انواع شال ژاکارد مربعی طرح دار با قیمت عمده

فهرست مطالب

انواع شال ژکارد مربعی طرح دار در نمونه های داخلی و وارداتی با قیمت عمده در این مجموعه ارائه می گردد، جهت تهیه باکیفیت ترین انواع شال ژاکارد و قیمت مقرون به صرفه، بدون واسطه با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط بگیرید.
آیا انواع شال ژاکارد طرح دار را می شناسید؟
از کجا می توان شال نخی ژاکارد با قیمت مناسب تهیه کرد؟
شال و روسری به عنوان یک پوشش مناسب برای خانم ها لازم است که استفاده از شال برای حفظ حجاب به عنوان یک متریال لاکچری محسوب می شوند، انواع مختلفی از شال با توجه به نوع پارچه و کیفیت وجود دارد که شال نخی ژاکارد یکی از پرطرفدارترین این محصولات است.
جهت آشنایی بیشتر با انواع شال ژاکارد مربعی طرح دار و همچنین معرفی بهترین مرکز عرضه و فروش ژورنال های شیک و لاکچری شال ژاکارد با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

انواع شال ژاکارد مربعی طرح دار

انواع مختلفی از شال با توجه به نوع الیاف به کار رفته شده و همچنین استفاده از ماشین‌آلات تخصصی در بافت آنها وجود دارد که شال ژاکارد یکی از نمونه ‌های خاص است.
ذکر یک نکته لازم و ضروری است که بدانید بر خلاف تصور عموم شال ژاکارد با جنس پارچه های ژاکارد کاملاً متفاوت است، پارچه های ژاکارد با توجه به نوع بافت و ماشین های بافندگی در حین بافت طرح های خاصی بر روی آنها ایجاد می شود.
شال ژاکارد با انواع مختلف شال ها از لحاظ نوع بافت با یکدیگر تفاوت دارند و به همین جهت به راحتی در میان سایر محصولات قابل تشخیص هستند.
انواع شال ژاکارد مربعی طرحدار را با توجه به نوع الیافی که در روند تولید آنها مورد استفاده قرار گرفته است می توان به چند دسته و گروه تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

  • شال ژاکارد پنبه ای: که در روند تولید آن بیشتر از الیاف پنبه استفاده شده و قابلیت تنفس پذیری خوبی دارد به دلیل وجود الیاف پنبه رنگ این شال مات می باشد و همچنین دارای بافت بسیار نرمی است.
  • شال ژاکارد پشمی: به دلیل وجود الیاف پشم این شال بسیار گرم و مناسب فصول سرد سال است و دارای بافتی نرم و مات می باشد.
  • شال ژاکارد ابریشمی: در صورتی که حجم بیشتری از الیاف و از ابریشم انتخاب شود شال دارای لطافت براقی سطح و ضخامت نازک است.
  • شال ژاکارت ترکیبی: در روند تولید این محصول از ترکیب چند نوع از الیاف مختلف استفاده می کنند که با توجه به انتخاب الیاف از درجات مختلف شفافیت برخوردار می گردد.

از مهمترین ویژگی هایی که شال ژاکارد از آن برخوردار است دوام بالا، ثبات در برابر شستشو، محکم بودن الیاف تار و پود، داشتن خاصیت کشسانی و مقاومت مناسب در برابر چروک شدن می باشد.
انواع شال ژاکارد مربعی طرح دار در طرح ‌های برندهای معروف، طرح های گل، طرح های اسپرت و طرح های عروسکی وجود دارد که هر خریدار با توجه به نوع نیاز خود می ‌تواند از این محصول باکیفیت بالا استفاده کنند.

انواع شال ژکارد مربعی طرح دار

از کجا شال نخی ژاکارد عمده و ارزان بخرم؟

  • شال نخی ژاکارد جزء محصولات پرطرفدار است که به خصوص در فصل تابستان افراد زیادی تمایل به استفاده از آن دارند، زیرا وجود الیاف پنبه در این شال ها موجب خنک بودن این محصول است.
    از کجا شال نخی ژاکارد عمده و ارزان بخرم؟
    بهترین راه برای خرید شال نخی به صورت عمده و با قیمت ارزان انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون حضور واسطه است.
    در اینجا چند مورد از بهترین مراکز عرضه را ذکر می کنیم:
  • کارخانجات تولید کننده
  • بازرگانی های وارد کننده
  • نمایندگی های پخش در شهرهای مختلف
  • عمده فروشی ها و بنکداری های فعال در بازارهای بزرگ
  • سایت های اینترنتی معتبر

انتخاب هر کدام از این روش ها منجر به حذف کامل واسطه ها و خرید مستقیم می ‌شود، به همین جهت ارزان ترین قیمت شال ژاکارد را می توانید در این نوع خریدها به دست آورید.

فروش ویژه ژورنال شیک ترین شال های نخی طرح دار در ایران

فروش شال ژاکارد عمده در حال حاضر از استقبال خوبی برخوردار است زیرا این شال ها در تنوع بالایی از لحاظ رنگ بندی و طرح وجود دارند که نظر اغلب مشتریان را به خود جلب می کند.
فروش ویژه ژورنال شیک ترین شال های نخی طرح دار در ایران توسط این مرکز انجام می پذیرد، در صورتی که به دنبال طرح های خاص از شال های نخی ژاکارد هستید به آسانی می توانید با بخش فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارشات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن به دست آورید.
این مرکز با داشتن ارتباط گسترده و مناسب با مراکز تولیدی و وارد کننده سعی می‌ کند تا جدیدترین ژورنال های شال را ارائه دهد و معمولاً این محصولات را در پک های ۱۰۰ الی ۲۰۰ تایی به بازار شال و روسری ارائه می کند.
وجود تنوع بالا از لحاظ طرح و رنگ و همچنین کیفیت مشخص کننده قیمت نهایی این محصولات است و حذف کامل واسطه ها از این معاملات از افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری کرده و منجر به فروش این محصول در حجم بالا تر می گردد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.