شال شاین فندی عمده | فروشگاه اینترنتی آرا

فهرست مطالب

شال شاین فندی عمده را می توانید با قیمت مقرون به صرفه ای از طریق فروشگاه اینترنتی آرا به راحتی خریداری نمایید. برای ثبت سفارش خود کافیست تا با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

به چه نوع شالی شاین دار می گویند؟

شال های شاینی از نوعی پارچه شاین دار ه وجود می آیند که معمولا جنس آن ها نخی یا حریر است. اصطلاح شاین که برای انواع البسه بکار می رود، همان حالت برق برقی و درخشان می باشد.
پارچه های شاین دار از قدیم الایام تا کنون وجود داشته اند و طراحان، خیاطان و بانوان علاقه بسیاری به آن نشان می دادند. پارچه های شاینی به طور کلی از ویژگی های زیر برخوردار می باشند:

  • حالت براق و درخشانی دارند.
  • حالت نرم و لطیفی خواهند داشت.
  • دیرتر چروک شده و نیازی به اتو کشی ندارند.
  • ضخامت نسبتا کمی داشته و به راحتی به روی سر می خوابند.
  • در دوخت انواع پیراهن، بلوز، شومیز و شال به کار می روند.

شال های شاینی با وجود این که بسیار درخشان هستند، اما ایستایی خیلی خوبی بر روی سر دارند و اصلا سر نمی خورند. به همین دلیل بانوان علاقه زیادی به استفاده از آن دارند.
شال شاین فندی یکی از انواع شال های شاین دار و براق بوده که طرح اصلی به کار رفته در پارچه آن از برند فندی معروف برگرفته شده است. این نمونه از شال ها در جنس نخ، مناسب ترین گزینه برای فصل پاییز محسوب می شوند و در این فصل از سال فروش فوق العاده ای خواهند داشت.

شال شاین فندی

لیست قیمت شال شاین فندی در بازار آنلاین

همانطور که lتوجه شدید شال های شاین دار حالتی درخشان و خیره کننده دارند، در نتیجه نه تنها مناسب استفاده روزمره هستند بلکه در مجالس و مهمانی ها نیز می توان از این نوع شال استفاده نمود و به راحتی نیز قابلیت ست شدن با دیگر انواع البسه را دارند.
شال نخی شاین فندی معمولا در ۸ رنگ متفاوت موجود بوده که به صورت جین ۸ تایی به بازار فروش عمده عرضه می گردد.
این نوع شال با قیمت های متفاوتی در بازار معامله می شود، اما بهترین قیمت شال شاین فندی تنها در فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین موجود خواهد بود. در این مراجع فروش، تمامی اجناس با کیفیت عالی و با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسند.

مرجع فروش عمده انواع شال شاین

این مجموعه، یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انواع شال و روسری در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد.
در این فروشگاه انواع شال های نخی شایت دار در طرح های متفاوت به صورت بدون واسطه از تولید کننده معتبر خریداری شده و مستقیما به فروش می رسند. خرید بی واسطه برای شما مشتریانی که قصد خرید عمده را دارید، قطعا خریدی مقرون به صرفه تر خواهد بود.
جالب است بدانید که برای خرید ارزان ترین قیمت شال شاین فندی لازم نیست به این فروشگاه به صورت حضوری مراجعه کنید، این مجموعه امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند به راحتی خریدی بی دغدغه داشته باشند.
[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”center” ]تمامی شال های شاینی با قواره ۲ متری در این فروشگاه آنلاین موجود می باشند، شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید عمده خود این مجموعه را انتخاب کنید و از طریق وب سایت فروش معتبر آن خریدی مطمئن را تجربه کنید.[/highlight-red]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.