روسری چاپ خیس چیست؟

روسری چاپ خیس چیست؟ | خرید و قیمت روسری چاپ خیس

فهرست مطالب

روسری چاپ خیس چیست؟ روش های زیادی برای چاپ کردن طرح، روی روسری و شال وجود دارد؛ به عنوان نمونه روش های چاپ باتیک، چاپ خیس، چاپ سوخت، چاپ دیسپرس، چاپ دیجیتال، چاپ با توری، چاپ جوهر افشان، چاپ تصعید مستقیم داریم. در حالت کلی چاپ به معنای ایجاد نقش روی پارچه برای همیشه است که بین این روش ها چاپ دیجیتال طرفدار زیادی دارد. چاپ دیجیتال، سریع و مرتب طرح را بدون ایراد ثبت می کند و به نسبت سایر چاپ ها وقت گیر و هزینه بر نیست؛ به همین دلیل امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. خود چاپ دیجیتال دو روش دارد که یکی مستقیم و دیگری سابلیمیشن است که روش مستقیم روی پارچه های ضخیم انجام می شود.
در همه روش ها، ابتدا پارچه ها شسته و طبق اندازه مورد نظر دوخته می شوند؛ سپس برای چاپ طرح روی پارچه از رنگ های روشن قابل نفوذ استفاده می کنند و به رنگ ها چسب ضخیم اضافه می نمایند تا طرح به راحتی چاپ شود و به اطراف پارچه مالیده نشود. روش سابلیمیشن که جزو روش دیجیتالی است و طراح ابتدا طرحی که قرار است روی روسری چاپ کند را روی کاغذ می کشد و پرینت می گیرد. در مرحله بعدی با دستگاه پرس حرارتی، کاغذ را روی روسری یا شال پرس می کند. ما در این مقاله قرار است راجع به مهم ترین نکات آماده سازی پارچه برای چاپ و قیمت روسری های چاپی در ادامه اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

روسری چاپ خیس چیست؟ + نکات مهم در آماده سازی پارچه برای چاپ

چاپ طرح روی هر پارچه ای متفاوت است؛ مثلا روسری مناسب فصل تابستان، دارای پارچه ای سبک و نازک است و طرح روی آن، اغلب ساده و سبک خواهد بود. ولی اگر چاپ طرح روی بنر خواسته شود باید پارچه ای مقاوم و ضخیم انتخاب شود. برای چاپ طرح روی پارچه برخی نکات مهمی وجود دارد که باید در آماده سازی روسری و شال چاپ خیس دقت شود:

  • پارچه باید سطحی صاف داشته باشد و دون دون نباشد؛ یعنی نخ های شل با برش برداشته شوند تا چاپ روی پارچه مرتب و زیبا دیده شود.
  • آهار و کرک های پارچه باید زدوده شوند تا رنگ به راحتی جذب شود و پارچه درخشش زیادی داشته باشد.
  • قبل چاپ طرح، به دستگاه پرس کمی صابون بمالید تا رنگ طرح به خوبی روی پارچه جذب شود.
  • سعی کنید در پارچه های سفید برای چاپ طرح، از سفیدکننده استفاده کنید تا رنگ سفیدی به صورت یکدست ایجاد شود.
  • در شستن، براساس نوع پارچه، دمای آب را تنظیم کنید؛ چون شستن بعضی الیاف با آب داغ باعث شل شدن و خرابی پارچه می شود.
  • قبل پرس کاری باید پارچه کاملا خشک باشد تا رنگ طرح روی روسری یا شال بهم نریزد.
  • قبل پرس، دقت کنید پارچه هیچ گونه چین و چروکی نداشته باشد تا طرح کج و کوله چاپ نگردد.

چاپ خیس، دستگاهی سبک و کاربردی دارد و برای طرح های درشت بهترین گزینه به شمار می رود، چاپ با روش تصعید نیز برای چاپ بنرهای تبلیغاتی با پارچه های مصنوعی مثل پلیستر مورد استفاده قرار می گیرد. روش چاپ جوهر مستقیم روی تمام لباس ها با جنس کتان، وسیلک است که قیمت پایین تری نسبت به دیگر روش ها دارد. روش با توری نیز یکی دیگر از روش های قدیمی است که بسیار زمان بر بوده و باید هزینه زیادی برای چاپ طرح روی پارچه صرف شود. روش چاپ دیجیتالی توسط نرم افزار خاصی طرح ها را اسکن می کند که در نهایت بر روی تصاویر و اشکال بر روی پارچه به خوبی چاپ می گردد.

بهترین روسری چاپ خیس - آرا

بهترین روسری چاپ خیس – آرا

قیمت روسری چاپی و بسته بندی آن در تولیدی

اغلب تولیدی شال و روسری ها طرح هایی مدرن و کلاسیک را چاپ می کنند؛ چرا که این مدل طرح ها محبوبیت زیادی بین بانوان دارد. از طرفی بیشتر از رنگ های روشن استفاده می کنند؛ چون در تابستان رنگ های شاد و روشن طرفداران زیادی دارد. در تولیدی روسری، اکثرا از روش دیجیتالی استفاده می کنند؛ چون در صرفه جویی وقت و هزینه کمک زیادی می کند و می توان در مدت زمان کمی تعدادی بالا طرح را روی پارچه اسکن نمود. روسری چاپ خیس چیست؟ روسری یک نوع پوشاک ضروری برای زنان در تمام فصول است و طراحان باید در طرح روسری ها بیشتر دقت کنند تا مورد پسند خانم ها باشد؛ چون طرح روسری یا شال تأثیر زیادی روی ظاهر افراد دارد.
روسری و شال ها براساس نوع جنس و طرح روی پارچه ها قیمتی متفاوت دارند؛ از طرفی چون بازار دچار نوساناتی می شود؛ به همین دلیل قیمت دقیقی نمی توان برایش تعیین نمود. در حالت کلی خرید عمده روسری چاپی قیمت پایین و مقرون به صرفه ای دارد؛ چون در فروش عمده کالا مستقیم از درب تولیدی بدون واسطه و دخالت فروشنده به دست مشتری می رسد و این کار سبب کاهش هزینه محصول می گردد. علاوه بر دوخت و جنس روسری، مدل بستن روسری هم روی استایلی شیک بی تاثیر نیست و هر روسری را نمی توان در هر مکانی سر کرد. مثلا جنس ساتن برای مراسم های جشن مناسب است و روسری نخی برای استفاده های روزانه گزینه ای عالی به شمار می رود.

خرید روسری چاپ خیس مستقیم و عمده

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با پاسخ سوال روسری چاپ خیس چیست؟ بیشتر آشنا کنیم. این موضوع می تواند هم به فروشندگان و هم به خریداران، کمک زیادی در شناخت جنس روسری نموده باشد.
اگر شما هم قصد خرید عمده روسری چاپ خیس با قیمت عمده و کاملا اقتصادی را دارید، می توانید همین حالا از طریق مجموعه آرا اقدام به ثبت سفارش نمایید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.