شال ژاکارد چیست؟

شال ژاکارد چیست؟ | نکات طلایی خرید | آرا

فهرست مطالب

شال ژاکارد چیست؟ جنس شال ژاکارد کمی خشک بوده و در طرح های مختلف وجود دارد. این پارچه ها به دلیل اینکه سخت و خشک هستند نمی توان هیچ گونه طرحی مثل گلدوزی، سنگ دوزی روی آن انجام داد؛ به همین دلیل با دستگاه های خاصی این عمل انجام می شود. شاین این نوع پارچه ها خیلی مقاوم تر از بقیه جنس ها است؛ یعنی طول عمرشان زیاد بوده که طراحی ماندگار و زیبایی خاصی دارند.
شال ژاکارد برای فصل های نیمه سرد مناسب است؛ چون سر را گرم نگه می دارد و به خاطر الیافی که دارد با کیفیت و گران تر از بقیه شال ها است. این جنس از پارچه ها کاربردهای زیادی دارند و در آشپزخانه برای دم کن یا دستمال در طراحی داخلی خانه برای رومبلی ها یا پرده ها و در دوخت لباس مثل شال یا روسری یا مانتو بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما طرفدار این نوع جنس هستید، می توانید این نوع پارچه را بخرید و به خیاط تحویل دهید چرا که در منزل با دست نمی توان دوخت. اما قیمت شال و روسری ژاکارد چقدر است؟ آیا خرید آن به صورت عمده به صرفه بوده؟ تفاوت اصلی شال و روسری ژاکارد در چیست؟

شال ژاکارد چیست؟

برای بسیاری از خانم ها و دختر خانم هایی که می خواهند روسری هر جوری که دلشان می خواهد روی سرشان بایستد، شال ژاکارد پیشنهاد می گردد. چون دارای ویژگی های خاصی است مثل کاملا نخی، قواره 140، دور دست دوز، ایستایی خوب، بدون نیاز به گیره، کیفیت عالی، چروک ناپذیر و رنگبندی های زیادی دارد.
این شال ها امروزه خیلی ترند شده و جزو پرفروش ترین اجناس به شمار می روند که در بازار فروش به رنگ های آبی کاربنی، سرخابی، قرمز، سبز یشمی و مشکی موجود هستند.
چون جنس شال های ژاکارد مقاوم است به راحتی پرز و دون دون نمی شوند. از آنجا شال و روسری خیلی در استایل ثأتیر می گذارد، بنظر می رسد که خرید شال ژاکارد انتخاب خوبی برای شیک پسندان باشد. حالا که با پاسخ سوال شال ژاکارد چیست؟ آشنا شدید، می خواهید بدانید که قیمت این شال، به چه عواملی وابسته بوده است؟ آیا امکان خرید عمده و ارزان این محصول وجود دارد؟

تفاوت اصلی شال و روسری ژاکارد

شال در قدیم از پشم بافته می شد؛ ولی امروزه از جنس های مختلفی آن را می دوزند و به صورت مستطیلی شکل در طرح و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شود. یکی از این جنس ها که طرفداران زیادی دارد، جنس ژاکارد است. در حال حاضر شاهد تولید انواع شال و روسری ژاکارد در طرح ها و رنگبندی های مختلف هستیم.
هر قواره شال طرفدار خاص خودش را دارد و اکثرا دختران جوان شال هایی در ابعاد 80 در 180 را استفاده می کنند. شال ژاکارد نسبت به روسری ژاکارد پر فروش است؛ چون می توان به روش های مختلفی آن را بست.
استفاده از شال ژاکارد در مجالس شادی و رسمی بیشتر کاربرد دارد؛ ولی روسری اکثرا برای استفاده روزانه موقع بیرون رفتن است. همان طور که گفته شد شال های ژاکارد، در طرح های مختلفی تولید می شوند؛ مثلا طرح سنتی گل گلی، طرح مدرن نقاشی یا کوبیسم، طرح تک رنگ که ساده و نخی است. همه ی این طرح ها براساس سن و علایق هر فردی خریداری می شود و خریداران می توانند از بین این شال و روسری های زیبا و طرح دار، در روزهای خاص به عزیزانشان هدیه دهند.

خرید عمده شال ژاکارد - آرا

خرید عمده شال ژاکارد – آرا

قیمت شال و روسری ژاکارد

شال و روسری ژاکارد چون از ابریشم خالص ساخته می شود و بافت خیلی پیچیده ای دارد؛ به همین دلیل براساس طرحشان قیمت های متفاوتی دارند. مثلا شال ژاکارد با طرح ساده نسبت به شال با طرح های سنگ دوزی قیمت کمتری داشته است.
این جنس پارچه ها مراقبت های خاصی دارند، مثلا با آب داغ نباید مورد شست و شو قرار گرفته تا الیافش از بین نرود. بعد از آبکشی به هیچ وجه نباید شال ژاکارد را چرخاند. بهتر است شال های ژاکارد با دست شسته شوند و بنظر می رسد که شست و شو این محصول با لباسشویی، از طول عمر آن کم می کند.
قیمت شال و روسری ژکارد می تواند به فاکتورهای گوناگونی وابسته باشد. از جمله مهم ترین این فاکتورها می توان به کیفیت، طرح و رنگ، نحوه سفارش و میزان حجم سفارش شده اشاره کرد.
به طور کلی اگر خریداران بتوانند انواع شال ژاکارد را به صورت عمده از یک نمایندگی فروش مستقیم خریداری کنند، قطعا خریدی کاملا مقرون به صرفه نصیب آن ها خواهد شد.

نکات طلایی خرید عمده شال ژاکارد

خرید شال ژاکارد مزیت هایی نیز دارد؛ از جمله می توان گفت قیمت مناسبی دارد و برای هدیه دادن بهترین کادو محسوب می شود. همچنین خانم ها می توانند از آن به صورت روزانه و هم در مجالس شادی استفاده نمایند؛ چرا که طرح، رنگ و جنس آن به گونه ای بوده که می توان در این دو موقعیت از آن استفاده نمود. خوشبختانه امروزه دنیا از لحاظ اینترنتی پیشرفت کرده و شما می توانید از سایت، شال مورد نظر خود را سفارش دهید و با این کار از وقت و هزینه رفت و برگشت به بازار صرفه جویی کنید.
اما این نکته را هم باید مد نظر داشته باشید که از هر مرکز فروش اینترنتی روسری و شال، نمی توان خریدی مطمئن از نظر قیمت و کیفیت داشت. شما باید مراکزی را برای خرید آنلاین شال ژاکارد انتخاب کنید که:

  • تمامی واسطه ها میان وارد کنندگان یا تولید کنندگان و خریداران را حذف نموده اند.
  • قیمت واقعی شال را بدون هیچ افزایشی ارائه می دهند.
  • با ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید، خریدی آگاهانه را برای مشتریان خود رقم می زنند.

عزیزانی که قصد خرید این جنس شال را به صورت عمده دارند، می توانند آن را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بالا از مجموعه آرا تهیه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به اینکه شال ژاکارد چیست؟ قیمت شال ژاکارد چقدر است؟ می توانید با شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.