خرید روسری نخی نگینی سبک بصورت عمده

فهرست مطالب

خرید روسری نخی نگینی سبک به صورت عمده، تنها از طریق این مرکز فروش معتبر با مرغوب ترین کیفیت امکان پذیر می باشد. برای خرید روسری، همین حالا سفارش خود را با یک تماس تلفنی با این مجموعه به ثبت برسانید.

مشخصات روسری نخی نگینی چیست؟

خرید روسری نخی نگینی

 

همانطور که می دانید بحث حجاب یکی از دغدغه های اصلی خانم ها به حساب می آید و می توان در کنار داشتن حجاب، زیبا و شیک هم بود. یکی از مواردی که برای حفظ حجاب و پوشاندن موی سر می توان از آن استفاده کرد روسری و یا شال می باشد.
شال ها و روسری ها که جز البسه جدید و مدرن می باشند حدود چندین دهه است که به عرصه مد و پوشاک وارد شده اند. روسری به طور کلی از جنس پارچه ای است و به صورت مربع یا چهارگوش می باشد که به صورت تا شده و مدل سه گوش استفاده می شود. اما به تازگی نیز نمونه های جدیدتری از روسری بافته شده اند که در حالت عادی به صورت سه گوش و یا مثلثی هستند.
روسری ها بیش تر برای پوشاندن سر و گردن به کار می روند که ابعاد متفاوتی دارند. به ابعاد مختلف روسری ها اصطلاحا قواره گفته می شود که به طورکلی در سایز کوچک و بزرگ یا همان قواره کوچک و بزرگ موجود می باشند.
روسری ها معمولا در قواره های مختلف زیر موجود می باشند که عبارتند از:

  • روسری با قوار ۶۰*۶۰
  • روسری با قواره ۷۵*۷۵
  • روسری با قواره ۹۰*۹۰
  • روسری با قواره ۱۲۰*۱۲۰

روسری های قواره کوچک بیش تر در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد و جدیدا این گونه روسری های قواره کوچک بسیار مد شده اند. روسری قواره ۶۰*۶۰ تمامی گروه سنی را در بر می گیرد و از نوجوانان تا بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند.
روسری های قواره کوچک مناسب فصل تابستان از جنس نخ و پنبه تولید می گردند که به راحتی باد درون آن ها گردش داشته باشند. روسری نخی خنک امروزه در رنگبندی ها و طرح های مختلفی تولید شده اند که در حاشیه آن ها نگین، ریشه و گیپور کار شده است.

بهترین قیمت عمده روسری نخی در ایران

فروشندگان روسری و شال که به صورت خرده فروشی این محصول را به بازار ارائه می دهند، محصول خود را به صورت عمده از عمده فروشان تهیه می نمایند. در این راستا اگر بتوانند روسری های با کیفیت و ارزان قیمت را تهیه نمایند خواهند توانست مشتریان بیش تری را جذب کرده و فروش بالاتری داشته و در نهایت سود بسیاری را از آن خود سازند.
برای خرید روسری نخی مجلسی به صورت عمده بهترین روش این است که به تولیدی ها سر زده و با شناسایی کیفیت و بررسی قیمت تمامی تولید کنندگان، اقدام به خرید نمایید. درست است که خرید مستقیم از تولید کننده بسیار به صرفه می باشد اما پیدا کردن تولیدی معتبر دشوار می باشد.
ما برای شما کار را راحت کرده ایم تا بتوانید به راحتی و با خیالی امن و آسوده با کیفیت ترین انواع روسری را به صورت عمده تهیه نمایید. جهت خرید روسری نخی نگینی سبک که
امروزه بسیار پر طرفدار و پر فروش می باشد، می توانید از طریق مرکز فروش معتبر زیر اقدام کنید.

مرکز خرید روسری نخی نگینی سبک ارزان قیمت

خرید روسری نخی نگینی

 

از بین تمامی مراکز فروشی که عرضه کننده انواع روسری به صورت عمده می باشند، ما این مرکز فروش را به شما پیشنهاد می کنیم.
این مرکز فروش معتبرترین فروشگاهی می باشد که با کارخانه ها و تولیدی ها معتبر و شناخته شده که جنس با کیفیت می فروشند قرارداد دارد و محصول با کیفیت تولیدی آن ها را به بازار عرضه می کند.
در نتیجه لازم نیست برای تهیه شال و روسری مرغوب به تولیدی ها مراجعه کنید، با واگذاری این کار به مجموعه ما خواید توانست بهترین انواع روسری دور دوخت را در جین های ۶ تایی تهیه نمایید.
برای خرید روسری نخی نگینی سبک با ارزان ترین قیمت رقابتی بازار می توانید از طریق این مرکز فروش معتبر اقدام نمایید و روسری های تک رنگ را با جنس مجلسی خریداری کنید.
فقط کافی است بدون نیاز به هیچ گونه مراجعه حضوری و تنها با یک تماس تلفنی، سفارش خود را از طریق کارشناسان فروش این مجموعه ثبت نمایید.
[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ثبت سفارش شما عزیزان می باشند. سفارش شما در کوتاه ترین زمانی که حتی فکرش را هم نمی کنید بارگیری شده و به دستتان خواهد رسید.[/highlight-red]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.