بهترین روسری برای تابستان

بهترین روسری برای تابستان + قیمت عمده فروشی

فهرست مطالب

بهترین روسری برای تابستان چه جنسی دارد؟ قیمت روسری تابستانی چگونه است؟ مدیران برای جذب بیشتر مشتری بهتر است چه نوعی از این روسری ها را در فروشگاه خود عرضه کنند؟ با وارد شدن به فصل تابستان و شدیدتر شدن تابش نور آفتاب، روزها طولانی تر و گرم تر می شوند؛ در نتیجه انتخاب یک روسری مناسب و ست کردن آن با سایر لباس ها بسیار سخت خواهد شد.
مغازه داران می توانند با خریداری کردن روسری های طرح تابستانی که در رنگ ها و شکل های زیبایی به صورت عمده به فروش می رسند، مشتریان زیادی را به خودشان جلب کنند. علاوه بر این، با خرید عمده روسری های طرح تابستانی، کار مشتریان برای ست کردن این لباس ها آسان تر می شود و فروش مغازه شما تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. از مزایای خرید عمده روسری تابستانی چه می دانید؟ چرا باید برای خرید جنس در فصل های گرم سال دقت زیادی کرد؟

خرید روسری و شال - آرا

نکات مهم در زمان خرید بهترین روسری تابستانه

اگر قصد دارید برای فروشگاه خودتان روسری های تابستانه خریداری کنید، بهتر است به نکات زیر توجه ویژه ای کنید و سلیقه همه مشتریان خود را در نظر بگیرید:

  • در فصل های گرم سال مثل تابستان، بهتر است از لباس هایی با رنگ روشن استفاده کرد. لازم است بدانید که در روزهای تابستان، خانم ها علاقه زیادی به استفاده کردن از رنگ های سرد دارند؛ چون که رنگ سرد به آن ها حس خنکی، شادابی و خوبی را می دهد.
  • فصل تابستان با نقش و نگارهای خودش طرح هایی رنگارنگ زیبایی را به ما یادآوری می کند؛ پس باید از این خصوصیت طبیعت استفاده کنید و شال هایی که گلدار هستند را برای فروشگاه خود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که در زمان خرید روسری برای فروشگاه خود، فقط مدل های گلدار را انتخاب نکنید؛ بعضی از خانم ها طرح های ساده با رنگ خنثی را بیشتر می پسندند.
  • انتخاب روسری با طرح های آبرنگی و حتی روسری هایی با گل های درشت هم خریداران را به یاد لباس های خنک، سواحل شنی یا نوشیدنی های خنک می اندازد. پس از این ویژگی هم استفاده کنید و در رگال های مغازه خود این اجناس را جا بدهید. از طرفی باید در زمان خرید روسری های تابستانه به جنس آن ها هم دقت شود؛ مسلما روسری هایی با جنس ضخیم مناسب این فصل نخواهند بود.
روسری تابستانه جدید - آرا

روسری تابستانه جدید – آرا

بهترین روسری برای تابستان باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

روسری های تابستانی، باید یکسری خصوصیات خاصی داشته باشند تا مشتریان شما متناسب با گرمای تابستان بتوانند از آن ها به درستی استفاده نمایند. به طور کلی خانم ها برای استفاده کردن از هر لباسی به راحت بودن آن ها نگاه می کنند؛ پس اگر جنس یا رنگ اجناس شما موجب آزار آن ها بشود، به هیچ عنوان به سراغ آن نمی آیند. بنابراین اگر سلیقه و جذب مشتری برای شما اهمیت زیادی دارد، به جنس روسری تابستانی توجه کنید. در فصل گرم، هیچ چیز بیشتر از یک روسری ضخیم نمی تواند آزاردهنده باشد. به همین دلیل روسری های تابستانی، از نخ تولید می شوند. البته این روسری ها را می توان از جنس حریر و نخ ابریشم هم تولید کرد.
لازم است که روسری های تابستانی ایستایی مناسبی داشته باشند و بر سر مشتریان به خوبی بایستند؛ چرا که لیز خوردن روسری مشکل بدی است که در این فصل دامنگیر خانم ها می شود و آن ها را اذیت می کند. در هنگام خریداری کردن روسری تابستانی برای مغازه خود توجه کنید که یک روسری مناسب باید قواره ۹۰ در ۹۰ داشته باشد. روسری هایی که بزرگ تر از این باشند، مناسب روزهای گرم سال نیستند؛ چرا که به دور گردن بانوان می پیچند و گرما را برای آن ها غیر قابل تحمل می کنند.

انواع مدل و سایز روسری های تابستانی و قیمت آن ها

یکی از انواع روسری های تابستانی، به شکل مربعی است؛ یعنی طول و عرض آن ها با هم برابر هستند؛ پس می توان این روسری ها را با هر لباسی پوشید.‌ نوع دیگر این محصولات، روسری های سه گوش هستند که در شکل و رنگ های زیادی به فروش می رسند؛ بنابراین استفاده کردن از آن ها بسیار ساده و البته راحت است. سومین مدل روسری های تابستانی، بی بی اسکارف ها هستند که به خاطر سایز و ابعاد کوچکی که دارند در انواع متفاوتی به فروش می رسند و خانم ها می توانند آن ها بر روی سر خود ببندند یا به شکل دستمال گردن از این محصولات استفاده کنند.
قیمت روسری های تابستانی متناسب با جنسی که دارند، متفاوت خواهد بود؛ به گونه ای که جنس حریر آن نسبت به مدل نخی، گران تر است. پارامتر دیگری که بر روی بهترین روسری برای تابستان اثر می گذارد، اندازه روسری است؛ اما به طور کلی با خرید عمده روسری تابستانی از برند آرا برای فروشگاه خود، هزینه کمتری پرداخت می کنید و خریدتان در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. شما می توانید راهنمای خرید روسری تابستانی را هم از ما بخواهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.