شال نخی اسلپ منگوله دار

شال نخی اسلپ منگوله دار | قیمت روز | خرید آسان

فهرست مطالب

شال نخی اسلپ منگوله دار یکی از بهترین نوع شال ها برای تابستان است؛ چون در حال حاضر که در فصل تابستان و هوای گرم به سر می ‌بریم، پوشیدن شال و روسری برای خانم‌ها سخت تر می‌شود، بنابراین در این دوران بهتر است که از شال‌های نخی استفاده کنند. در واقع انواع شال و روسری در جنس ‌های متفاوتی تولید می شوند که هر کدام از کیفیت و مدل‌های متنوعی برخوردار هستند. به طور کلی هر فردی با توجه به سلیقه شخصیش می‌تواند شال مورد نظر خود را تهیه کند. اسلپ جزو مدل‌های خفن و مرغوب تولیدی شال محسوب می‌شود که شال‌های آن مناسب تابستان و هوای گرم است؛ زیرا همانطور که می ‌دانید هر جنس لباس را برای فصل خاصی استفاده می‌کنند و در فصل خاصی هم طرفدار دارند. اما جنس این شال ها چیست؟ چگونه می توان این مدل شال را به صورت عمده و قیمتی مناسب خریداری نمود؟

معرفی شال نخی اسلپ منگوله دار

شال نخ اسلپ منگوله دار از جنس نخی و پنبه ای بوده که خیلی نرم و خنک است؛ هیچگونه حساسیتی را برای افراد به وجود نمی ‌آورد و هوا از لابه لای آن جریان می‌ یاید و این باعث خنک شدن فرد می ‌شود. اغلب این شال‌های نخی، کش دار بوده و دارای رنگ بندی گوناگونی هستند.
امکان استفاده از این شال فقط در فصل زمستان وجود ندارد؛ وگرنه در فصول بهار و تابستان حتی اوایل پاییز هم می‌توان از این نوع شال استفاده کرد. چون هم خنک و هم سبک است و از طرفی حریرشکل بوده و کاملا نرم است. جنس این نوع شال گاها از پنبه خالص بوده، به همین منظور در ساخت آن از الیاف طبیعی استفاده می‌ کنند. اگر به ظاهر این شال ‌ها توجه کنید به این نکته می ‌رسید که برای ساخت آن از پارچه ‌ای استفاده شده است که با هم تنیده می‌ شود و شکل آن به مشبک و پنجره شباهت پیدا می کند که هوا در آن به راحتی جابه جا شده و فرد احساس خنکی می‌ کند.

مهم ترین ویژگی های شال نخی اسلپ منگوله دار

شال اسلپ منگوله دار یکی از شال‌های خنک تابستانی با طرح عالی و زیبا بوده که قیمتی مناسب دارد و معمولا خانم ها تمایل زیادی به خرید این نوع شال ها در تابستان دارند. این شال‌ها برای اینکه طرح زیبایی داشته باشند دارای منگوله‌هایی هستند که ظاهر آنها را جذاب تر می‌کند. اما ویژگی هایی که باعث جذب خانم ها به خرید این مدل شال می شود شامل موارد زیر است:

  • پارچه آن بسیار خنک و سبک است.
  • این نوع شال ها بسیار نازک و نرم هستند و احساس خفگی در فصل گرما ایجاد نمی کند.
  • از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار است.
  • نخ‌های اسلپ دارای ضخامت زیادی هستند، ولی در عین حال بسیار خنک اند.
ویژگی های شال نخ اسلپ- آرا

ویژگی های شال نخ اسلپ- آرا

دلیل محبوبیت شال های اسلپ منگوله دار

همانطور که پیش از آن نیز ذکر کردیم یکی از بهترین نوع پارچه‌ها برای شال‌ها تابستانی، اسلپ است که بسیار خنک و نرم بوده و در بین بانوان در فصل تابستان بسیار محبوب است. البته که مدل‌های اسلپ را نمی‌توان به مدل‌های ساده ختم کرد، زیرا این شال‌ها در انواع منگوله دار و دامنی و غیره وارد بازار می‌شوند. دلیل استفاده از نخ ‌های اسلپ در ساخت این شال‌ها این است که این نخ‌ ها از ضخامت بالایی برخوردار هستند ولی در عین حال سبک و خنک هستند و همین موضوع باعث محبوبیت این جنس شال بین بانوان شده است.

پارچه ای که برای ساخت شال اسلپ استفاده می‌شود چیست؟

معمولا برای تولید شال، اول به جنس آن توجه می‌کنند، سپس به طرح و نقش و نگارش. برای تولید شال از هر پارچه ‌ای استفاده نمی ‌کنند و جنس آن را با توجه به فصل‌ و جو هوا انتخاب می نمایند. مثلا برای زمستان نمی‌ توان از پارچه ‌های اسلپ استفاده کرد و شال‌ های زمستانی را هم نمی‌ توان برای تابستان مورد استفاده قرار داد.
گذشته از این موارد، اغلب خانم ‌ها ترجیح می ‌دهند که شال ‌هایی با طرح‌ های جذاب و زیبا خریداری کنند. اگر شما قصد خرید شال هایی متنوع را به صورت عمده دارید، می توانید این شال ها از فروشگاهی معتبر با قیمتی مناسب خریداری نمایید. خرید از عمده فروشی گزینه ای مناسب است، چرا که بدون واسطه بوده و قیمت ها در آن بسیار پایین تر خواهد بود.

قیمت شال نخی اسلپ + راهنمای خرید شال نخی اسلپ

قیمت شال نخی اسلپ چندان گران نیست، چون جنس آنها از نخ است و نرخ این جنس پارچه بالا نیست. هزینه آن حدود ۴۹ تا ۷۹ تومان است و معمولا شال‌هایی با این قیمت دارای ابعاد ۱۹۰ در ۷۵ سانتی متر هستند. برای خرید این محصول هم می‌توانید از فروشگاه‌‌ آرا اقدام به خرید کنید. البته توجه داشته باشید که این فروشگاه عمده فروش است و تمام محصولات خود را ارزان و با تعداد بالا به فروش می‌رساند.
در فصل تابستان همه به دنبال لباس‌های خنک هستیم تا گرمی هوا خیلی آزار دهنده نباشد، برای خانم‌‌ها در این دوران شال نخی اسلپ منگوله دار بهترین انتخاب به شمار می رود، زیرا بسیار خنک هستند. اما سوال اصلی این است که از کجا این شال‌های خنک را خریداری کنیم؟ شما عزیزان اگر قصد خرید این شال ها را در حجم بالا دارید، پیشنهاد ما خرید از عمده فروشی های معتبر است. شما می توانید این مدل شال ها را بدون واسطه و با قیمتی بسیار مناسب برای فروشگاه خود تهیه نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.