قیمت خرید عمده شال نخی وال اسلپ منگوله دار

فهرست مطالب

شال نخی وال اسلپ منگوله دار با ارزان ترین قیمت عمده، از این فروشگاه قابل خریداریست. برای سفارش خرید آنلاین در کمترین زمان ممکن، تنها کافیست با مشاورین بخش فروش در ارتباط باشید.
فصل بهار و تابستان که از راه می رسد، کلیه جنس های موجود در بازار جای خود را به محصولات خنک و بهاره می دهند.
از آنجایی که یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع پوشاک مناسب فصول گرم، پارچه های نخی می باشند؛ پس به وفور می توان شال نخی، روسری نخی، مانتو نخی، پیراهن نخی، بلوز نخی و … را در بازار مشاهده کرد.
در این مقاله شما را با مدل های مختلف شال های نخی که از جنس وال اسلپ هستند، آشنا کرده و در انتها یک فروشگاه خرید اینترنتی این محصول به صورت عمده را معرفی می نماییم.

شال نخی وال اسلپ منگوله دار

انواع شال نخی وال اسلپ در بازار

وقتی صحبت از پارچه های نخی می شود، منظور پارچه هاییست که در آن ها مقداری الیاف پنبه به کار رفته است؛ ممکن است برخی از پارچه ها این الیاف را بیشتر داشته باشند، برخی دیگر الیاف مصنوعی بیشتر و الیاف پنبه کمتری داشته باشند.
یکی از پرکاربردترین پارچه های نخی که جزو مدل های جدید پارچه شال و روسری موجود در بازار به شمار می روند، پارچه های وال اسلپ هستند.
این نوع پارچه معمولاً برای تولید شال های زنانه خنک و تابستانه بسیار استفاده می شوند. در واقع شال های وال اسلپ جزو پرفروش ترین مدل های شال تابستانه و یا چهار فصل در بازار شال و روسری محسوب می شوند.
شال های وال اسلپ در انواع مدل ها و دارای جنسی بسیار خنک، لطیف و مناسب فصل می باشند، همچنین رنگبندی این شال ها بسیار متنوع است به طوری که در رنگ های شاد و جذاب تابستانی تولید و به بازار عرضه شده اند.
به طور کلی مدل های نام برده شده شال های وال اسلپ در ذیل، جزو مدل های پرفروش و پرتقاضا در بازار می باشند که طرفداران بسیاری دارند:

  • شال وال اسلپ ساده در رنگبندی متنوع (قواره بزرگ)
  • شال وال اسلپ طرح دار (قواره بزرگ)
  • شال وال اسلپ پلیسه (قواره بزرگ)
  • شال نخی وال اسلپ منگوله دار
  • شال وال اسلپ حریر

قیمت خرید عمده شال نخی وال اسلپ

همانطور که گفته شد یکی از مناسب ترین پارچه ها مخصوص دوخت شال های بهاره و خنک، وال اسلپ می باشد که بسیاری از تولیدی های شال و روسری از آن استفاده می نمایند.
از مزایای استفاده از این پارچه در شال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ایستایی خوبی دارد.
  2. روی سر به هیچ عنوان لیز نمی خورد.
  3. دارای جنسی لطیف، خنک، سبک و کاملاً مناسب فصول بهار و تابستان می باشد.
  4. قواره شال 75 * 200 است و یک قواره عالی و ایده آل محسوب می شود.

جدیدترین مدل های شال نخی وال اسلپ منگوله دار را می توانید به راحتی در همین وب سایت مشاهده نمایید.
شال نخی منگوله دار یکی از پرطرفدارترین شال ها در بین بانوان خوش سلیقه به خصوص دختر خانم های جوان و نوجوان می باشد که از کیفیت عالی و درجه یک برخوردار است.
این شال ها در رنگبندی متنوع و جذاب، مطابق با هر نوع سلیقه ای عرضه می گردند و فروشندگان تک فروش می توانند به صورت عمده و جینی آن ها را سفارش دهند.
جهت استعلام قیمت شال نخی وال اسلپ و همچنین سفارش عمده بهترین شال وال اسلپ با کیفیت تضمینی، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شال نخی وال اسلپ منگوله دار

مرکز فروش آنلاین شال نخی وال اسلپ به صورت عمده

آیا به دنبال خرید شال نخی با بهترین جنس، زیر قیمت بازار هستید؟ آیا می خواهید بدون صرف وقت و هزینه گزاف خرید خود را در هر کجا که هستید، انجام دهید؟
می دانید که امروزه بسیاری از فروشگاه ها به صورت آنلاین مشغول به فعالیت هستند و روش خرید حضوری از فروشگاه های عمده فروشی بازار تقریباً منسوخ گشته است.
البته ناگفته نماند که هنوز هم عده کمی هستند که بر این باورند با مشاهده محصول مورد نظر خود از نزدیک، می توانند خرید مطمئن تری داشته باشند.
ولی حقیقت این است که با خرید غیر حضوری می توانید هزینه های رفت و آمد و دردسرهای ترافیک و شلوغی را حذف نمایید؛ البته به شرط این که از یک فروشگاه معتبر آنلاین خرید خود را انجام دهید.
ما به شما مغازه دارانی که قصد خرید شیک ترین و به روزترین شال نخی بهاره را دارید، این مژده را می دهیم که با خرید از این فروشگاه می توانید به ارزان ترین قیمت شال نخی وال اسلپ منگوله دار دست پیدا کنید.
[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]علاوه بر این، بهترین کیفیت شال نخی با مرغوب ترین جنس در این مرکز فروش عمده شال وال اسلپ به صورت آنلاین می رسد، پس با این وجود هم خیالتان از بابت قیمت محصولات راحت باشد هم از بابت کیفیت. پس هم اکنون جهت سفارش عمده مدل های متنوع شال وال اسلپ، با مشاورین ما در تماس باشید.[/highlight-red]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.