قیمت روسری نخی یلدایی | فروشگاه راد آرا

فهرست مطالب

قیمت روسری نخی یلدایی ارائه شده توسط فروشگاه راد آرا، مناسب ترین قیمت در بازار عمده فروشی ایران می باشد. جهت خرید روسری یلدایی با کیفیت عمده می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق این مرجع فروش به ثبت برسانید.

روسری نخی یلدایی

همانطور که می دانید در کشور ما به دلیل این که یک کشور قدیمی است و بیشینه تاریخی دارد، بسیاری از جشن ها و آداب و رسوم از گذشته های دور تابه امروز همچنان رواج داشته است.
جشن عید نوروز و جشن شب یلدا که به شب چله معروف می باشد، از مهمترین و اصلی ترین جشن های ایرانیان باستان به شمار می رود. بسیاری از افراد این جشن ها را مهم دانسته و برای آن تدارکات ویژه ای می بینند.
علاوه بر پهن کردن سفره و تزیینات مخصوص آن جشن، لباس های منحصر به فردی نیز در آن شب توسط افراد پوشیده می شود که نمادی از آن مراسم را دارد.
در شب یلدا معمولا افراد خانواده همگی لباس های قرمز رنگ و یا لباس هایی با طرح هندوانه، حافظ، خرمالو، برف و … را به تن می کنند.
روسری نخی یلدایی پاییزه یکی از جدیدترین انواع پوشاک است که به تازگی وارد عرصه مد گردیده و در روزهای پایانی ماه آذر به بازار وارد می شود. این روسری همانطور که از نامش پیداست از جنس نخ بوده و کمی ضخیم تر از روسری نخی های معمولی می باشد و به همین دلیل مناسب فصل پاییز است.
روسری های یلدایی معمولا به رنگ قرمز هستند و یا طرح ها و نماد جشن یلدا بر روی آن ها چاپ شده و از این بابت روسری یلدایی نام گرفته اند.

قیمت روسری نخی یلدایی

خرید مناسب ترین قیمت روسری نخی یلدایی

شایان ذکر است که ما در نیمه های ماه آذر می باشیم و به شب یلدا نزدیک تر می شویم. از این رو اگر در زمینه فروش انواع شال و روسری دارای کسب و کاری هستید به شما پیشنهاد می کنیم با خرید روسری نخی طرح شب یلدا در این برهه زمانی فروش مجموعه خود را به حداکثر برسانید.
شما می توانید انواع روسری های نخی پاییزه با طرح های یلدایی را به صورت عمده از طریق مراجع فروش معتبر اینترنتی با قیمت بسیار مناسب تهیه نموده و در نتیجه با قیمت اقتصادی تری در فروشگاه خود عرضه نمایید.
شایان ذکر است که استفاده از چنین پوشاکی که مناسبت تاریخی یا فرهنگی دارند در فروشگاه هایی که به فروش البسه می پردازند، می تواند فروش مجموعه را گسترش داده و باعث شود تا فروشنده از سود اقتصادی بسیاری برخوردار گردد.
برای خرید عمده مناسب ترین قیمت روسری نخی یلدایی می توانید از طریق یک مرکز فروش اینترنتی معتبر، اقدام کنید. چه مرکزی بهتر و معتبرتر از راد آرا؟

فروشگاه عرضه کننده انواع روسری یلدایی به صورت عمده

در این فروشگاه که به عنوان بزرگترین مرجع فروش شال و روسری در کشور محسوب می شود، انواع روسری های پاییزه با طرح های یلدایی موجود می باشند که با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند.
خریداران محترمی که قصد خرید روسری های مناسبتی را دارند می توانند برای خرید نازلترین قیمت روسری نخی یلدایی به صورت عمده از طریق این فروشگاه معتبر اقدام نمایند.
جهت ثبت سفارش خود می توانید به وب سایت این مجموعه وارد شده و یا از طریق شماره های مندرج با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.