واردات شال بهاره طرح جدید باکیفیت

فهرست مطالب

واردات شال بهاره باکیفیت و درجه یک به کشور، سالانه به مقدار زیادی انجام می گیرد. کالکشن جدیدترین شال و روسری در طرح ها و رنگ های متنوع، برای سفارش آسان در وب سایت قرار دارد.

ژورنال انواع مختلف شال و روسری بهاره

همانطور که می دانید در بین پوشش های مختلف در ایران، شال و روسری یکی از مهم ترین آن ها به شمار می رود که از زمان شکل گیری تمدن تا به امروز ضروری و مورد توجه بوده است.
در قدیم خانم های اصیل ایرانی یک چادر کوتاه بر سر می انداختند که امروزه به عنوان شال از آن استفاده می شود. این شال ها دارای نقش و نگار زیبا بود و معمولاً بالاتنه زنان را به طور کامل می پوشاند.
امروزه در جوامع مختلف، بانوان به شکل های متنوع و گسترده ای از شال استفاده می کنند. برای مثال در کشورهای غیر اسلامی برای بستن مو یا به عنوان دستمال گردن و کمربند کاربرد دارد.

در ایران اغلب دختران جوان شال را به جای روسری ترجیح می دهند زیرا به کمک آن می توان یک استایل شیک ساخت. همچنین
معمولاً در فصل بهار و تابستان از شال هایی با رنگ های روشن استفاده می شود تا از جذب نور خورشید و احساس گرما در فرد جلوگیری کند.
شال بهاره بر اساس جنس پارچه انواعی مختلفی دارد که عبارت است از ابریشمی، حریر، نخی و …
شال بهاره را می توان در رنگ ها و طرح های مختلف مانند تک رنگ، آبرنگی، کلاسیک، سه بعدی، گلدار و غیره، و همچنین جنس مناسب برای فصل بهار خریداری کرد.
[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]لازم به ذکر است که قیمت شال بهاره به عوامل مختلفی مانند جنس پارچه، ابعاد، مارک و کیفیت بستگی دارد.[/highlight-paper]

یک شال بهاره خوب و با کیفیت باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • سبک و راحت
  • نرم و لطیف
  • ضد حساسیت

واردات شال بهاره به کشور با بهترین کیفیت

بیشترین حجم واردات شال بهاره به ایران، از کشور ترکیه و چین انجام می شود.
[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]کشور ترکیه به دلیل تولید انواع شال و روسری با مرغوب ترین پارچه ها، یکی از اصلی ترین صادر کنندگان روسری و شال درجه یک در خاورمیانه محسوب می شود. شال و روسری ترک در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و همیشه مورد استقبال خریداران بوده است.[/highlight-red]
[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]واردات شال بهاره از کشور چین، سالانه سهم زیادی را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که محصولات تولید چین درجه بندی کیفی دارند که بر اساس آن، قیمت گذاری می شوند. به طور کلی می توان گفت که قیمت شال بهاره چینی بسیار مناسب می باشد.[/highlight-red]

خرید عمده شال و روسری با مناسب ترین قیمت

مغازه دارانی که قصد خرید عمده انواع روسری و شال درجه یک را دارند، می توانند به 2 روش اقدام به خرید نمایند:
1- به صورت حضوری به نمایندگی های معتبر فروش عمده شال و روسری در سراسر کشور، مراجعه کنند و برندهای مختلف شال و روسری را در تناژ مورد نظر خریداری نمایند.
2- به طور مستقیم از شرکت های وارد کننده یا تولید کننده خرید خود را انجام دهند.

شایان ذکر است که خرید مستقیم و بی واسطه، کاهش چشمگیر هزینه ها و قیمت تمام شده اجناس را به دنبال خواهد داشت.
[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]فروشگاه اینترنتی ما به عنوان یک مرکز فروش مستقیم و بدون واسطه، انواع و اقسام شال و روسری را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار خریداران قرار می دهد.[/hwgold-dash]
خریداران می توانند از طریق وب سایت، جدیدترین ژورنال شال بهاره را مشاهده نمایند و به مناسب ترین قیمت شال بهاره در بازار دست یابند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.