شال پلیسه مشکی زنانه با قیمت عمده

فهرست مطالب

شال پلیسه مشکی زنانه به دلیل داشتن طرفداران زیاد و ایجاد استایل های جذاب حجم خرید و فروش بالایی دارد، این مجموعه فروش با حذف کامل واسطه ها اقدام به ارائه انواع شال پلیسه با قیمت عمده کرده است.

انواع مدل های شال پلیسه

با توجه به اینکه شال جزء پوشش های پرطرفدار در بین بانوان است، تولیدکنندگان ملزومات حجاب سعی دارند تا هر روز طرح ها و جنس های جدیدی از شال را ارائه دهند.
در جهت معرفی بهتر شال پلیسه مشکی باید ابتدا به معرفی نوع پارچه های پلیسه بپردازیم تا بتوانید به آسانی با شکل و فرم این محصول آشنا شوید.
پارچه های پلیسه پارچه هایی هستند که به صورت دائمی به شکل راه راه و یا حالت چروک تولید می شوند، حالت پلیسه در این پارچه ها در حین شستشوهای مداوم از بین نمی‌روند و با اتو کشی می توان بر حفظ شکل و حالت این پارچه ها نیز کمک کرد.
انواع مختلف پارچه وجود دارد که می‌توان از آنها در جهت تولید شال پلیسه استفاده نمود. بیشترین مدل شال پلیسه مشکی که در حال حاضر قابلیت دسترسی در بازار را دارد عبارتند از:

  • شال پلیسه نخی

جزء پرطرفدارترین شال های پلیسه قرار دارد زیرا با داشتن راه های منظم و شکل چروک دیگر نگرانی برای اتوکشی های مداوم نیست و با قرار گرفتن بر روی سر بدون سر خوردن امکان استفاده از آن برای همه افراد به وجود می آید.

  • شال پلیسه حریر

جنس حریر از لطیف ‌ترین و مقاوم ترین پارچه هایی است که در صورت پلیسه بودن نیز ظرافت خود را حفظ می کند و بیشتر از آن برای شال های مجلسی استفاده می شود.

  • شال پلیسه لمه

این شال ها جزء محصولات بسیار نرم و لطیف است که در بین مصرف‌ کنندگان پرتقاضا می‌ باشد، به دلیل وجود نخ های لمه و ایجاد براقیت در سطح شال ظاهر شال را بسیار زیبا می کند.

  • شال پلیسه ای سیلک

این مدل شال ها با داشتن یک ظاهر براق و جنسی کاملاً مقاوم قابلیت استفاده در همه فصول را دارند و به دلیل چروک ناپذیری و بدون نیاز به اتو از طول عمر خوبی برخوردار می گردد.

معمولاً شال های پلیسه به صورت ساده و تک رنگ تولید می ‌شوند و در برخی از جنس ها و متریال ها دارای طرح هایی در بافت پارچه می باشد.
اما در سال های اخیر برخی از شال های پلیسه در انواع طرح ها و رنگ های خاص مانند طرح های سنتی، طرح های مدرن و طرح های گل و برگ نیز تولید شده‌اند که این محصولات نیز طرفداران خاص خود را دارد.

شال پلیسه مشکی زنانه

پرطرفدارترین طرح های شال پلیسه ای جدید

در حال حاضر با بررسی انواع متریال های مختلف که در جهت تولید شال پلیسه کاربرد دارند، برخی از طرح ها و نقش های آن از طرفداران بیشتری برخوردار است.
با بررسی طرح های شال پلیسه ای جدید در می یابیم که برخی از این طرح ها مورد استقبال بیشتری هستند مانند:

  1. شال پلیسه پولک دار
  2. شال پلیسه دستک منگوله دار
  3. شال پلیسه لمه مشکی

از آنجایی که استفاده از شال پلیسه بسیار زیاد است و به خاطر نوع بافت و شکل ظاهری به هیچ عنوان مو از زیر آن دیده نمی شود، حجم خرید و فروش و طرفداران این محصول به نسبت سایر رقبای آن در بازار بیشتر است.
در اینجا به برخی از طرح های پرطرفدار شال پلیسه اشاره کردیم؛ اما خوب است بدانید که در بین تنوع بالای این محصولات اغلب افراد ترجیح می دهند تا از شال پلیسه مشکی استفاده کنند و این شال های پلیسه هر روزه در طرح های مختلف به بازار ارائه می گردد.
در حال حاضر شال پلیسه مشکی با داشتن رگه ‌هایی از لمه با رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای جزء محصولاتی است که مورد توجه و استقبال بیشتر قرار گرفته اند.

شال پلیسه مشکی زنانه

مرکز پخش عمده شال پلیسه مشکی با قیمت ارزان

شال پلیسه به خاطر نوع جنس خاصی که دارد به راحتی می تواند هوا را از خود عبور دهد و مناسب برای همه فصول است؛ به دلیل نحوه شستشوی راحت و نگهداری آسان، حجم خرید و فروش و استفاده از این محصول رو به افزایش است.
مراکز فروش زیادی با توجه به استقبال از این محصولات اقدام به ارائه این شال در جنس های متفاوت با طول حداکثر ۲ متر و عرض های گوناگون کرده ‌اند.
اما در این مرکز پخش به صورت عمده انواع شال پلیسه مشکی با قیمت ارزان و کیفیت بالا ارائه می گردد.
[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]تمامی محصولاتی که در این مجموعه برای فروش وجود دارند از بهترین تولید کنندگان و بازرگانی ها تهیه شده است؛ به همین سبب با خیال راحت می توانید با تنوع بالایی محصول مورد نظر را تهیه نمایید و از کیفیت این محصولات اطمینان کافی داشته باشید.[/highlight-red]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.