روسری ژاکارد اورجینال برند با قیمت مناسب

فهرست مطالب

روسری ژاکارد اورجینال برند با قیمت مناسب و شرایط استثنایی، از این فروشگاه قابل خریداری است. اگر قصد خرید جدیدترین مدل ها و طرح های روسری ژاکارد به صورت عمده را دارید، همین حالا سفارش دهید.
حتماً تا به حال انواع روسری های ژاکارد را با طرح ها و مدل های مختلف در بازار مشاهده نموده اید. آیا برندهای مطرح و پرفروش این نوع روسری را می شناسید؟
در این مقاله ابتدا به بررسی جنس روسری ژاکارد می پردازیم و برندهای معروف آن را معرفی خواهیم کرد. در انتها نیز شما را با یک مرکز فروش عمده انواع روسری ژاکارد اورجینال برند که به صورت آنلاین در حال فعالیت است، آشنا می نماییم.

انواع مدل های روسری ژاکارد

قبل از این که جدیدترین و به روزترین مدل های روسری ژاکارد را در بازار معرفی کنیم، به توضیح مختصری از جنس این روسری پرفروش و پرتقاضا می پردازیم.
آیا می دانید پارچه ژاکارد از چه جنسی است؟
اگر بخواهیم کمی در مورد این پارچه منحصر به فرد توضیح دهیم، به این شکل خواهد بود که پارچه از طیف گسترده ‌ای از الیاف ابریشم و نخ تولید می شود.
در واقع اکثر مواد به کار رفته در روسری های ژاکارد از ابریشم و پنبه است، به همین دلیل بسیار نرم و لطیف می باشد.
محبوب ترین طرح ها و مدل های تولید شده از این جنس روسری که سالانه میزان تولید بالاتری دارند عبارتند از:

  • روسری ژاکارد اورجینال برند
  • روسری ژاکارد مشکی با نقوش برجسته
  • روسری ابریشمی ژاکارد قواره ۱۴۰
  • روسری ژاکارد نخی
  • روسری ژاکارد ابریشم
  • روسری ژاکارد گل دار
  • روسری ژاکارد مدل سنتی
  • روسری ژاکارد مدل ترمه
  • روسری ژاکارد مجلسی

روسری ژاکارد اورجینال برند

از طرفی مارک های بسیاری در ایران و خارج از ایران در تولید روسری، از پارچه هایی از جنس ژاکارد اقدام به تولید روسری می‌ نمایند که این مدل ها طرفداران بسیاری دارند. برخی از مشهورترین این برندهای اورجینال در ذیل آورده شده است:

  1. لویی ویتون
  2. گوچی
  3. لورنزو
  4. ویشی
  5. ورساچه
  6. ماچو
  7. سیمارو

روسری ژاکارد اورجینال برند ایرانی و خارجی

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای فروشگاه خود به دنبال خرید روسری ژاکارد به صورت عمده می باشید، در اکثر مواقع دچار سردرگمی و تردید در انتخاب بین روسری های ژاکارد ایرانی و ترک می شوید.
گفتنی است که در چند سال گذشته، اغلب مدل ‌های روسری ژاکارد معمولاً دارای طرح‌ های گل دار بودند اما در چاپ های جدید مدل های سنتی و ترمه نیز به چشم می آیند که این طرح ها توسط تولید کنندگان مطرح ایرانی چاپ می ‌شوند.
روسری های ژاکارد ترک در بازار دارای تنوع کمی در طرح و مدل هستند و بیشتر آن ها ساده بوده و از نقوش کمتری در طراحی آن ها استفاده شده است.
مزیت رقابتی که روسری جنس ترک در بازار دارد کیفیت بالای پارچه بوده که باعث می شود این مدل ها فروش قابل توجهی داشته باشند.

قیمت فروش عمده روسری ژاکارد

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، یکی از زیر مجموعه های روسری های ژاکارد موجود در بازار، مدل های روسری ژاکارد اورجینال برند لویی ویتون، گوچی و … می باشد.
این مدل ها اکثراً در بازار از فروش بالایی برخوردار بوده و مورد پسند بسیاری از بانوان شیک پوش و خوش سلیقه قرار می گیرند.
به طور کلی قیمت روسری ژاکارد اورجینال با توجه به کیفیت پارچه، قواره روسری، مدل روسری و برند تولید کننده آن متفاوت می باشد.
روسری های ژاکارد ایرانی که با پارچه و دستگاه های چینی چاپ و به تولید می رسند، عمدتاً قیمت پایین تری دارند؛ این در حالیست که روسری ژاکارد جنس ترک کیفیت بالاتر و بالطبع از قیمت بالاتری برخوردار است.
اگر به دنبال مناسب ترین قیمت این روسری های پرطرفدار جهت خرید عمده برای فروشگاه خود هستید، انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

روسری ژاکارد اورجینال برند

سفارش آنلاین جدیدترین مدل های روسری ژاکارد

برای خرید انواع روسری ژاکارد با جدیدترین مدل های روز، می توانید به صورت حضوری به بازار عمده فروشان شال و روسری در شهر محل زندگی خود مراجعه کنید و محصول را به میزان دلخواه و در طرح و رنگ متنوع تهیه نمایید.
همچنین وب سایت ها و شبکه های مجازی بسیاری در این حوزه فعالیت دارند که می توان به صورت آنلاین و با صرف حداقل وقت و هزینه، انواع مختلفی از روسری ژاکارد اورجینال برند را خریداری کرد.
حال می خواهیم یکی معتبرترین و باسابقه ترین مراکز فروش آنلاین روسری و شال را به شما معرفی نماییم که همواره جلب رضایت مشتریان را سر لوحه کار خود قرار داده است.
این مجموعه تولیدات مشهورترین کارخانجات روسری را به طور مستقیم به فروش می رساند و تمامی واسطه را حذف نموده است.
از این رو شما فروشندگان و صاحبان مغازه های روسری، می توانید در هر کجا که هستید بدون واسطه خرید عمده خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.
پس همین حالا با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل فرمایید و ضمن مشاهده ژورنال ها و اطلاع از لیست قیمت روز آن ها، جدیدترین روسری ژاکارد را با کیفیت درجه یک خریداری نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.