فروش شال نخی هرمس قواره 2 متری

فهرست مطالب

فروش شال نخی هرمس با بالاترین کیفیت و قیمت تولید کننده، از طریق این مجموعه انجام می شود. برندهای برتر شال نخی قواره بزرگ (2 متری) را به صورت جینی از بزرگترین مرکز پخش عمده بخواهید.

معرفی شال نخی برند هرمس

شال زنانه آیتمی پرطرفدار برای پوشاندن موی سر است که استایل بانوان را شیک و جذاب می‌ کند. شال با بیشتر مانتوها ست می شود و برای انواع استایل های روزانه، کژوال، نیمه رسمی و رسمی گزینه ای ایده آل است.
شال های زنانه با توجه به جنس پارچه، نوع بافت، ابعاد (قواره)، طراحی و برند انواع مختلفی دارند.
پارچه های نخی از پرکاربردترین جنس های شال و روسری می ‌باشند و در مقایسه با بقیه شال و روسری ‌ها از قیمت مناسب ‌تری نیز برخوردارند.
شال نخی برند هرمس جزو شال ‌های هم مجلسی و هم اسپرت به شمار می‌ آید و به راحتی می ‌توان آن را با انواع استایل ست کرد.
در حالت کلی این شال با رنگ مشکی سفید و رنگ های خنثی مثل کرم قهوه ای موجود است و قواره مناسب، جنس عالی و طراحی بی نظیر آن باعث شده است تا توجه بسیاری از بانوان شیک پوش را به خود جلب نماید.

فروش شال نخی هرمس

شال هرمس را با مانتوهای ساده مشکی و یا رنگ ‌های دیگر می‌ توان به راحتی ست کرد و از آنجایی که رنگ این شال خنثی است، می ‌توان آن را با همه رنگ ‌ها ترکیب نمود. این شال برای همه سنین مناسب بوده و نوجوانان هم از این شال بسته به استایل خود می ‌توانند استفاده کنند.
این مدل شال های نخی مارک، علاوه بر داشتن جنس مرغوب، بسیار نرم، سبک و لطیف بوده و همچنین دوام بالایی دارند. همچنین از این شال در چهار فصل سال می توان استفاده کرد زیرا جنس پارچه آن برای فصل بهار و تابستان مناسب می ‌باشد. پارچه های نخی خنکی بسیار بالایی به نسبت پارچه ‌های دیگر دارند.
یکی از مزیت ‌های بسیار خوب شال نخی هرمس که سبب برتری آن نسبت به شال‌ هایی مثل حریر و ساتن می شود، سر نخوردن آن روی سر است.
این شال ها دارای قواره 2 متری هستند و در طرح‌ ها و رنگبندی‌ بسیار متنوعی تولید می‌ شوند.

قیمت فروش شال نخی هرمس در بازار عمده

همانطور که می دانید انواع شال نخی در فصول گرما از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است و به خاطر کیفیت مرغوب و قیمت نه چندان زیاد آن همیشه طرفداران زیادی داشته است.
یکی از دلایل پرطرفدار بودن این شال ها طرح های زیبا و رنگبندی متنوع آن ها می باشد، رنگ های شاد و جذاب تابستانی که با هر لباسی ست می شود.
فروش عمده شال نخی قواره بزرگ هرمس در کشور، توسط توزیع کنندگان معتبر این محصول انجام می شود. انواع رنگ های مختلف این نوع شال از لحاظ کیفیت درجه بندی می شوند و با قیمت های متنوع به فروش می رسند.
قیمت این شال های شیک و پرطرفدار در سال جدید با توجه به کیفیت، قواره شال و نحوه فروش آن تعیین می گردد.
فروشندگان و مغازه داران تک فروش می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروش انواع شال و روسری زنانه، خرید عمده خود را انجام دهند، ولی ما پیشنهاد بهتر و به صرفه تری برای این افراد داریم.

فروش شال نخی هرمس

خرید آسان شال نخی قواره بزرگ به صورت عمده

آیا به دنبال تهیه شال نخی هرمس زیر قیمت بازار هستید؟ آیا می خواهید بدون صرف وقت و هزینه گزاف خرید عمده خود را انجام دهید؟
می دانید که امروزه بسیاری از فروشگاه ها به صورت آنلاین مشغول به فعالیت می باشند و با توجه به دغدغه های مردم، شلوغی ها، بیماری و زمانبر بودن، روش خرید حضوری و گشت و گذار در فروشگاه های بازار تقریباً منسوخ گشته است.
البته ناگفته نماند که هنوز هم عده کمی هستند که بر این باورند با مشاهده محصول مورد نظر خود از نزدیک، می توانند خرید مطمئن تری داشته باشند ولی ما می توانیم به این افراد یک پیشنهاد ویژه بدهیم.
حقیقت این است که با خرید غیر حضوری می توانید هزینه های رفت و آمد و بسیاری از دردسرهای دیگر را حذف نمایید؛ البته به شرط این که از یک فروشگاه معتبر و باسابقه خرید خود را انجام دهید.
ما به شما مغازه دارانی که قصد خرید شیک ترین و به روزترین شال نخی زنانه را دارید، این مژده را می دهیم که با خرید از این مرکز پخش و فروش شال نخی هرمس می توانید به ارزان ترین قیمت این محصول پرطرفدار دست پیدا کنید.
[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]علاوه بر این، بهترین کیفیت این نوع شال نخی به صورت جین 5 تایی (تک رنگ مشکی) با مرغوب ترین جنس در این مرکز به فروش می رسد، پس با این وجود هم خیالتان از بابت قیمت محصولات راحت باشد هم از بابت کیفیت. پس هم اکنون جهت سفارش عمده شال هرمس قواره بزرگ (2 متر)، با مشاورین ما در تماس باشید.[/hwgold-dash]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.