شال سوپر نخ ساده عمده و ارزان

فهرست مطالب

شال سوپر نخ ساده عمده با ارزان ترین قیمت بازار در این فروشگاه آنلاین، عرضه و به فروش می رسد. جهت اطلاع از قیمت این شال های پرطرفدار و سفارش اینترنتی، با ما تماس حاصل فرمایید.

انواع مدل های شال سوپر نخ ساده در بازار

یکی از مرغوب ترین شال های موجود در بازار که از نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردار می باشد، شال های سوپر نخ است که بسیار باکیفیت و خاص هستند و در قواره های محتلف در بازار به فروش می رسند.
باید گفت که در بین هزاران نوع شال در بازار، شال نخی جزو پرتقاضاترین و پرفروش ترین شال ها می باشد؛ آیا می دانید چرا؟
یکی از دلایل آن، سبک و خنک بودن این نوع شال است که باعث می شود بهترین گزینه برای فصول گرم سال به شمار رود و فرد با پوشیدن آن احساس خنکی کند.
پارچه های نخی به کار رفته در این شال ها کمی با شال های معمولی متفاوت هستند و اکثراً دارای الیافت طبیعی می باشند.
می دانید که الیاف طبیعی نرمی و لطافت خاصی دارند و معمولاً پارچه های سوپر نخ دارای تار و پود نخی همراه با الیاف پنبه ای می باشند که دلیل نرمی و لطافت ویژه این مدل از شال ها نیز همین عامل است.
همچنین این پارچه ها دارای قیمت نسبتاً مناسبی در بازار شال و روسری هستند و این خود دلیلی بر پرفروش بودن آن هاست.
شایان ذکر است که بیشتر طرح هایی که از مدل شال سوپر نخ ساده عمده در بازار می بینیم، طرح های ساده می باشند و دارای قواره های بزرگی نیز هستند.
از محبوب ترین سایزهای شال های سوپر نخ، قوارهای سه متری می باشند که بسیار پرفروش و البته کمی گران قیمت تر از قواره های دیگرند.
مدل های دیگر شال سوپر نخ در بازار عبارتند از:
شال های سوپر نخ قواره 2 متری
شال های سوپر نخ ساده با الیاف طبیعی
شال های سوپر نخ پلیسه
شال های سوپر نخ طرح دار (دیجیتال، فانتزی و …)

شال سوپر نخ ساده عمده

قیمت شال سوپر نخ ساده عمده

همانطور که گفتیم شال های سوپر نخ ساده در بازار شال و روسری، جزو پرطرفدارترین ها محسوب می شوند، به طوری که این مدل از شال ها را در بازار به عنوان شال های مرغوب و باکیفیت می شناسند.
اکثر تولید کنندگان این مدل از شال سعی می کنند که آن را با تنوع رنگی بالا و قیمتی مناسب عرضه نمایند.
قیمت عمده شال نخی در بازار تهران متفاوت است که این اختلاف قیمت به خاطر کیفیت، جنس شال، قواره شال و ایرانی یا خارجی بودن برند شال می باشد.
البته ناگفته نماند که نحوه خرید عمده شال های سوپر نخ نیز می تواند در قیمت آن بسیار تأثیرگذار باشد که در ادامه این موضوع را برایتان روشن خواهیم کرد.
می دانید که خرید شال از عمده فروشان یا مراکز پخش شال و روسری بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.
شاید این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا می توانید به ارزان ترین قیمت عمده این شال های پرطرفدار دست پیدا کنید و به دنبال آن حجم فروش خود را افزایش دهید و بتوانید سود بیشتری کسب نمایید.
اگر شرایط خرید مستقیم از شرکت های تولیدی شال سوپر نخ برایتان فراهم شود، بی شک قیمت تمام شده عمده این محصول به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت؛ اما می دانید چگونه این امر امکان پذیر است؟
در پاسخ باید گفت که برخی از مراکز عمده فروشی شال و روسری هستند که با تولیدی ها در ارتباط بوده و محصولات آن ها را مستقیماً عرضه می نمایند.
با این تفاسیر دیگر واسطه ها در بازار خرید فروش، هیچ دخالتی نخواهند داشت و محصول به صورت دست اول به دست خریدار می رسد.
در ادامه یکی از معتبرترین مراکز عرضه مستقیم شال سوپر نخ را معرفی خواهیم کرد که فرصتی استثنایی برای شما فروشندگان و خریداران عمده فراهم آورده است.

شال سوپر نخ ساده عمده

مرکز فروش مستقیم شال نخی عمده و ارزان

این مجموعه عرضه کننده عمده انواع مدل های شیک و به روز شال و روسری زنانه می باشد که چندین سال سابقه درخشان در این حوزه دارد و طی مدت فعالیت خود توانسته است با ارائه قیمت های باورنکردنی و کیفیت های درجه یک، بخش قابل توجهی از فروش عمده شال نخی در بازار را به خود اختصاص دهد.
ما در این فروشگاه مفتخریم تا علاوه بر عرضه مستقیم انواع شال زنانه شیک و جدید، آماده همکاری با تولید کننده های معتبر و خوشنام در فروش عمده محصولات آن ها باشیم.
[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”center” ]در حقیقت هدف اصلی ما عرضه شال سوپر نخ ساده عمده با قیمت مقرون به صرفه و جلب رضایت اکثر گالری داران و فروشندگان شال و روسری زنانه می باشد.[/highlight-red]
پس همین حالا برای شال سوپر نخ درجه یک را با کیفیت عالی، به صورت جینی در رنگبندی متنوع در این فروشگاه خریداری کنید. این شال ها دارای قواره فوق العاده مناسبی هستند و مورد پسند اکثریت خانم ها در هر سنی قرار می گیرند.
جهت سفارش آسان و بی دردسر شال نخی با ارزان ترین قیمت عمده، از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان بخش فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.