شال نخی پلیسه وارداتی- آرا

شال نخی پلیسه وارداتی + قیمت عمده + خرید آنلاین

فهرست مطالب

شال نخی پلیسه وارداتی، معمولا با پارچه هایی از جنس پلیسه تولید و طراحی می شوند که کیفیت این محصول، به جنس پارچه به کار رفته در شال بستگی خواهد داشت. معمولا شال های پلیسه که قیمت کمتری دارند، کیفیتشان مناسب نیست و با چند بار شستشو کیفیت و زیبایی خود را از دست می دهند. شال های نخی پلیسه را می توان با هر مدل لباسی استفاده کرد؛ زیرا جنس و مدل این نوع شال با هر نوع لباسی مناسب خواهد بود. به دلیل جنس، زیبایی و جذابیت خاصی که شال های پلیسه دارند، این شال ها محبوبیت ویژه ای نزد بانوان دارند. قیمت عمده شال نخی پلیسه وارداتی چقدر است؟ از کجا می توان این شال ها را خریداری نمود؟

مشخصات شال نخی پلیسه وارداتی

معمولا تمام خانم ها به فکر زیبایی و جذابیت خود هستند، به همین دلیل از انواع شال و روسری های زیبا و متنوع استفاده می کنند. هر روز مدل ها و رنگ های جدید شال و روسری تولید و عرضه می شوند که هرکدام مشخصات خاص خود را دارند. با استفاده از شال نخی پلیسه حتی می توانید استایل های ساده خود را شیک و جذاب کنید. برای اینکه شال نخی پلیسه با استایل شما هماهنگ باشد، به رنگ ها و کیفیت محصول توجه داشته باشید.
در فصل های بهار و تابستان که خانم ها از انواع لباس های رنگارنگ استفاده می کنند، پس انتخاب شال مناسب با لباس خود بسیار مهم است. پارچه نخی به کار رفته در شال نخی پلیسه، کاملا طبیعی است؛ به همین دلیل کیفیت خود را در طولانی مدت حفظ می کند. شال نخی پلیسه در مدل نازک و ضخیم تولید می شود که کیفیت شال نخی پلیسه ضخیم بسیار بالاتر است. مدل نازک شال نخی پلیسه، کیفیت کمتری دارد و دارای یک نوع جنس لیز است و استفاده از آن برای خانم ها سخت می شود.

مزیت های شال نخی پلیسه

استفاده از شال پلیسه مدت زمان زیادی است که در کشور ایران رایج شده است. با توجه به جذابیت خاصی که شال پلیسه دارد، پس ممکن است تا سال های طولانی از این محصول استفاده شود. برخی از مزیت های شال نخی پلیسه وارداتی، که باعث محبوبیت در بین خانم ها شده است، عبارت است از:

  • انواع مدل شال پلیسه تولید شده اند که دارای طرح های بسیار خاص و زیبایی هستند.
  • تنوع رنگ ها در این مدل شال ها بسیار بالا است.
  • شال پلیسه علاوه بر جنس نخی، در انواع جنس های دیگر هم تولید و عرضه می شود.
  • با توجه به جذابیت و زیبایی خاص شال نخی پلیسه، پس همیشه در بین مردم محبوب خواهد بود.
  • شال نخی پلیسه به گونه ای طراحی شده است که می توان در تمام فصل های سال از آن استفاده نمود.
  • این نوع شال ها از عرق کردن مو سر جلوگیری خواهد کرد.
  • شستشو شال نخی پلیسه بسیار راحت است و با استفاده از آب سرد می توان آن را تمیز کرد.
شال نخی پلیسه - آرا

شال نخی پلیسه – آرا

قیمت عمده شال نخی پلیسه وارداتی

انواع مدل شال و روسری طراحی و تولید می شوند که با توجه به جنس و نوع چاپ آنها، دارای قیمت های مختلفی هستند. برای اینکه یک نوع جنس باکیفیت و دارای الیاف طبیعی را خریداری نمایید، هزینه های بیشتری برایشان در نظر بگیرید. انواع شال و روسری های بی کیفیت با قیمت های ارزان عرضه می شوند که بعد از یک دوره کوتاه، کیفیت خود را از دست می دهند.
شال های نخی پلیسه، چندین سال است که به کشور ما عرضه می شوند و طرفداران بسیار زیادی دارند. امروزه شال های پلیسه با انواع الیاف مصنوعی و طبیعی تولید و طراحی می شوند. قیمت شال پلیسه، با توجه به اینکه از چه نوع الیافی ساخته شده است و دارای چه نوع کیفیتی است، متفاوت خواهد بود. انواع فروشگاه های آنلاین و محلی می توانند برای خرید شال پلیسه به صورت عمده اقدام نمایند و در این صورت خرید آنها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

راهنمای خرید آنلاین شال نخی پلیسه

قبل از اینکه برای خرید شال نخی پلیسه اقدام کنید، در ابتدا به رنگ پوست، شکل صورت و غیره توجه داشته باشید. همچنین با توجه به اینکه شال پلیسه را در چه فصلی از سال استفاده می کنید، باید رنگ های مناسب فصل را انتخاب نمایید. ست کردن شال پلیسه با انواع لباس ها هم بسیار مهم است، پس قبل از خرید به رنگ شال هم توجه نمایید. با توجه به این موارد می توان یک نوع روسری مناسب چهره و استایل خود را انتخاب کنید.
امروزه انواع سایت های آنلاین طراحی شده اند که شال و روسری های متنوع را عرضه می کنند. مجموعه آرا یکی از معتبر ترین نمایندگی های موجود در زمینه فروش شال نخی پلیسه وارداتی است که فروش انواع مدل شال و روسری پلیسه را به صورت عمده انجام می دهد. برای ثبت سفارش خود می توانید به سایت مورد نظر مراجعه کرده و انواع محصولات را همراه با قیمت آنها مشاهده نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.