روسری بامبو عمده

روسری بامبو عمده | پخش مستقیم | قیمت عالی

فهرست مطالب

روسری بامبو عمده و با قیمت عالی، در مرکز پخش مستقیم انواع بهترین شال و روسری؛ یعنی مجموعه آرا، امکان خرید مستقیم دارد. شما هم می توانید پس از مشاوره، سفارش خرید آنلاین خود را به راحتی ثبت کنید.
پارچه روسری بامبو عمده از درخت بامبو ساخته و عرضه می شود؛ تولید پارچه از گیاه بامبو از قدیم رایج بود، ولی امروزه به صورت پیشرفته تر انجام می شود. لباس هایی که از بامبو ساخته می شوند طرفداران زیادی دارند؛ چون الیاف پارچه بامبو بسیار مقاوم و خیلی نرم حتی نرم تر از پنبه هستند و طول عمرشان زیاد است. الیاف بامبو بدلیل اینکه تنفس پذیر است؛ به همین دلیل بیشتر در تابستان ،لباس هایی از گیاه بامبو ساخته می شوند و در بازار جزو پروفروش ترین اجناس به شمار می آیند.
روسری بامبو امروزه خیلی مد شده و چون حالت کششی دارد و از سر لیز نمی خورد و کاملا خنک و سبک بوده، در فصول گرم سال بسیار پر فروش است. الیاف بامبو چون ضد حساسیت هستند؛ به همین دلیل بیشتر در لباس های زیر، جوراب، تیشرت، ملحفه، لیف، و تمامی لباس هایی که با پوست بدن در تماس اند، استفاده می شود. راجع به تولید الیاف از گیاه بامبو می توانیم بگوییم که هیچ ضرری به محیط زیست وارد نمی کند و ماهی یکبار توسط کشاورزان ماهر برداشت می شود؛ به طوری که دوباره این گیاه رشد و زود بالغ می شود، یعنی تأثیر بدی روی محیط زیست نمی گذارد.

خرید روسری و شال - آرا

رنگبندی و ویژگی های روسری نخ بامبو

روسری بامبو مزیت های زیادی دارد؛ بامبو یک گیاه خوش یمن است که می توان در منازل نیز پرورش داد، زیبایی آن بی نظیر است و می توان توط آن روسری هایی با رنگ های مختلف براق، شاین یا مات تولید کرد. از طرفی جذابیت این نوع پارچه در نور خورشید چند برابر می شود. الیاف این پارچه ها خیلی نازک و دارای سوراخ های ریز است و هوا به راحتی رفت و آمد می کند؛ یعنی از عرق کردن مخصوصا در تابستان جلوگیری می نماید؛ اگر شما فرد حساسی هستید و به استایل خود اهمیت می دهی،د ما این جنس از روسری را پیشنهاد می کنیم.
نخ پارچه بامبو دارای باکترو استاتیک است؛ یعنی ماده ای که از رشد باکتری در پارچه جلوگیری می کند؛ به همین دلیل به این نوع پارچه ها ضد حساسیت هم می گویند. این خاصیت پارچه بعد شستن نیز از بین نمی رود و به مدت طولانی بر عکس پنبه خاصیت خود را حفظ می کند؛ به دلیل همین این ویژگی ها جوراب بامبو طرفداران زیادی دارد که از تعریق پا در کفش یا از ایجاد باکتری در بین انگشتان جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این پارچه می توان به رنگ پذیری، لطافت و زیبایی آن اشاره کرد بنابراین نخ بامبو از مهم ترین نخ ها در صنعت نساجی محسوب می شود.

طرح متنوع روسری بامبو - آرا

طرح متنوع روسری بامبو – آرا

خرید روسری ساده بامبو عمده

روسری ساده بامبو در رنگبندی های مختلفی مثل آبی کاربنی، بنفش، سبز یشمی، سورمه ای، شیری، طوسی، قرمز، قهوه ای، مشکی با قواره بزرگ در بازار موجود است. جنس این پارچه ها به قدری ظریف و سبک هستند که بودنشان روی سر احساس نمی شود و معمولا هر دو طرف این روسری ها قابل استفاده است. شال و روسری بامبو عمده کاملا نخی با پس زمینه پفکی و شاینی است که هنگام استفاده جذابیت روسری را دو چندان می کند و شما می توانید به راحتی با هر مانتو و کفشی، آن را ست کنید. ست کردن رنگ های خنثی و ساده خیلی راحت است؛ به همین دلیل این روسری ساده طرفدار زیادی به نسبت روسری های طرحدار دارد.
مسئله چروک شدن که نگرانی بیشتر خانم ها است، می توانیم راجب این مورد بگوییم که این پارچه ها چون از نخ نرم هستند به ندرت چروک می شوند و اصلا نیاز به اتو کردن ندارند؛ بنابراین اگر شما وقت ندارید، این جنس از روسری ها را بسیار پیشنهاد می کنیم. مزیت هایی مثل دو رو بودن، خاصیت ضد باکتری، براق بودن، دوام بالا و چروک ناپذیری باعث محبوبیت این پارچه ها شده است. شما می توانید بدلیل براق بودن این روسری ها از آن در مجالس شبانه استفاده کنید و اگر به شیک بودن خود اهمیت می دهید حتما از این جنس روسری ها خرید کنید؛ چرا که زیبایی شما را چند برابر می کند.

سخن پایانی

چند نکته مهم وجود دارد که باید موقع خرید به آن دقت کنید؛ از جمله به سبکی روسری حتما توجه نمایید؛ یعنی روسری باید از سرتان سر نخورد و باعث دردسر نشود. از دیگر نکات این است که باید به رنگ روسری دقت داشته باشید، اگر به نوع پوششتان اهمیت می دهید همرنگ پوستتان انتخاب کنید. از دیگر نکات مهم می توانیم به کیفیت پارچه اشاره کنیم؛ پس موقع خرید دقت داشته باشید که جنس پارچه نخ و عمر بیشتری داشته باشد و به دوخت لبه های روسری توجه کنید که زدگی نداشته باشد.
پخش روسری بامبو عمده  از درب تولیدی به انجام می رسد. شما اگر آن را به صورت تکی بخواهید، می توانید به صورت مستقیم یا غیر مستقیم خریداری نمایید. برای خرید روسری بامبو به صورت عمده، می توانید از طریق تماس تلفنی، پر کردن فرم خرید یا از طریق فروشگاه واتساپ آرا، اقدام نمایید.. کلیه اجناس در طرح و رنگ هایی متنوع با قیمتی مناسب و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رسند.

سوالات متدوال

آیا در خرید عمده روسری بامبو تضمینی وجود دارد؟

از آنجا که مجموعه آرا با بزرگترین مراکز تولیدی شال و روسری در ارتباط است، شما می توانید بهترین روسری بامبو در طرح ها و رنگبندی های متنوع را با خیال راحت به شکل عمده خریداری کنید.

قیمت روسری بامبو چه نرخی دارد؟

قیمت روسری بامبو عمده در این مجموعه، همان قیمت رقابتی است که شما می توانید بدون هیچ واسطه ای آن را سفارش آنلاین دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.