روسری دور دست دوز

همه چیز در مورد روسری دور دست دوز + خرید عمده

فهرست مطالب

روسری دور دست دوز یکی از پرطرفدارترین و در عین حال پرفروش ترین پوشاک سال ۲۰۲۲ است که در مدل های متفاوتی به بازار عرضه می شود‌. این پوشاک از تنوع زیادی برخوردار هستند که این تنوع مربوط به نوع دوخت، جنس، رنگ و حتی طراحی روسری ها خواهد بود. در بین انواع روسری، مواردی که به صورت دور دست دوز شده هستند، از کیفیت بهتری برخوردار خواهند بود. از طرفی روسری های دور دست دوز شده طرفداران خاص خودشان را دارند و این ویژگی به خاطر کیفیت بالای این محصولات است.
چه چیزی باعث شده است که این روسری ها به یکی از پرفروش ترین محصولات سال تبدیل شوند؟ روسری های دور دست دوز با چه نوع پارچه ای تولید می شوند و در هنگام خرید آن ها باید به چه نکاتی توجه کرد؟ یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید این روسری ها باید به آن توجه کرد، جنس پارچه است؛ چرا که از هر پارچه ای نمی توان این روسری ها را تهیه کرد و بعضی از پارچه ها حساسیت زا هستند.

مهم ترین ویژگی های روسری دور دست دوز

همه مدل های این روسری ها از طریق طرح و نقشه های پس دوزی شده داخلی تولید می شوند. این نوع از روسری ها کیفیت بسیار زیادی دارند و می¬ توان این پوشاک را در مدل‌ های متفاوتی متناسب با طراحی و سبکی که دارند خریداری کرد. از انواع متفاوت روسری های دور دست دوز می توان به مدل های ساده، اسپرت و حتی مجلسی آن اشاره کرد که افراد می توانند متناسب با سلیقه خود آن ها را خریداری کنند.
البته همه انواع این روسری ها دارای طراحی و حتی دوخت بسیار با کیفیتی هستند و در هنگام تولید، دست دوزی کردن آن ها باعث می شود که لبه های این پوشاک نخ کش و خراب نشود. از طرفی این روسری ها را می توان بر اساس اندازه و ابعاد، نوع پارچه آن ها و حتی سایز و طرحی که دارند، تقسیم بندی کرد. بنابراین قیمت روسری دور دست دوز با توجه به این ویژگی ها، متفاوت خواهد بود‌.

مدل های روسری دور دست دوز- آرا

مدل های روسری دور دست دوز- آرا

پرفروش ترین مدل های روسری دور دوز

تا به امروز یکی از پرفروش ترین مدل های روسری های دور دوزی شده، مدل دست دوز آن ها است که بیشتر خانم ها نسبت به خرید آن ها علاقه زیادی دارند. این روسری ها را در شکل ها و رنگ های متفاوتی تولید می کنند و اشخاص می توانند در هنگام خرید آن ها با توجه به جنس پارچه ای که به آن آلرژی ندارند، این پوشاک را بخرند. دو مورد از پرفروش ترین مدل های این محصولات به شرح زیر است.

روسری ابریشم دور دست دوز

الیاف روسری های دور دست دوزی که از ابریشم دوخته می شوند، به شکل طبیعی، ماندگار و یکپارچه خواهد بود. از سایر ویژگی های این روسری می‌ توان به محکم بودن، لطافت و سبکی آن ها اشاره کرد. از طرفی این روسری‌ ها، اندازه و قواره بزرگ تری دارند و زمینه آن ها جذاب تر است. به طور کلی امسال، این نوع از روسری های دور دوزی شده ترند شده اند و می توان آن ها را در هر فصلی از سال به سر کرد‌.

روسری نخی دور دست دوز

روسری های دور دست دوز شده ای که از جنس نخ دوخته می شوند، ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند و در طرح های متفاوتی دوخته خواهند شد. از طرفی جنس و پارچه به کار رفته در دوخت این روسری ها بسیار با کیفیت است و خانم ها می توانند این نوع از روسری های نخی را در قواره های بزرگ خریداری کنند.

در هنگام خرید روسری های دست دوزی شده باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید روسری دست دوز شده حتما به نکات اساسی و مهمی توجه کنید تا بتوانید به آسانی یک محصول زیبا و با کیفیت بخرید. اولین نکته در این مورد، مناسب و خاص بودن طرح، نقشه و رنگ این روسری ها است. حتما به این نکته توجه کنید که روسری مورد نظر شما باید با سایر لباس هایتان مثل کیف و کفش، به آسانی ست شود‌ و با رنگ آن ها همخوانی داشته باشد.
دومین نکته در زمان خرید این محصولات این است که اگر می خواهید یک تیپ شیک و لاکچری بزنید، باید روسری شما با آن همخوانی کاملی داشته باشد. مسلما مدل اسپرت این پوشاک با مجلسی بودن آن ها کاملا متفاوت است و نمی توان این دو مورد را به جای یک دیگر به کار برد؛ چرا که ممکن است نتیجه عکس بگیرید. همچنین در زمان خرید این محصولات به پارچه ای که از آن دوخته شده اند توجه کنید و آن ها را نسبت به دستورالعملی که دارند، بشویید. به طور کلی در بین انواع روسری دور دست دوز مدل ابریشمی و نخی آن از قیمت بالاتری برخوردار هستند. با خرید عمده این محصولات علاوه بر این که در هزینه های خود صرفه جویی می کنید، می توانید طرح های جذاب تر و بیشتری را به مشتریان خود ارائه بدهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.