شال نخی سوپر اورجینال ترک به قیمت عمده فروشی

فهرست مطالب

شال نخی سوپر اورجینال ترک به قیمت عمده فروشی در این فروشگاه آنلاین عرضه می گردد. خریداران عمده و مغازه داران می توانند شال ترک را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت روز از ما خریداری نمایند.

برندهای برتر شال نخی ترک در بازار ایران

ترکیه یکی از کشورهای پیشتاز و موفق در صنعت نساجی و پوشاک محسوب می شود که در سال های اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری در این حوزه داشته است، به همین جهت یکی از برترین صادر کنندگان جهانی البسه و پوشاک به خصوص روسری و شال شناخته می شود.
باید گفت که مردم ترکیه به نوع پوشش و ظاهر خود اهمیت بسیاری می دهند که شاید یکی از دلایل اصلی پیشرفت این کشور در صنعت مد و لباس، همین مورد باشد.
از آن جایی که بیش از 96 درصد جمعیت کشور ترکیه را مردم مسلمان تشکیل می دهند، این کشور از جمله کشورهای اسلامی دسته بندی می شود. پوشش های اسلامی که در ترکیه رایج هستند روسری، شال، مانتو، تونیک، پیراهن و چارشف را شامل می شوند.
لازم به ذکر است که کشور ترکیه یکی از قطب های اصلی تولید و واردات شال در خاورمیانه به شمار می رود و از لحاظ طراحی، کیفیت، جنس و تنوع محصولات در بین مردم اکثر کشورها مشهور و محبوب می باشد. در ایران نیز شال های مارک ترک بسیار پرطرفدار و پرتقاضا هستند.
برندهای معروف و برتر شال ترک عبارتند از:

  1. واکو (Vakko): سابقه این برند به سال 1934 باز می گردد. شال های تولیدی این کارخانه عمدتاً از جنس پشم، پنبه و ابریشم می باشند.
  2. اکر (Aker): این برند در سال 1977 کار تولید روسری را آغاز نمود و به دلیل طراحی منحصر به فرد و متنوع، یکی از بهترین و پرفروش ترین برند روسری و شال در جهان شناخته می شود.
  3. سارار (Sarar): فعالیت خود را از یک مغازه کوچک شروع کرد و امروزه انواع شال و روسری مجلسی را با بهترین کیفیت و جنس پارچه، روانه بازار کرده است.

شال نخی سوپر اورجینال ترک

قیمت شال نخی سوپر اورجینال ترک بهار 1400

همانطور که می دانید برندهای پوشاک ترک در میان سایر برندها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است و به خاطر کیفیت مرغوب و قیمت نه چندان زیاد همیشه طرفداران زیادی داشته است.
این مسئله در مورد شال و روسری نیز صدق می کند و به جرئت می توان گفت که مارک های ترک شال و روسری در ایران، بیشترین فروش را به خود اختصاص داده اند و توجه بسیاری از فروشندگان را به خود جلب نموده اند.
پخش عمده شال نخی سوپر اورجینال ترک در کشور، توسط وارد کنندگان معتبر این محصول انجام می شود. انواع شال محصول ترکیه از لحاظ کیفیت درجه بندی می شوند و با قیمت های متنوع به فروش می رسند.
قیمت شال نخی ترک در بهار 1400 با توجه به کیفیت، قواره شال و نوسان نرخ ارز تعیین می گردد.
فروشندگان و مغازه داران تک فروش می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروش انواع شال خارجی برند ترک، خرید عمده خود را انجام دهند، ولی ما پیشنهاد بهتر و به صرفه تری برای این افراد داریم.

شال نخی سوپر اورجینال ترک

عرضه مستقیم شال نخی ترک در ایران

برای همگام بودن با سرعت تغییرات تجارت در خرید عمده پوشاک باید با راهکارهای خرید آن، آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.
امروزه خرید و فروش عمده انواع شال و روسری هم به روش سنتی و هم به روش مدرن صورت می گیرد که قیمت خرید در این دو روش متفاوت است.
در روش مدرن یک پل ارتباطی مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده وجود دارد، به همین دلیل است که قیمت خرید محصول از این روش برای مشتری ارزان تر و به صرفه تر می شود.
البته ناگفته نماند که کم نیستند عمده فروشی های شال در بازار که تولیدات کارخانجات مختلف را خرید و فروش می کنند، یا مستقیم با وارد کننده ها در ارتباطند.
باید گفت که آن چه برای فروشندگان و خریداران عمده شال نخی بهاره اهمیت دارد، مناسب ترین قیمت شال در بازار می باشد که این امر تنها از طریق خرید بی واسطه و مستقیم امکان پذیر است.
نمایندگی ما به طور مستقیم با وارد کنندگان اصلی شال از ترکیه در ارتباط بوده و برندهای مطرح و به نام را با بهترین کیفیت و جنس عرضه می نماید.
شال نخی سوپر اورجینال ترک عرضه شده در این فروشگاه، قواره 75* 200 دارد که این ابعاد در بین بانوان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.
همچنین این شال ها مناسب فصل بهار می باشند و روی سر به هیچ عنوان سر نمی خورند.
اگر به دنبال ارزان ترین قیمت شال نخی ترک هستید، همین حالا با مشاورین مجرب بخش فروش وب سایت تماس حاصل فرمایید و به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن خرید عمده خود را بدون واسطه انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.