بهترین قیمت روسری بامبو

بهترین قیمت روسری بامبو + نکات مهم در خرید عمده

فهرست مطالب

بهترین قیمت روسری بامبو در ایران چقدر است؟ با توجه به اینکه این مدل روسری ها با استفاده از گیاه بامبو تولید شده اند، در نتیجه دارای الیافی کاملا طبیعی هستند. پارچه های بامبو رطوبت و عرق را به خوبی جذب کرده و احساس خنکی را برای افراد فراهم می کنند. بنابراین پارچه های بامبو برای تولید روسری گزینه ای بسیار مناسب محسوب می شوند. این جنس روسری به دلیل خصوصیات خوبی که دارد، مناسب برای فصل گرما است. اما مهم ترین ویژگی های این نوع روسری چیست؟ قیمت روسری های بامبو در ایران چند است؟

خرید روسری و شال - آرا

خصوصیات روسری بامبو

معمولا روسری های بامبو دارای دو رو هستند، یک روی آنها طرح و رنگی درخشان و شفاف دارد و روی دیگر آن دارای یک نوع رنگ مات است. هنگامی که از این نوع روسری ها در محیط های باز و زیر نور آفتاب استفاده می شود، زیبایی و درخشندگی آنها چند برابر خواهد شد. ممکن است که بعضی از خانم ها با روسری حساسیت داشته باشند، اما باید توجه داشته باشید که روسری های بامبو کاملا گیاهی هستند و هیچ‌ گونه حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کنند.
تنفس پذیری این مدل روسری ها بسیار بالا است، پس افرادی که از این مدل روسری ها استفاده می کنند هیچ نگرانی در مورد عرق کردن موی سر خود ندارند و در تمام فصل های سال به راحتی از آن استفاده می کنند. یکی از ویژگی های بسیار مهم روسری های بامبو این است که پارچه به کار رفته برای دوخت این روسری خاصیت ضد باکتریایی دارد. جنس این روسری های گیاهی بسیار مرغوب بوده و نیاز به اتو کردن زیاد ندارند.

مزایای استفاده از بامبو برای تولید روسری

در دنیای امروز لباس و روسری ها را از جنس های مختلفی تهیه می کنند که هر کدام مزایا و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. امروزه استفاده از محصولات گیاهی برای تهیه انواع پارچه و لباس افزایش پیدا کرده است؛ زیرا طرفداران این مدل پارچه ها روز به روز در حال افزایش است. موی سر یکی از حساس ترین قسمت های بدن یک خانم است؛ بنابراین انتخاب یک نوع پارچه مناسب برای دوخت روسری اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از مزایای استفاده از پارچه بامبو برای دوخت روسری عبارت است از:

  • تنفس پذیری این مدل پارچه ها بسیار بالا است.
  • کشش و انعطاف این مدل پارچه ها نسبت به پارچه های دیگر بیشتر است.
  • انواع پارچه هایی که با استفاده از بامبو تولید می شوند، ظرافت بسیار زیادی دارند.
  • با استفاده از گیاه بامبو می توان انواع پارچه ها را در طرح و رنگ های متنوعی طراحی کرد.
  • شستشوی این پارچه ها بسیار راحت بوده و انواع لکه ها به راحتی از روی آن پاک می شوند.
روسری بامبو با قیمت مناسب - آرا

روسری بامبو با قیمت مناسب – آرا

نحوه شستشو و نگهداری از روسری های بامبو

امروزه انواع روسری بامبو تولید شده اند که از کیفیت های مختلیف برخوردار هستند. با توجه به نوع پارچه ای که برای دوخت این سبک روسری ها استفاده می شود، پس هنگام شستشو باید به نکات زیادی توجه کرد تا کیفیت پارچه از بین نرود. برخی از نکات مهم برای نگهداری از روسری های بامبو عبارت است از:

  • برای تمیز کردن این مدل روسری ها از مواد شوینده معمولی که فاقد مواد شیمیایی هستند، استفاده کنید.
  • سعی کنید که هنگام شستشو از آب بسیار گرم استفاده نکنید.
  • تا حد امکان روسری را در هوای آزاد قرار دهید تا به خوبی خشک شود.
  • برای اتو کردن روسری بامبو، حرارت اتو را کم کنید تا به بافت پارچه آسیبی وارد نشود.
  • هرگز از مواد شوینده کلردار برای تمیز کردن این مدل روسری های مرغوب استفاده نکنید.

بهترین قیمت روسری بامبو

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در زمان خرید روسری ها، قیمت محصول است. امروزه انواع روسری ها در کیفیت های متنوع و با قیمت های مختلف عرضه می شوند. هر اندازه که کیفیت روسری بالاتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. البته قیمت روسری بامبو نسبت به کیفیت بسیار بالایی که دارد بسیار مناسب است.
باید توجه کرد که ممکن است انواع روسری های بامبو هم، با کیفیت های پایین و با پارچه های های تقلبی تولید گردند. در این مواقع باید به کیفیت محصول و تولیدی مورد نظر دقت کافی را داشته باشید. امروزه وب سایت های فروش عمده این اجناس در سرتاسر کشور به چشم می خورد و کلیه بوتیک ها و مغازه داران می توانند محصولات خود را با قیمتی بسیار پایین در حجمی بالا تهیه نمایند.

نکات مهم در خرید عمده روسری بامبو

روسری یکی از مهمترین پوشش ها برای هر خانمی است که در طول روز از آن استفاده می کنند. به همین دلیل انتخاب یک جنس مرغوب برای روسری اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه انواع روسری بامبو طرحدار تولید شده اند که برای تمام افراد و تمام سلیقه ها گزینه ای بسیار مناسب محسوب می شوند.
تمام فروشگاه های سراسر کشور برای اطلاع از بهترین قیمت روسری بامبو می توانند به سایت های مختلف مراجعه کرده و خرید خود را به صورت عمده با قیمتی مناسب انجام دهند. مجموعه آرا یکی از بزرگترین وب سایت های کشور است که بهترین روسری بامبو عمده را با کیفیت های بالا و به صورت عمده به مشتری های خود عرضه می کند. تمام فروشگاه های سراسر کشور برای ثبت سفارشات خود می توانند با این مجموعه در ارتباط باشند.

خرید روسری و شال - آرا

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.