فروش عمده شال سوپر نخ ساده وارداتی درجه یک

فهرست مطالب

شال سوپر نخ ساده وارداتی درجه یک توسط این مجموعه با قیمت مناسب به فروش می رسد، زیرا تمامی محصولات خود را به شکل مستقیم و بدون حضور واسطه از وارد کنندگان تهیه می کند.

آیا انواع مختلف شال سوپر نخ موجود در بازار را می شناسید؟
مشخصات و ویژگی های شال سوپر نخ ساده وارداتی چیست؟
قیمت شال ساده در مراکز عرضه و فروش چگونه مشخص می گردد؟
شال به عنوان یکی از پوشش های زنانه محسوب می‌ شود که به دلیل داشتن تنوع بالا از لحاظ طرح و رنگ مورد توجه اکثر افراد است، در بین انواع مختلف طرح و رنگ، شال های نخی ساده طرفداران بیشتری دارند؛ زیرا به راحتی با لباس های دیگر آنها را ست می کنند و انتخاب آنها راحت تر می باشد.
جهت یافتن پاسخ مناسب برای سوالات ذکر شده در بالا و همچنین آشنایی با بهترین مراکز عرضه و فروش انواع مدل شال ساده و همچنین شال های وارداتی با قیمت مناسب همراه ما باشید.

شال سوپر نخ ساده وارداتی

انواع شال های سوپر نخ موجود در بازار

شال به عنوان یک اکسسوری کاربردی برای حفظ حجاب در کشورهای اسلامی مورد استفاده قرار می ‌گیرد به دلیل وجود تنوع بالای رنگ و طرح، این محصول به یکی از پرطرفدارترین اکسوری ‌ها تبدیل شده اند که به عنوان یک پوشش زنانه زیبا از آن یاد می ‌شود.
انواع مختلف شال های سوپر نخ در بازار موجود می باشند که از لحاظ کیفیت جنس و همچنین تنوع در طرح و رنگ هر کدام از آنها مناسب استفاده در مکان ‌ها و فصل های خاص است.
شال سوپر نخ به دلیل کیفیت بالایی که دارد قابل استفاده در مراسمات مختلف و همچنین استفاده روزمره است، به دلیل بافت فوق العاده سبک و ظریف و همچنین ریشه ‌های سوزنی کوتاه جزء پر استقبال ترین ها در بازار می باشد که به راحتی این شال ها را با انواع لباس ها ست می کنند.
معمولاً پارچه هایی که برای تولید شال سوپر نخ مورد استفاده قرار می گیرند از نرمی و لطافت خاصی برخوردار هستند و در گروه پارچه‌های با تار و پود نخی که از الیاف پنبه تولید می شوند قرار می گیرند.
در اینجا چند مدل از پرطرفدارترین انواع شال های سوپر نخ موجود در بازار را که عموماً دارای قواره های بزرگ و بلند هستند ذکر می کنیم:

  • شال سه متری سوپر نخ الیاف طبیعی
  • شال های سوپر نخ سه متری چروک
  • شال های سوپر نرخ سه متری پلیسه
  • شال های سوپر سه متری طیفی
  • شال های سوپر نخ ساده

مدل شال ساده نخی جزء طرح های پرفروش شال و روسری است که اغلب افراد تمایل به تهیه و استفاده از آن را دارند؛ به همین جهت این محصول در تنوع بالا از رنگبندی تولید و عرضه می گردد تا بتواند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد

مشخصات شال سوپر نخ ساده وارداتی

شال سوپر نخ ساده وارداتی جزء محصولاتی است که در استفاده های روزمره می تواند کاربرد داشته باشد.
در اینجا برخی از مشخصات و ویژگی های شال سوپر نخ وارداتی را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • به دلیل نوع الیاف بکار برده شده در آن بر روی سر اصلاً سر نمی خورد.
  • دارای بافتی بسیار سبک و لطیف است.
  • تنوع رنگ بندی این شال بسیار زیاد است و در برخی از مواقع ۲۴ رنگ از آن وجود دارد.
  • دو طرف شال دارای ریشه‌ های سوزنی ظریف می باشد.
  • شال نخی دارای ابعاد 200 * 100 سانتی متر است.
  • به هیچ عنوان موی سر از زیر آن دیده نمی شود.

معمولاً این شال به عنوان یک محصول چهار فصل مورد استفاده قرار می ‌گیرد اما بیشتر مناسب برای فصل بهار و تابستان است.
اغلب افراد تمایل دارند تا چندین رنگ از این شال را تهیه کنند، زیرا ساده بودن آن موجب می ‌شود تا به آسانی بتوان با انواع پوشش های مختلف ست کرد، به همین جهت مورد استقبال بیشتر قرار دارد.

شال سوپر نخ ساده وارداتی

فروش جدیدترین شال های نخی وارداتی بدون واسطه

عوامل مختلفی مانند کیفیت الیاف، نوع بافت، برند تولید کننده و مواردی از این قبیل می ‌توانند بر قیمت شال نخی وارداتی تاثیر گذار باشند، البته عوامل مختلف دیگری مانند نوسانات بازار ارز، نیز جزء عوامل موثر در تغییرات قیمت این محصولات هستند.
قیمت شال ساده نخی وارداتی برای افرادی که قصد خرید عمده این محصول را دارند پس از کیفیت آن مورد توجه قرار می گیرد.
این مجموعه با فروش جدیدترین شال های نخی وارداتی بدون حضور واسطه ها سعی کرده است تا مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن را ارائه دهد.
عرضه انواع مختلف شال نخی وارداتی از لحاظ ابعاد و رنگبندی سبب دسترسی راحت تر و انتخاب بهتر برای مشتریان می شود.
داشتن ارتباطات گسترده با وارد کنندگان و حذف کامل واسطه ها از معاملات سبب شده تا محصولات باکیفیت اصل و قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده نهایی برسد.
[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]جهت دریافت لیست قیمت انواع مختلف شال های نخی وارداتی با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن لیست کامل این قیمت ها را به شما ارائه دهند؛ که پس از بررسی دقیق می توانید سفارشات خود را به آسانی ثبت نمایید.[/hwgold-dash]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.