شرکت تولیدی روسری مجلسی شیک در ایران

فهرست مطالب

روسری مجلسی شیک در حال حاضر یک پوشش مناسب برای بانوان در ایران به حساب می آید. مفتخریم که در این شرکت تولیدی انواع مدل های روسری زنانه را با نازل ترین قیمت در اختیار مشتری قرار دهیم.

انواع مدل های روسری مجلسی شیک

همانطور که می دانید استفاده از روسری در ایران به منظور رعایت حجاب اسلامی می باشد. از طرفی در سایر کشورها اعم از غیر مسلمان، از روسری به عنوان یک اکسسوری شیک و پرکاربرد استفاده می شود.
بانوان شیک پوش همواره تعدادی روسری در طرح ها و مدل های مختلف در کمد خود دارند، که با پوشش خود ست می کنند.
روسری های تولید شده در شرکت های تولیدی، بر حسب سایز به دو دسته تقسیم می گردند:

  • روسری قواره بزرگ: سایز این مدل روسری 120*120 یا 140*140 می باشد که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این مدل روسری اغلب با پارچه های نخی و سبک عرضه می گردد.
  • روسری قواره کوچک: ابعاد مدل قواره کوچک 100*100 است که از رایج ترین نوع بین خانم ها از قدیم تا به امروز بوده و در انواع جنس و طرح تولید می شود.

حال سایر مدل های روسری های تولیدی شرکت بر اساس جنس و طرح را بیان می کنیم:

  1. مدل های روسری بر اساس جنس عبارتند از: نخی، حریر، پشمی، ویسکوز، ساتن، ابریشم، پلیسه.
  2. مدل های روسری بر اساس طرح شامل: ساده، آبرنگی، کلاسیک، اسلیمی، فانتزی، گلدار، سه بعدی.

بازار فروش عمده روسری مجلسی در ایران

نکته ای که حائز اهمیت بوده این است که در چند دهه گذشته، اغلب روسری های موجود در بازار از طریق واردات تأمین می شد. در پی آشنایی صنعتگران ایرانی با نوآوری های روز دنیا، صنعت تولید پوشاک در ایران به صورت ویژه ای خودنمایی کرد.
تا این که امروزه یکی از شاخه های مهم صنعت پوشاک در ایران، صنعت تولید روسری می باشد که خریدار اصلی تولیدات این صنعت زنان هستند.
بازار تهران به عنوان قلب اقتصاد ایران، یکی از قطب های اصلی فروش عمده پوشاک در ایران می باشد. همچنین در حوزه روسری و شال، شرکت های تولیدی محصولات خود را به صورت عمده به فروشندگان بازار تهران عرضه می نمایند.
لازم به ذکر است که با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، بخشی از فروش شرکت های تولیدی روسری از طریق سایت ها و به صورت اینترنتی انجام می شود، که هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ زمانی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید حضوری می باشد.

خرید ژورنال جدیدترین روسری زنانه از شرکت تولیدی

امروزه با بالا رفتن هزینه ها و زیادتر شدن دغدغه مردم، همه به دنبال راه حلی برای صرفه جویی در وقت و هزینه می باشند. از دیگر مزایای به صرفه تر بودن خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری، حذف واسطه ها و به دنبال آن کاهش قیمت می باشد.

کارشناسان ما در شرکت برای رفاه حال شما عزیزان، تمام موجودی تولید شرکت را بر اساس مدل، عکس برداری کرده و به صورت ژورنال های جداگانه و قابل دسترس به همراه قیمت در اختیار شما قرار داده اند.

اکنون به بانوان و خریدارانی که قصد دارند جدیدترین و به روزترین روسری ها را از شرکت تولیدی خریداری کنند، این مژده را می دهیم که بدون رفتن به بازار از طریق وب سایت، ژورنال خود را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه، درب منزل محصول را به صورت تک یا عمده تحویل گیرند.
لطفاً برای راهنمایی جهت ثبت سفارش با مشاورین ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.