صادرات شال نخی بزرگ باکیفیت

فهرست مطالب

صادرات شال نخی ؛شال هایی نخی با قواره بزرگ و با کیفیت را از سایت فروش آن تهیه کنید و متوجه جنس فوق العاده آن شوید. این شال ها از شال هایی هستند که جزء کالاهای صادراتی محسوب می شوند و در خارج از کشور هم طرفداران زیادی دارند.

انواع شال نخی و مشخصات آنها

هنگام استفاده از شال اولین نکته ای که در ظاهر افراد نمایان می شود و باعث خوش تیپ بودن و خوش استایل بودن می شود.
برای برگزیدن شال های مورد نظر باید به نکاتی مثل سر نخوردن شال، راحت بودن آن، و نیاز به مرتب کردن مداوم نداشته باشد.
شال ها از جمله متنوع ترین پوشاک زنانه است.
درست انتخاب کردن طرح و رنگ شال از اساسی ترین موارد در انتخاب آن است.

پارچه هایی که برای تهیه شال استفاده می شود از چه نوع اند؟

از پارچه ی ابریشمی، پارچه نخی، پارچه ی حریر و … برای تهیه شال استفاده می شود.
[box type=”shadow” align=”;”]شال نخی یکی از جنس شال های پرفروش در فصل تابستان است که با خود راحتی و خنکی را برای خانم ها به ارمغان می آورد.[/box]
شال های نخی اغلب در انواع تک رنگ به عرضه می رسند، اما امروزه شاهد تولید انواع طرح های گوناگون از شال های نخی نیز بوده ایم.
شال های نخی مخصوص خانم ها و دختر خانم هایی بوده که می خواهند در هنگام بیرون رفتن از منازل در فصل تابستان، گرمای زیاد، آن ها را اذیت نکند.
این شال دارای قواره های کوچک و بزرگ و مناسب تمامی سلیقه ها بوده است.

شال نخی قواره بزرگ در رنگبندی مختلف

شال های نخی قواره بزرگ ابعاد بیشتر از یک متر دارند. این مدل شال ها را می توان به شکل یکطرفه روی یک شانه قرار داد و ادامه آن را دور گردن پیچ داد.
شال های قواره بزرگ را در کالکشن های پاییزی و بیشتر در استایل های رسمی و نیمه رسمی می‌بینیم.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]این مدل از شال ها با طرح های پرکار و شلوغ به افراد قدبلند بیشتر توصیه می شود و بهتر است اگر از این مدل شال ها در استایلتان استفاده می‌کنید، طرح مانتو و شلوارتان را ساده و با رنگ های خنثی انتخاب کنید. معمولا هرچه قواره شال يا روسري بزرگتر باشد، بهتر و راحتتر است و امروزه اینگونه شال ها طرفداران بیشتری دارد.[/highlight-red]

شرایط ویژه صادرات شال نخی در ایران

برای خریدن انواع شال با قیمت مناسب و کیفیت خوب باید به یک سری نکات توجه شود و مخصوصا اگر بخواهید به طور مستقیم از فروشگاه ها آن را تهیه کنید ممکن است در انتخاب آنها دچار اشتباه شوید.
در اکثر فروشگاه ها شال ها به دلیل دست به دست شدن کیفیتی که یک شال مناسب باید داشته باشد را از دست می دهند یا به دلیل واسطه و دلال هایی که هست قیمت بالایی برای آن در نظر می گیرند.
شال می تواند جلوه ی زیبایی به تیپ شما دهد مخصوصا اگر آن را در انواع طیف های رنگی آن خریداری کنید.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]بهترین راه پیشنهادی برای خرید شال های زنانه از راه سایت فروش این شال است. چون می توانید از کیفیت، جنس، رنگ و اندازه ی قواره آن شال ها مطمئن باشید.[/hwgold-dash]

اگر شال را به صورت عمده از نمایندگی آنلاین خریداری کنید نگرانی بابت قیمت آن به وجود نمی آید، چون واسطه ای وجود ندارد که قیمت آن دو برابر و یا حتی بیشتر شود و شال هایی که سفارش می دهید را با قیمت کارخانه و مناسب تهیه می کنید.
با خرید از نمایندگی آنلاین این شال ها می توانید به تمامی انواع آن دسترسی داشته باشید.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]جنس شال هایی که می خواهید بخرید از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید در واقع باید با توجه به نیاز مردم جلو بروید. خوب ایستادن شال روی سرتان به شما کمک می کند تا شال را به زیبا ترین شکل روی سر قرار بگیرد.[/highlight-paper]

شال های نخی از مجموعه ی پارچه ی پنبه ای هستند و به راحتی شسته می شوند، کمتر سر می خورند و در آخر چون خنک هستند برای فصل های گرم سال بسیار مناسب است.
برای آگاهی از شرایط ویژه صادرات عمده انواع شال نخی در بازار ایران، می توانید روی این مجموعه حساب باز کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.