانید از طریق آن برای خرید عمده شال و روسری موهر اقدام نموده و همچنین نیز کمترین بهای ممکن را بپردازید.[/highlight-red]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.