قیمت روز شال و روسری پاییزه ایرانی

فهرست مطالب

روسری پاییزه ایرانی و شال های مرغوب مناسب فصول سرد سال، در حال حاضر با قیمتی زیر قیمت بازار به فروش می رسند. در پاییز و زمستان بایستی این شال و روسری های پاییزه را با قیمت روز بلکه گران تر هم خریداری کنید.
یکی از پوشش های مخصوص خانم ها چه در ایران و چه در دیگر کشورها، روسری و شال است. روسری و شال هم همانند پوشیدنی هایی همچون پیراهن، مانتو و …، دارای ضخامت های مختلف برای فصول گوناگون می باشد.

موضوع بحث ما در اینجا، شال و روسری پاییزه ایرانی می باشد که از جنس های مختلف، با کیفیت های گوناگون و قیمت های متفاوت می توان آن را از مراکز فروش مختلف و برندهای طراح خریداری کرد.

مدل های شیک شال و روسری پاییزه

روسری و شال های پاییزه می توانند از جنس های مختلفی باشند. اما رایج ترین جنس شال و روسری که در فصول سرد سال از بازار فروش بالایی برخوردار می باشد، روسری های نخی با گرم بالا بوده و روسری های ساتنی منسجم.
با این جنس، مدل های شیک و زیبایی از شال و روسری پاییزه ایرانی در بازار فروش به چشم می خورد. جالب است بدانید که کالیته طرح و رنگ روسری و شال های پاییزه بسیار متنوع بوده و خانم های شیک پوش اغلب به دنبال رنگ های گرم از قبیل نارنجی، قهوه ای، خردلی، شتری، قرمز، زرشکی و … هستند.
قواره روسری و شال های پاییزه متفاوت است و شما می توانید خرید آن را با توجه به استایل و مکانی که قرار است از آن استفاده کنید، انجام دهید.

رایج ترین قواره های روسری پاییزه عبارت است از:

  • 110 سانت
  • 120 سانت
  • 130 سانت
  • 140 سانت

روسری پاییزه ایرانی از کجا بخرم؟

وقتی که نزدیک به فصول سرد سال می شویم، مغازه های فروش شال و روسری پر می شوند از مدل های آبرنگی، انتزاعی و حتی زرق و برق دار روسری و شال پاییزه. این روسری و شال ها می تواند ایرانی و حاصل تلاش طراحان هنرمند داخلی باشد، می تواند محصول برندهای تولید کننده خارجی باشد.
این روزها طراحان ایرانی توانسته اند محصولات باکیفیت و خوبی را به بازار عرضه کنند که با شال و روسری های خارجی رقابت نماید.

پس توصیه می شود به چند دلیل زیر، شال و روسری ایرانی بخرید:

  • هزینه زیادی بابت خرید برند ندهید.
  • از تولید کنندگان داخلی حمایت نمایید.
  • با خرید محصولات ایرانی، به افزایش تنوع و کیفیت محصولات کمک کنید.
  • اگر روسری و شال طراحان ایرانی مد نظر شماست، نمایندگی فروش آن ها در سطح کشور کار شما را راه می اندازد.

قیمت عمده فروشی انواع شال و روسری

وقتی در مرکز فروش شال و روسری اقدام به خرید محصولی می کنید، هزینه مشخصی برای تهیه آن پرداخت خواهید کرد. اما بی شک می دانید که این فروشندگان از عمده فروشی انواع شال و روسری، این محصولات را با قیمت ارزان تر خریداری کرده اند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]همیشه و در همه حال، قیمت عمده هر محصولی از قیمت خرد آن کمتر می باشد.[/highlight-paper]

اگر قصد خرید عمده انواع شال و روسری را دارید، مغازه های فروشنده گزینه انتخابی خوبی نیستند. زیرا آن ها واسطه بوده و به دنبال سود خود می باشند.

پس مستقیم به دنبال کارخانه های روسری بافی و یا طراحانی بروید که بهترین شال و روسری های پاییزه را تولید کرده و در بازار به فروش می گذارند.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]اگر زمان و شرایط مراجعه حضوری به کارخانجات و کارگاه های تولیدی را ندارید، نگران نباشید. زیرا راه هایی همچون خرید اینترنتی شال و روسری پیش روی شما قرار گرفته است. بی اغراق بگوییم که مزیت و برتری خرید فروش اینترنتی انواع شال و روسری در بازار امروز، بیشتر از خرید و فروش حضوری از کارخانجات و کارگاه ها می باشد.[/hwgold-dash]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.