فروش عمده شال وارداتی

فروش عمده شال وارداتی | بهترین کیفیت

فهرست مطالب

فروش عمده شال وارداتی در بیشتر فروشگاه های بزرگ کشور در حال افزایش است. در کشورمان ایران به دلیل دین و مذهبی که داریم، فروش شال و روسری رایج بوده و فروشگاه های زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. این محصول ممکن است در بازار در دو نوع تولید داخل و خارج یافت شود که به نوع خارجی آن وارداتی نیز می گویند. فروش عمده شال وارداتی یکی از اشکال فروش این پوشش دوست داشتنی و متنوع است. شاید سوالاتی که برای شما پیش آید، این باشد که قیمت شال های وارداتی چقدر است؟ آیا این شال ها به نسبت قیمتی که دارند، کیفیت لازم را دارند؟

خرید روسری و شال - آرا

آیا خرید و فروش عمده شال وارداتی به صرفه است؟

دنیای شال و روسری بسیار رنگارنگ و متنوع است و از نظر جنس و میزان کیفیت و حتی سایز با هم تفاوت دارند. دو کشور چین و ترکیه در وارد کردن این محصول به ایران سرآمد بوده و هر مغازه و فروشگاهی را با حضور خود مزین کرده اند. این دو کشور جزو بزرگ ترین واردکنندگان این اجناس به داخل کشورمان هستند.
وارد شدن محصولات این کشورها به ایران اگر منفعتی مانند تنوع در طرح، رنگ و جنس برای فروشندگان و مصرف کنندگان آن داشته باشد قطعا مضراتی نظیر نوسان قیمت را به همراه خود خواهد داشت؛ چرا که وارد کردن این کالا و خرید و فروش آن با توجه به قیمت دلار انجام می شود.

پخش عمده شال وارداتی (پرفروش ترین طرح ها)

مراکز پخش شال و روسری های وارداتی، مدل های خارجی خود را با توجه به کیفیت، جنس و همچنین ابعاد شال یا روسری، با قیمت های مختلفی در بازار پخش کرده و آن ها را به دست مشتریان خود می رسانند. همان طور که گفته شد تنوع در طرح و همچنین میزان کیفیت محصول از مهم ترین مولفه هایی است که می تواند بر فروش عمده شال وارداتی جدید و البته مهم تر از آن، بر قیمت عمده شال وارداتی تأثیر مستقیم و غیر قابل انکاری داشته باشد.
در میان هزاران نقش و طرح شال و روسری و همچنین جذابیتی که انواع شال و روسری های ایرانی و خارجی دارند، شال و روسری های نخی، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. دلیل محبوبیت و پر فروش بودن این نوع شال، سبک بودن وزن آن، ایستایی زیبایی، نرمی و لطافت و در نهایت مناسب بودن آن برای تمام فصول سال است. در کنار شال و روسری های نخی، طرح هایی دیگری چون شال و روسری های حریر، نخی پلیسه و ابریشمی نیز از میزان فروش نسبتا بالایی برخوردار هستند.

خرید و فروش شال وارداتی - آرا

خرید و فروش شال وارداتی – آرا

نحوه خرید و فروش شال و روسری به صورت عمده

شال و روسری یکی از ملزومات حجاب بوده که بانوانی به عنوان پوشش از آن استفاده می کنند؛ در نتیجه در هنگام خرید به رنگ، طرح و سایز آن بسیار توجه می کنند. با توجه به وارداتی بودن بخشی از شال و روسری های موجود در بازار، خرید و فروش این محصول رونق یافته است. فروش شال عمده به دو روش صورت می گیرد:

  1. در روش اول خریدار با یکی از تولید کننده های شال و روسری که از برندهای معتبری هم هستند، قرارداد می بندد. سپس این شخص شال و روسری مورد نظر خود را با طرح دلخواه مانند شال و روسری یونیک، پلنگی یا پلیسه انتخاب و خریداری می نماید و در نهایت از یک تخفیف فوق العاده نیز بهره مند می گردد؛ چرا که قیمت عمده شال وارداتی تجاری ارزان تر از هر روش دیگری است.
  2. اما در روش دوم کار خریدار راحت بوده و مسیری آسان را برای خرید پیش رو خواهد داشت. این روش همان خرید اینترنتی است که خریدار با چند کلیک ساده می تواند محصول مورد نیاز فروشگاهش را سفارش داده و درب مغازه تحویل بگیرد. در این روش معمولا اگر خریدار از کیفیت اجناس ناراضی باشد می تواند با مرجوع کردن آن ها، هزینه پرداخت شده را پس بگیرد.

طریقه یافتن عمده فروشان شال و روسری های برند ایرانی به چه صورت است؟

اکثر عمده فروشان و مراکز پخش عمده شال و روسری و نمایندگی های برند ایرانی در بازار پوشاک در پایتخت (تهران) حضور دارند و مشغول فعالیت هستند. این عمده فروش ها و مراکز و نمایندگی های پخش و فروش شال و روسری های برند ایرانی سعی دارند بهترین و در واقع پرفروش ترین محصول را روانه بازار کنند.
اکثر تولیدات داخلی در زمینه پخش عمده شال وارداتی در میدان رقابت با مراکز فروش عمده شال وارداتی ضعف نشان نداده و از نظر طرح و رنگ دارای تنوع زیادی هستند. همچنین این محصولات از لحاظ کیفیت نیز تاکنون مقبول و مورد تأیید ظاهر شده اند. اگر قرار باشد به پرفروش ترین برندهای شال و روسری ایرانی که این اواخر در بین مصرف کنندگان حضور پر رنگی داشته و رو سفید شده، اشاره ای داشته باشیم باید سیمارو، ماچو، توتو، لرنزو و رومانو را در صدر قرار دهیم.

تعرفه شال های وارداتی به صورت عمده در سال 1401

برخی از کالاها و اجناسی که از خارج از کشور وارد ایران شده و در بازارها ارائه می شوند، به دلایلی مانند کیفیت بالا و قیمت مناسب از محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان آن محصول برخوردار هستند. برای اطلاع از قیمت فروش شال وارداتی به صورت تکی یا عمده بهتر است به فروشگاه ها و مراکز خریدی که شال و روسری های خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از واردکنندگان می خرند، مراجعه کنید.
معمولا شرکت های وارد کننده به مشتری خود یا در واقع همان خریدار عمده، لیستی از قیمت انواع محصولات خود را ارائه خواهند داد تا به مشتری حق انتخاب بدهند. در چنین شرایطی، خریداران عمده با توجه به بودجه خود به خرید محصول یا کالای مورد نظر که همان شال و روسری است اقدام می کنند.

اگر شما هم به دنبال معتبرترین مرکز فروش عمده شال وارداتی هستید، می توانید همین حالا از طریق مجموعه آرا، سفارش خرید خود را به ثبت برسانید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.