شال نخی وارداتی عمده - آرا

شال نخی وارداتی عمده + پخش شال لوکس + قیمت باورنکردنی

فهرست مطالب

امروزه در کشور ایران انواع شال نخی وارداتی عمده وجود دارد که با جنس های ایرانی تفاوت چندانی ندارند و کیفیت های فوق العاده خوبی دارند. در کشورهای مختلف اسلامی، از جنس ها و طرح های متنوع شال نخی استفاده می شود. اکثر افراد هنگام خرید لباس و روسری، بیشتر به راحتی آن توجه دارند. ست کردن روسری با لباس دارای اهمیت بسیار زیادی است؛ زیرا استفاده از یک نوع روسری مناسب، تأثیر فراوانی بر روی چهره خانم ها دارد. پس تمام خانم ها باید توجه داشته باشند که هنگام خرید یک نوع شال نخی، راحتی، زیبایی و جذابیت آن را در نظر داشته باشند. اما دیگر مشخصات شال نخی با کیفیت چیست؟ چگونه یک شال نخی با کیفیت را تشخیص بدهیم؟ تا پایان این محتوا همراه ما باشید.

مشخصات شال نخی باکیفیت

جنس نخ یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین مدل شال های موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. با توجه به اینکه شال نخی از الیاف طبیعی ساخته شده است، پس کیفیت بسیار خوبی دارد. برخی از مشخصات شال نخی عبارت است از:

  • هوا در داخل این مدل شال ها به خوبی جریان دارد.
  • شال های نخی با توجه به جنسی که دارند، چروک نمی شوند.
  • جنس آنها خنک‌ و سبک است.
  • در تمام فصل های سال، می توان از شال های نخی استفاده کرد.
  • شال نخی طرح و رنگ های بسیار متنوعی دارد.
  • با انواع پوست ها سازگاری خواهد داشت.
  • شستن شال های نخی بسیار راحت بوده و با استفاده از آب سرد هم می توان آنها را تمیز کرد.
  • در برابر نور آفتاب و سرما، مقاومت بسیار زیادی دارد.
  • از عرق کردن موی سر جلوگیری می کند.
شال نخی وارداتی جدید - آرا

شال نخی وارداتی جدید – آرا

چگونه شال نخی اصل را تشخیص دهیم؟

شال های نخی معمولا دارای ظاهری روشن و براق هستند و نسبت به سایر شال های مات، بسیار زیباتر جلوه می کنند. با توجه به اینکه شال نخی از الیاف طبیعی تولید می شود، پس جنس آن بسیار نرم و لطیف خواهد بود. تنوع رنگ، اندازه، چاپ و غیره در این مدل شال ها بسیار زیاد است و هر فردی با سلیقه خاص خود می تواند یک نوع شال نخی مناسب را انتخاب کند.
پارچه هایی که در انواع شال ها به کار می روند، در صورتی که چروک نشوند، نشان از اصل بودن آنها است. انواع شال های نخی وجود دارد که به آسانی چروک می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند. پس یک راه دیگر برای تشخیص اصل بودن شال های نخی، این است که به آسانی چروک نشوند.

دلیل محبوبیت شال نخی در بین خانم ها چیست؟

شال نخی دارای جنس نازک و نرم است و حالت ایستایی آن بر روی سر تمام خانم ها بسیار زیبا خواهد بود. شال نخی با توجه به اینکه در انواع مدل های ساده و طرح دار تولید می شود، مناسب برای تمام سلیقه ها خواهد بود. بهترین مدل شال برای فصل تابستان و بهار، شال های نخی است؛ چون هوای زیر شال را به راحتی انتقال می دهد.
با توجه به اینکه شال های نخی کمتر چروک می شوند و اتو کردن آن هم به آسانی انجام می شود، در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این شال ها در مدل های مجلسی هم طراحی می شوند، به همین دلیل در انواع مکان ها و مراسمات می توان از آن ها استفاده نمود. امروزه انواع شال های مختلف تولید می شوند که جنس آن ها لیز است، به همین دلیل به راحتی نمی توان از آن ها استفاده کرد؛ اما جنس شال نخی بسیار نرم بوده و استفاده از آن راحت تر خواهد بود.

قیمت باورنکردنی انواع شال نخی وارداتی عمده

هنگام خرید هر نوع محصول، برای اکثر افراد مهم ترین فاکتور قیمت محصولات است. امروزه اکثر افراد به دلیل اینکه یک برند دارای قیمت پایین تری نسبت به برندهای دیگر است، خرید ارزانی را انجام می دهند. اما باید دقت کرد که در نهایت محصول خریداری شده طول عمر کمتری خواهد داشت. البته همیشه با توجه به قیمت ها نمی توان جنس محصولات را تشخیص داد.
قیمت شال نخی وارداتی با توجه به شرایط مختلف، دارای نوسانات بسیار زیادی است. مواردی همچون: جنس، اندازه، طرح، نوع چاپ و غیره، بر روی قیمت ها تأثیرگذار خواهد بود. در مکان هایی که فروش عمده شال وارداتی انجام می شود، قیمت ها نسبت به سایر فروشگاه ها پایین تر است.

راهنمای خرید شال نخی در مراکز پخش شال لوکس

امروزه انواع مراکز پخش شال و روسری در سراسر ایران وجود دارد که انواع شال نخی وارداتی عمده را به بازار مصرف عرضه می کنند. قیمت ها در این مراکز نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین و محلی بسیار مناسب تر است. هنگام خرید شال نخی از مراکز پخش شال لوکس، خرید شما شامل تخفیف های ویژه هم خواهد شد.
مجموعه آرا یک عمده فروشی شال و روسری است که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند. در صورت ثبت سفارش در این سایت، محصولات شما در کمترین زمان ممکن تحویل داده می شوند. برای آشنایی با قیمت ها و محصولات می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.