حراج روسری ابریشم - آرا

حراج روسری ابریشم + بهترین قیمت عمده

فهرست مطالب

با حراج روسری ابریشم از طریق مجموعه آرا، خریداران می توانند بهترین و شیک ترین مدل های روسری ابریشم را با قیمت عمده، سفارش خرید اینترنتی دهند.
به طور کلی روسری یکی از مهم ترین لباس هایی است که در پوشش زنان وجود دارد و باعث جذاب تر دیده شدن چهره آن ها می شود. بعضی از خانم ها تصور می کنند که روسری را فقط به خاطر این که یک حجاب کامل است، باید به سر کرد اما کاملا نادرست است.
یک خانم با سلیقه به خوبی می داند که چگونه این لباس ها را به سر کند تا جذاب تر به نظر برسد. روسری ها را با جنس ها و طرح های مختلفی تولید می کنند، اما یکی از مهم ترین و پرفروش ترین این پوشاک؛ روسری های ابریشمی است. با خریداری این روسری ها در حراج روسری ابریشم ارزان، استایل و تیپ خانم ها زیباتر و شیک تر از هر زمان دیگری نشان داده می شود. آیا می دانید که با خرید عمده روسری ابریشم، می توانید خریدی کاملا اقتصادی را تجربه کنید؟ آیا شما هم فروشگاه فروش لباس یا اکسسوری زنانه دارید و در خرید عمده محصولات مورد نیاز خود تردید داشته اید؟ آرا پیشنهادات ویژه ای برای شما دارد.

خرید روسری و شال - آرا

ویژگی های روسری ابریشم

قیمت روسری ابریشم مجلسی نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار گران تر است اما می توان آن را با هر لباسی ست کرد. روسری های ابریشمی در مدل ها و بافت های متنوعی تولید می شوند؛ اما به طور کلی این روسری ها، سادگی، شفافیت و همچنین شادابی زیادی را به چهره خانم ها می بخشند و زیبایی آن ها را چندین برابر می کند. الیاف به کار رفته در ساخت این روسری ها بسیار درخشنده است و همچنین طیف رنگی آن به خوبی منعکس می شود؛ به طوری که چهره شخص شاداب‌ و بشاش‌ به نظر می رسد.
از طرفی این روسری ها بسیار منعطف و سبک هستند؛ همچنین در برابر چروک شدن، مقاومت بسیار بالایی از خودشان نشان می دهند؛ به همین دلیل روسری ابریشمی بسیار پرطرفدار است. روسری های ابریشمی در بیشتر مواقع کاربرد مجلسی دارند اما می توان آن ها را برای هر 4 فصل استفاده کرد.

انواع مدل های روسری در حراج روسری ابریشم

روسری های ابریشمی را از نظرهای متفاوتی دسته بندی می کنند اما مهم ترین روش برای دسته بندی کردن این محصولات در پخش عمده روسری ابریشم، نوع دوخت لبه یا حاشیه آن ها می باشد که به صورت زیر است.

روسری های ابریشمی دور دست دوزی شده

یکی از پرطرفدار ترین روسری های ابریشمی آن هایی هستند که دورشان دور دوزی شده است. به همین خاطر لبه ها و حاشیه این روسری ها کمی برجسته تر است.

روسری های ابریشمی دور ماشین دوزی شده

همه لبه ها و اطراف روسری به واسطه چرخ های خیاطی دوخته شده است؛ به همین خاطر هیچگونه برجستگی ندارند.

شیک ترین روسری ابریشم - آرا

شیک ترین روسری ابریشم – آرا

مدل های متفاوت روسری ابریشمی از نظر بافت آن ها

علاوه بر نوع دوخت، بافت پارچه هایی که از آن برای تولید روسری های ابریشمی استفاده می شود هم با یک دیگر متفاوت است و می توان این نوع از پوشاک را هم از این جهت تقسیم بندی کرد. به خاطر این بافت ها است که روسری ابریشمی بسیار محکم بوده و از روی سر لیز نمی خورد. این بافت ها به هیچ وجه از با کیفیت بودن روسری ابریشمی کم نخواهد کرد.
روسری های ابریشمی را از نظر بافتی که دارند، می توان به موارد زیر دسته بندی کرد.

روسری های ابریشمی کجراه

بافت‌ هایی که در روسری های ابریشمی کجراه وجود دارد به شکل خطوطی مورب کج است.

روسری ابریشمی ژاکارد

در سایر بافت های این نوع از پوشاک، اول از همه خود روسری دوخته می‌ شود و سپس بر روی آن طراحی خواهد شد. اما وقتی که روسری ابریشمی از بافت ژاکارد بافته شود، روسری را متناسب با خود طرح مورد نظر می بافند. رنگ هایی که در این بافت ها به کار می رود، آلرژی زا نیست؛ بنابراین این روسری ها برای خانم هایی که پوست حساس تری دارند، مناسب تر خواهد بود.

روسری های ابریشمی جناغی

خطوط روسری هایی که دارای بافت جناغی هستند، به شکل زیگ‌ زاگ است. این روسری ها بسیار محکم بوده و نسبت به مدل های دیگر کمتر از روی سر لیز می‌ خورند.

روسری های ابریشم مامی

بافت این نوع از روسری های ابریشمی راه راه است که ایستایی آن ها بالاتر می رود. بافت مامی باعث حفظ شدن لطافت ابریشم می شود‌.

روسری های ابریشمی ‌اصل

روسری هایی که از ابریشم اصل بافته می شوند، بافت ساده تری دارند و فقط از الیافی طبیعی در دوخت آن ها استفاده خواهد شد.

چند راه اساسی برای تشخیص و خرید روسری ابریشمی اصل

روسری را در معرض نور آفتاب بگذارید؛ اگر اصل باشد، از زاویه‌ های متفاوت، نور مختلفی بازتاب می شود‌. همچنین می توانید روسری را از حلقه عبور بدهید، اگر کل آن به آسانی از حلقه بگذرد، پارچه اصل است. راه حل دیگر هم این است که قسمت کوچکی از روسری را در دست خود مالش بدهید، اگر حس کردید دستتان گرم شد، روسری اصل خواهد بود.
بهترین راه برای خرید این روسری ها، خرید عمده آن ها است؛ چرا که هم ارزان قیمت تر حساب می شوند و هم این که دست شما در انتخاب طرح مورد نظرتان باز تر خواهد بود. حراج روسری ابریشم یک موقعیت مناسب برای خرید پوشاک است و عمده فروشان با فروش اینترنتی روسری ابریشم می توانند به سود زیادی برسند.

چند پرسش متدوال

در حراجی روسری ابریشم چه قیمتی در نظر گرفته شده است؟

با حراج روسری ابریشم درجه یک و شیک از طریق مجموعه آرا، خریداران می توانند با قیمت کاملا رقابتی و بدون واسطه سفارش خود را به ثبت برسانند.

خرید عمده روسری ابریشم باکیفیت چگونه امکان پذیر است؟

اگر شما مجموعه ای را که برای خرید عمده روسری ابریشم انتخاب می کنید، واسطه ها را حذف کرده و فروش مستقیم را به انجام می رسد و با بزرگترین وارد کنندگان یا تولیدی ها در ارتباط باشد، قطعا خریدی مطمئن خواهید داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.