قیمت شال حریر یاخما منگوله دار

فهرست مطالب

قیمت شال حریر یاخما با خرید بی واسطه و مستقیم از تولید کننده، اقتصادی ترین قیمت بازار است. مرکز پخش و فروش عمده شال مشکی منگوله دار، این شرایط ویژه را برای شما خریداران فراهم می آورد.
شال حریر یکی از پرطرفدارترین شال های موجود در بازار به شمار می رود که برای فصول گرم ایده آل ترین گزینه است. قیمت شال حریر یاخما در فروشگاه های عمده با هم متفاوت است و این موضوع ممکن است خریداران را دچار سردرگمی کند.
اگر شما هم صاحب فروشگاهی هستید که به دلیل اوضاع اقتصادی و محدودیت های مالی مشتریانتان، تا به امروز نتوانسته اید محصولات فروشگاهتان را مطابق سلیقه خود خریداری کنید، ما در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد.

انواع مدل های شال حریر خنک در بازار

قیمت شال حریر یاخما

 

شال و روسری بخش جدایی ناپذیر از مد و استایل بانوان خوش سلیقه ایرانی است، به همین دلیل خانم ها همواره به دنبال خرید شال های باکیفیت در طرح و رنگ های مختلف هستند.
همچنین با پوشیدن شال به همراه مانتو و شلوار ست آن، می توان ظاهری کاملاً شیک و متفاوت ساخت. در واقع با یک دست مانتو و شلوار و چند دست شال امکان ایجاد چندین استایل شیک و زیبا با کمترین هزینه فراهم می گردد.
هر ساله مدل های متنوعی از شال و روسری با پارچه های جدید و منحصر به فرد، وارد بازار می شوند و مورد توجه اکثریت خانم ها قرار می گیرند.
شال و روسری های ترند تابستان امسال به گونه ای طراحی می شوند که از نظر طرح و رنگ با فصل هماهنگی داشته باشند، همچنین جنس این شال ها معمولاً از حریر سبک و نازک است.
در جدیدترین طرح های شال ترند، شال حریر منگوله دار از جنس یاخما مشاهده می شود که این نوع شال پرطرفدار دارای قواره عالی ۱۹۰ می باشد.
برای اکثر خانم ها مهم است که شال روی سر لیز نخورد و همینطور نخ کش نشود. خرید شال حریر درجه یک از فروشگاه های معتبر معمولا این انتظارات را برآورده می کند.

قیمت شال حریر یاخما منگوله دار

شال حریر یاخما که جدیدترین ترند سال است، از باکیفیت ترین پارچه حریر تهیه می شود و سر دوز آن نیز باکیفیت و مرغوب می باشد.
این شال ها در مقابل شست و شو تغییر رنگ نمی دهند و لطافت خود را به هیچ وجه از دست نمی دهند.
یکی دیگر از مواردی که برای خانم ها اهمیت دارد اتو پذیری و چروک نشدن شال است. شال یاخما از پارچه های ضد چروک تولید می شود که می توان بعد از شست و شو و خشک شدن نیز بلافاصله آن ها را پوشید.
البته ناگفته نماند که طرح های چروک شال های حریر منگوله دار هم زیبایی چشمگیری دارند و خانم ها را برای همیشه از اتو کشیدن شال بی نیاز می کنند.
شال یاخما مشکی با نزدیک شدن به ماه محرم و مناسبت های مذهبی، بسیار پرفروش می شود و باید برای فروشنده در اولویت خرید عمده قرار بگیرد.
قیمت روز شال حریر در بازار عمده فروشان بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود که مهم ترین آن، جنس و کیفیت پارچه شال است. بدیهی است که هر چقدر درجه بندی کیفی پارچه بالاتر باشد، قیمت فروش شال بالاتر می رود و بالعکس.
حال باید به بررسی یکی دیگر از عوامل مهم و تأثیرگذار در قیمت عمده شال بپردازیم که معمولاً خریداران از آن صرف نظر می کنند.
به طور کلی و خلاصه باید بگوییم که خرید عمده از تولید کننده، در مقایسه با خرید از عمده فروشان می تواند قیمت محصول را بسیار کاهش دهد.
در ادامه یک مرکز فروش مستقیم انواع شال حریر را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید بی واسطه شال یاخما مشکی با قیمت ارزان

قیمت شال حریر یاخما

کمدی پر از لباس به همراه شال و روسری های رنگارنگ و جدید هر خانمی را به وجد می آورد، به همین دلیل بازار تولید و فروش انواع شال و روسری همواره پررونق است.
خرید شال به صورت عمده و فروش آن می تواند کسب و کاری با سودآوری بالا باشد. در مرکز پخش عمده شال و روسری زنانه این امکان وجود دارد که جدیدترین و باکیفیت ترین شال ها را در تعداد بالا و با قیمتی ارزان تر نسبت به قیمت تک فروشی خریداری کنید.
جدیدترین شال های حریر یاخما مستقیماً از بهترین تولیدی ها جمع آوری می شوند تا به صورت عمده در اختیار شما فروشندگان قرار بگیرند و کسب و کارتان را رونق دهند.
این شال ها به صورت جین ۶ تایی در تک رنگ مشکی عرضه می شود.
به جرئت می توان گفت که قیمت شال حریر یاخما در این فروشگاه، ارزان ترین قیمت بازار عمده می باشد؛ پس اولین کسی باشید که راز این خرید مستقیم و بی واسطه را می دانید.
[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”center” ]جهت ثبت سفارش خود در کمترین زمان ممکن، همین حالا با مشاورین بخش فروش تماس حاصل فرمایید و سفارش عمده شال حریر مشکی زنانه را در اسرع وقت تحویل بگیرید.[/highlight-red]

به این مطلب امتیاز دهید

یک نظر در “قیمت شال حریر یاخما منگوله دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.