قیمت روز شال و روسری ایرانی

فهرست مطالب

قیمت روز شال و روسری ایرانی با توجه به کیفیتهای مختلف در بازار متغیر است. بهترین راه برای خرید شال و روسری ایرانی با قیمت روز ثبت سفارش در نمایندگی های معتبر عرضه این محصولات می باشد.

تاریخچه استفاده از شال و روسری در ایران

در حال حاضر شال و روسری جزء جدا نشدنی از پوشش و استایل روزمره بانوان می باشد تمامی بانوان برای حضور در اجتماع از انواع مختلف شال و روسری استفاده می کنند.
پوشیدن روسری در تاریخ ایران همواره مورد توجه بوده و در بررسی روزگاران گذشته در می یابیم که نه‌ تنها بانوان توسط روسری نواحی مختلف سر و موها را پوشش می دادند بلکه آقایان نیز از ابزاری مانند کلاه استفاده می کردند.
اولین آثاری که از پوشش سر زنان به دست آمده است به دوره هخامنشیان بر می گردد که در نقش و نگارهای یک فرش به جا مانده از آن دوران تصویر زنان با پوشش چادر مشخص است.

اما نوع شال و روسری که در آن زمان استفاده می ‌شد با مدلهای امروزی متفاوت بوده است.
مولاً از پارچه های مستطیلی شکل برای پوشیدن سر و موهای خود استفاده می‌ کردند که با کمک حلقه و یا زنجیر و یا نخهای ابریشمی بافته شده بر روی سر روسری را محکم می کردند.
به طور کلی در جستجو های تاریخی دریافتند که در تمامی دوره های مختلف قبل از ورود اسلام به ایران بانوان ایرانی سر و موهای خود را می پوشاندند
اما با ظهور اسلام و پیشرفتهای فراوانی که در زمینه نساجی و ریسندگی به وجود آمد تولید روسری های با طرح های گلدوزی و ترمه دوزی شده رواج پیدا کرد.
[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]در حال حاضر نیز با پیشرفتهای تکنولوژی و وجود دستگاه‌های پیشرفته و بروز انواع مختلف روسری از جنسهای ابریشم، نخ، پشم، ژاکارت و با طرح های متنوع و رنگی و شاد تولید می شود.[/highlight-paper]

نکات مهم در هنگام خرید شال و روسری

شال و روسری جز مهمترین آیتمهایی هستند که بر روی استایل و جذابیت افراد تاثیر می گذارند زیرا نزدیک ترین اجزا به صورت می باشد.
هنگام خرید شال و روسری باید به دو نکته مهم و اساسی شکل هندسی صورت و رنگ پوست دقت کرد تا از خرید خود احساس رضایت داشته باشید.

  • شکل هندسی صورت:
    [highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]توجه به شکل صورت باید جز معیارهای اصلی برای انتخاب روسری و شال باشد. زیرا ممکن است که یک روسری بسیار زیبا باشد اما بر روی سر جلوه خوبی ایجاد نکند. برخی از صورتهای مختلف از لحاظ شکل هندسی عبارتند از: صورتهای مستطیلی، صورتهای بیضی، صورتهای گرد، صورتهای مثلثی که هر کدام باید با توجه به ویژگی های مختلف صورت خود بتوانند مناسب ترین نوع شال یا روسری را انتخاب کنند.[/highlight-red]
  • رنگ پوست صورت:
    [highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]رنگ پوست صورت در زیبایی و شادابی خانمها تاثیر زیادی دارند و در نتیجه باید این تأثیر را با انتخاب شال و روسری های مناسب تقویت کرد. به طور کلی چند طیف رنگی پوست وجود دارد از جمله: پوست های روشن، پوست های تیره، پوست های گرم و پوست های سرد طبقه بندی می شود.[/highlight-red]

بهترین راه خرید شال و روسری

اولین نکته ای که در خرید شال و روسری مورد توجه و اهمیت قرار می گیرد انتخاب بهترین پارچه و متریال مناسب می باشد.
زیرا برخی از شال و روسری ها متناسب با فصلهای مختلف سال تولید می‌ شود و برخی دیگر نیز به صورت چهار فصل می باشد.
برای بدست آوردن قیمت روز شال و روسری بهتر است تا به منابع و مراجع معتبر مراجعه نمایید.
[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]به طور کلی بهترین راه برای خرید شال و روسری خرید از طریق کارخانجات تولیدی به صورت مستقیم می باشد. خرید از طریق کارخانجات به دو روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است.[/highlight-red]
در روش حضوری به صورت مستقیم در محیط کارخانه حاضر شده و با مشاهده انواع مختلف روسری از لحاظ جنس طرح و رنگ و همچنین قواره بهترین نمونه ها را مناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.
در خرید غیر حضوری به راحتی می توانید از طریق سایتهای آنلاین که توسط کارخانجات تولیدی ایجاد شده است با تمامی محصولات موجود در این کارخانه آشنا شده و همچنین با کمک گرفتن از کارشناسان حاضر در سایتهای آنلاین تمامی نقاط ابهام به وجود آمده را رفع کرده و خریدی با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام دهید.

عرضه قیمت روز شال و روسری ایرانی در این نمایندگی

قیمت روز شال و روسری برای افرادی که قصد خرید به صورت عمده را دارند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
به دلیل رونق زیادی که خرید و فروش این محصولات در بازار دارد تهیه قیمت روز شال و روسری باید از مراکز معتبر انجام شود.
[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]در این نمایندگی به راحتی می توانید از تمامی قیمتهای محصولات عرضه شده به طور روزانه آگاه شده و با توجه به بودجه و نیاز خود خرید مناسبی را انجام دهید. همین حالا می توانید با ثبت سفارشات خود در این نمایندگی از محصولات با کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب بهره مند شده و خریدی خاطره انگیز داشته باشید[/hwgold-dash]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.