مدل بستن روسری ابریشمی قواره بزرگ

مدل بستن روسری ابریشمی قواره بزرگ + راهنمای خرید عمده

فهرست مطالب

مدل بستن روسری ابریشمی قواره بزرگ یکی از نکات بسیار مهم در جذابیت چهره خانم ها محسوب می شود. با توجه به اینکه انواع روسری ها دارای طرح و اندازه های متنوع هستند، پس به راحتی می توان آن را به هر شکلی استفاده کرد. بستن روسری که مناسب چهره باشد و حجاب هم رعایت شود، بسیار مهم است و اکثر افراد در بستن روسری دچار مشکل می شوند. در کشور ایران نسبت به سایر کشورهای اسلامی روسری های بسیار متنوع تری طراحی و تولید می شوند، به همین دلیل تنوع های بسیار زیادی هم برای بستن روسری وجود دارد. برای آشنایی با انواع مدل بستن روسری ابریشمی قواره بزرگ، این متن را مطالعه نمایید.

خرید روسری و شال - آرا

مدل بستن روسری با حجاب

در کشور ایران استفاده از روسری و رعایت کردن حجاب بسیار مهم است. استفاده از روسری هایی که دارای قواره بزرگ هستند، برای بستن یک مدل روسری با حجاب بسیار کاربردی خواهند بود. برای آشنایی با مدل بستن روسری بزرگ با حجاب باید با استفاده از مراحل زیر عمل کرد:

  • اولین مرحله انتخاب یک نوع روسری ابریشمی قواره بزرگ است.
  • وسط روسری خود را با استفاده از یک گیره مشخص نمایید.
  • بعد از قرار دادن روسری بر روی سر خود، قسمت راست آن را در جهت چپ به دور گردن محکم کنید.
  • سپس قسمت چپ روسری را در جهت راست به دور گردن خود محکم نمایید.
  • با توجه به سلیقه خود دو طرف روسری را بر روی دور گردن خود گره بزنید.
  • در پایان تمام قسمت های روسری را مرتب نمایید.

برای اینکه حجاب خود را به طور کامل رعایت کنید، می توانید یک هدبند را برای قسمت جلویی سر خود به کار ببرید. در غیر این صورت قسمت جلویی روسری را بیشتر به سمت جلو بکشید.

انواع مدل بستن روسری ابریشمی قواره بزرگ

طریقه بستن روسری قواره بزرگ، بسیار متنوع است و هر فردی می تواند با توجه به سلیقه و حالت چهره خود یک مدل مناسب را انتخاب کند. با توجه به اینکه اندازه روسری ها بزرگ است، پس می توان انواع مدل های متنوع را برای بستن روسری خود انتخاب کرد. برخی از مدل های بستن روسری قواره بزرگ ابریشمی عبارت است از:

  • در روش اول، روسری را بر روی سر خود مرتب کنید، سپس هر کدام از قسمت های روسری را در خلاف جهت خود در پشت سر گره بزنید.
  • در روش دوم، روسری را بر روی سر خود مرتب کنید، سپس یک سمت روسری را از قسمت بالای گوش و زیر سر رد کنید. سپس روسری را از زیر گوش دیگر خود خارج کرده و آن را گره بزنید.
  • در روش سوم، باید هر سه گوشه روسری را در قسمت جلویی بدن خود قرار دهید. ابتدا روسری را بر روی سر مرتب کرده و قسمت پشتی آن را در قسمت جلو قرار دهید. سپس یک طرف روسری که پهن تر است را در طرف مقابل آن گره بزنید.
  • یک نوع مدل بسیار رایج در بین تمام خانم ها وجود دارد که راحتی بسیار زیادی هم خواهد داشت. در این روش روسری را بر روی سر مرتب کرده و در قسمت جلویی به صورت مرتب گره زده می شود.
مدل جدید روسری ابریشم قواره بزرگ - آرا

مدل جدید روسری ابریشم قواره بزرگ – آرا

قیمت روسری ابریشمی قواره بزرگ

قبل از اینکه روسری مناسب را برای خود خریداری نمایید، در ابتدا باید به قیمت آن توجه داشته باشید. در کشور ایران انواع برند و جنس های مختلف روسری تولید می شوند که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. روسری های ابریشمی قواره بزرگ با استفاده از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شوند، که بر روی قیمت روسری ها تأثیر بسیار زیادی دارد.
همچنین با توجه به اینکه خرید خود را به صورت عمده یا خرده انجام می دهید هم قیمت ها با همدیگر تفاوت خواهند داشت. امروزه با توجه به جنس، کیفیت، چاپ، اندازه و مدل روسری، شاهد قیمت های متنوع خواهیم بود. هنگام خرید روسری ملاک شما قیمت محصول نباشد؛ زیرا ممکن است برخلاف قیمتی که روسری دارد، دارای کیفیت بسیار پایینی باشد.

راهنمای خرید عمده روسری قواره بزرگ ابریشمی

امروزه انواع برندهای مختلف، روسری های متنوعی را تولید و عرضه می کنند که هر کدام نسبت به جنسی که دارند، کیفیت مخصوص یه خود را خواهند داشت. هنگام خرید روسری ابریشمی قواره بزرگ، در ابتدا به حالت چهره و استایل خود توجه نمایید تا روسری خریداری شده مناسب چهره شما باشد. امروزه انواع سایت های مختلف، فروش عمده و خرده انواع روسری های قواره بزرگ ابریشمی را انجام می دهند، اما باید توجه کرد که محصولات تقلبی را خریداری نکنید.
مجموعه آرا یکی از معتبر ترین مراکزی است که انواع مدل روسری قواره بزرگ شیک را به صورت عمده عرضه می کند. تمام فروشگاه های آنلاین و محلی می توانند خرید خود را از طریق این سایت انجام دهند. برای مشاهده انواع مدل، طرح و اندازه روسری ها می توانید به سایت مورد نظر مراجعه نمایید. همچنین برای ثبت سفارش خود می توانید با شماره های درج شده در داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

خرید روسری و شال - آرا

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.