روسری نخی چاپ دیجیتال پاییزه | روسری قواره بزرگ

فهرست مطالب

روسری نخی چاپ دیجیتال ترند پاییز امسال بوده که در مرکز پخش عمده روسری و روسری با شرایط ویژه قابل خریداری می باشد. امکان سفارش عمده روسری قواره بزرگ پاییزه با نازل ترین قیمت، از هم اکنون در سایت فراهم شده است.

انواع مدل های روسری نخی قواره بزرگ

یکی از محبوب ترین مدل های روسری پاییزه در بازار که از نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردار می باشند، روسری های نخی هستند که در قواره های مختلف عرضه می شوند.
پارچه های نخی به کار رفته در این روسری ها کمی با روسری های معمولی متفاوت هستند و ضخامت بیشتری دارند.
همچنین این پارچه ها دارای قیمت نسبتاً مناسبی در بازار هستند و این موضوع دلیلی بر پرفروش بودن آن هاست.
شایان ذکر است که بیشتر طرح هایی که از مدل روسری نخی پاییزه عمده در بازار می بینیم، طرح های دیجیتال می باشند و دارای قواره های بزرگی نیز هستند.
از محبوب ترین سایزهای روسری های نخی، قوارهای سه متری می باشند که بسیار پرطرفدار و البته کمی گران قیمت تر از قواره های دیگرند.
مدل های دیگر روسری نخی پاییزه در بازار عبارتند از:

  • روسری نخی چاپ دیجیتال
  • روسری نخی ساده با الیاف طبیعی
  • روسری نخی پلیسه
  • روسری نخی ژاکارد

روسری نخی چاپ دیجیتال

قیمت روسری نخی چاپ دیجیتال عمده

همانطور که گفتیم روسری های نخی پاییزه قواره بزرگ، جزو پرطرفدارترین ها محسوب می شوند، به طوری که این مدل از روسری ها را در بازار به عنوان روسری های همه پسند می شناسند.
اکثر تولید کنندگان این مدل از روسری سعی می کنند که آن را با تنوع رنگی بالا و قیمتی مناسب عرضه نمایند.
قیمت روسری نخی چاپ دیجیتال در بازار تهران متفاوت است که این اختلاف قیمت به خاطر کیفیت، جنس روسری، قواره روسری و ایرانی یا خارجی بودن برند محصول می باشد.
البته ناگفته نماند که نحوه خرید عمده این مدل روسری نیز می تواند در قیمت آن بسیار تأثیرگذار باشد که در ادامه این موضوع را برایتان روشن خواهیم کرد.
شایان ذکر است که برخی از مراکز عمده فروشی روسری و شال هستند که با تولیدی ها مستقیماً در ارتباط بوده و محصولات آن ها را عرضه می نمایند.
با این تفاسیر دیگر واسطه ها و دلالان در بازار خرید فروش، هیچ گونه دخالتی نخواهند داشت و محصول به صورت دست اول به دست خریدار واقعی می رسد.
در ادامه یکی از معتبرترین مراکز عرضه مستقیم روسری قواره بزرگ را معرفی خواهیم کرد که فرصتی استثنایی برای شما فروشندگان و خریداران عمده فراهم آورده است.

مرکز فروش مستقیم روسری نخی پاییزه و ارزان

فروشگاه آنلاین روسری، با ارائه طیف گسترده ‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه ‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏ کنندگان، تولید و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می ‏‌کند تا نیازهای مشتریان خود را با تجربه لذت یک خرید آنلاین برآورده نماید.
تضمین اصالت کالا، تضمین بهترین خرید و تحویل سریع در کنار ارائه قیمت ‏‌های کاملاً رقابتی و مناسب، همه و همه باعث اعتماد کاربران و مشتریان به این فروشگاه می گردد.
این مجموعه با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌ کوشد تا پایین ‏‏‌ترین قیمت ‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد.
[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”center” ]جهت سفارش آسان و بی دردسر روسری نخی چاپ دیجیتال با ارزان ترین قیمت عمده، از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان بخش فروش سایت تماس حاصل فرمایید.[/highlight-red]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.