شال موهر آنغوره با کیفیت عالی

فهرست مطالب

شال موهر آنغوره با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت، به صورت جینی از این مرکز قابل خریداری است. اگر قصد سفارش عمده شال پاییزه اعلا به آسان ترین شیوه ممکن را دارید، همین حالا از طریق وب سایت اقدام نمایید.
شال موهر از جمله شال هایی است که به دلیل جذب رطوبت و انتقال حرارت در فصول سرد سال به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
این شال ها دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و نقش هستند و همه ساله تعداد بسیار زیادی از انواع شال موهر جدید در سبک ها و قواره های مختلف به بازار عرضه می شوند.
اگر می خواهید با نمونه های پرفروش شال پاییزه از جمله شال موهر آنغوره بیشتر آشنا شوید و راهکارهای خرید عمده آن را بدانید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هر آنچه باید درباره پارچه آنغوره بدانید

پارچه آنغوره یکی از قدیمی ‌ترین پارچه ‌های دارای الیاف طبیعی است. این پارچه برای اولین بار در کوه‌ های تبت، جایی که بز آنغوره زندگی می ‌کرد، تولید شد.
این پارچه برای دوخت لباس ‌های مناسب فصول سرد مانند شال موهر پاییزه درجه یک، ژاکت، جوراب، کلاه، دستکش و … از محبوبیت بالایی برخوردار است.
الیاف آنغوره مانند پشم دارای خصوصیت نگه ‌داری هوای گرم در میان بافت خود هستند، اما پارچه آنغوره نسبت به پارچه پشمی دارای وزن کمتری است و براقیت آن برای دوخت لباس جذاب ‌تر می باشد.
شایان ذکر است که پارچه آنغوره به دلیل نداشتن فلس بر روی الیاف خود و ساختار کوتیکول در هم رونده، برخلاف سایر پارچه‌‌های پشمی لطافت آن به مرور از بین نمی ‌رود و پرزدانه ندارد. همینطور پارچه های پشمی ممکن است به دلیل ساختار الیاف خود برای پوست ‌های حساس، خارش یا حساسیت ایجاد کنند. اما این پارچه از لطافت بالایی برخوردار بوده و برای تمامی پوست ‌ها مناسب است.

شال موهر آنغوره

از کجا شال موهر آنغوره با کیفیت عالی بخرم؟

همانطور که گفته شد از پارچه آنغوره می توان برای دوخت انواع شال، کت، پالتو، شلوار، کلاه و دامن استفاده کرد و با پوشیدن این پوشاک در سردترین روزهای سال احساس گرما به ارمغان آورد.
به طور کلی پارچه آنغوره در میان تولیدی های شال و روسری زنانه نیز جزو محبوب ‌ترین پارچه ‌های پاییزه و زمستانه می‌ باشد.
از پرفروش ترین مدل های شال موهر آنغوره می توان به انواع شال موهر پلیسه، شال موهر پلنگی، شال موهر دورو و شال موهر ماسیمو دوتی اشاره کرد.
باید گفت که قیمت شال موهر در مقایسه با دیگر محصولات پشمی به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه قدری بالاتر است.
اگر به دنبال مرکزی مطمئن جهت خرید عمده این شال های پرطرفدار با کیفیت عالی هستید، انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

سفارش آنلاین شال موهر آنغوره اعلا با ارزان ترین قیمت

خرید شال موهر اعلا و ارزان قیمت را می توان به راحتی از طریق نمایندگی های آنلاین عرضه کننده بی واسطه شال و روسری انجام داد.
مرکز تخصصی پوشاک بانوان با کادری مجرب و حرفه ای، به عنوان فروشنده و عرضه کننده مستقیم محصولات بانوان آغاز به کار نموده است.
این فروشگاه همواره ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها با سود بسیار پایین را سرلوحه کار خود قرار داده و با ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن، در خدمت شما خریداران عزیز می باشد.
[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”center” ]انواع شال پاییزه قواره ۲ متری به صورت جین ۸ تایی در ۸ رنگ زیبا و جذاب از این مرکز قابل سفارش هستند، پس همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.[/highlight-red]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.