مرکز فروش عمده روسری نخی پاییزه

فهرست مطالب

روسری نخی پاییزه در انواع مدل ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. فروشگاه آرا به عنوان یک مرکز معتبر    درجه یک و مرغوب با بهترین قیمت، خدمات خود را ارائه می دهد.

مشخصات روسری نخی پاییزه

از دیرباز تاکنون قوم ها و ملت های مختلف پوشش های خاصی را برای خود برگزیده اند. پوشش افراد مانند بقیه پدیده های اجتماعی سیر تکامل خود را به تدریج طی کرده و دچار تغییرات گوناگونی شده است.
از قدیم روسری به پارچه ای سه گوش یا چهارگوش گفته می شد که برای پوشش سر یا گردن مورد استفاده قرار می گرفت. با پیدایش حجاب در بین بانوان در طول تاریخ، استفاده از روسری بسیار رواج یافت.
امروزه روسری به عنوان یکی از پوشش های مطرح و پرطرفدار در دنیای طراحی و مد شناخته می شود و در کشورهای اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.
روسری ها با توجه به پارچه به کار رفته در آن، انواع مختلف نخی، حریر، پشمی، ساتن، ویسکوز و غیره دارند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]بدیهی است که جنس روسری رابطه مستقیمی با موارد استفاده آن در مکان های مختلف دارد.[/highlight-dash]
روسری های نخی نازک به دلیل سبک و راحت بودن، بیشتر برای استفاده روزانه به خصوص در روزهای گرم تابستانی کاربرد دارند. پارچه های حریر و ساتن معمولاً برای روسری های مجلسی استفاده می شوند.
[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]روسری پاییزه همانطور که از نامش پیداست، مناسب فصل پاییز می باشد و از پارچه های گرم تر مانند پشمی، نخی ضخیم، ابریشمی و غیره تولید می شود.[/highlight-red]

یک روسری نخی پاییزه مرغوب باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • سبک باشد و فرد روی سر خود احساس سنگینی نکند.
  • بافت یکنواخت و منسجمی داشته باشد.
  • بعد از شست و شو پرز نشود و تغییر شکل ندهد.
  • جنس آن نرم و لطیف باشد.
  • ابعاد مناسبی داشته باشد و سر و گردن را به طور کامل در برابر سرما بپوشاند.

قیمت انواع مدل جدید روسری پاییزه

روسری پاییزه جدید انواع و مدل های مختلفی دارد که باعث اختلاف قیمت آن در بازار می شود، از جمله موارد مؤثر در قیمت روسری شامل:

  • جنس روسری: روسری های پاییزه معمولاً از پارچه های نخی ضخیم، ابریشمی، ساتن و پشمی تولید می شود که از این بین روسری ابریشمی قیمت بیشتری نسبت به سایر جنس ها دارد.
  • ابعاد یا قواره روسری: روسری پاییزه در ابعاد مختلفی تولید می شود. این روزها استفاده از روسری های قواره بزرگ (قواره 120 تا 140 سانتی متر) در بین بانوان جوان بسیار مرسوم شده است.
  • طرح روسری: روز به روز روسری در طرح های مختلف به بازار می آید که در قیمت آن تأثیر می گذارد. طرح های فانتزی، آبرنگی، کلاسیک، سه بعدی و انتزاعی امروزه بسیار پرکاربرد می باشد.

فروش عمده کالکشن روسری های نخی جدید

اگر به دنبال خرید عمده جدیدترین مدل های روسری هستید و می خواهید یک خرید اقتصادی و مقرون به صرفه را تجربه کنید، همین حالا به وب سایت ما سر بزنید.

ما در این مرکز فروش عمده جهت رفاه حال شما مشتریان و صرفه جویی در هزینه و زمان، تمامی واسطه ها و سودجویان را حذف نموده و شما را مستقیم با کارخانه تولید کننده متصل می کنیم.

پس همین حالا برای خرید روسری های نخی جدید با کیفیت عالی و مناسب ترین قیمت بازار اقدام کنید و در کم ترین زمان ممکن محصول را تحویل بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.