قیمت شال خامه دوزی شده

قیمت شال خامه دوزی شده + سفارش عمده آسان

فهرست مطالب

قیمت شال خامه دوزی شده به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد؛ مثلا اگر قصد خرید در حجم بالا را دارید، این شال ها را می توانید از عمده فروشی ها با قیمت مناسب تری تهیه کنید. سلبریتی ها به طور مداوم به دنبال راهی هستند تا بتوانند لباس های ساده خودشان را زیباتر از همیشه به نمایش بگذارند؛ چه چیزی بهتر از شال های خامه دوزی شده؟ اما این شال ها چه ویژگی هایی دارند که اینقدر در بین خانم ها و مخصوصا سلبریتی ها پرطرفدار هستند؟
به طور کلی خامه دوزی به یکی از بالاترین و زیباترین هنرهای جهانی تبدیل شده است‌. از طرفی شال های طراحی شده با این هنر را می توان با هر نوع لباسی ست کرد؛ چرا که با اکثر اکسسوری‌ ها، هماهنگ خواهند بود‌. خامه دوزی درون فرهنگ‌ همه کشورها رواج پیدا کرده و اثر زیادی بر روی شکل شال و سایر لباس های خانم ها گذاشته است.

خامه دوزی های شال چگونه انجام می شود؟

در فرهنگ ما ایرانی ها، خامه معانی خاصی دارد و این واژه در کشور ما یعنی ابریشم یا نخ هایی با پیچ و تاب اندک. از طرفی در خامه دوزی، با به وجود آوردن بافت‌ از نخ به شکل زیگزاکی، شکل های هندسی خاصی بر روی شال ایجاد می نمایند. علاوه بر این، خامه دوزی های موجود بر روی این شال ها می توانند به صورت ستاره یا اشکال متفاوتی باشند. همچنین شال های خامه دوزی شده را می توان با رنگ ها و اندازه های متفاوتی خریداری کرد. بنابراین با کمک این هنر، می‌ توان اکثر پارچه ها را تزئین نمود و شال های زیبایی دوخت.
خامه دوزی کردن شال ها هیچ گونه محدودیتی ندارد، تنها کافیست که پارچه ای که می خواهید با آن شال خامه دوزی شده بدوزید را انتخاب کنید. خامه دوزی های موجود بر روی شال ها، اغلب از جنس ابریشم است و این موضوع جلوه زیبایی به پارچه شما می دهد. خامه دوزی های روی شال هر کدام دارای معانی زیبایی است و شباهت بسیار زیادی به سوزن‌ دوزی های بلوچی دارد.
در هنگام خرید شال علاوه بر قیمت شال خامه دوزی شده باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
شال های خامه دوزی شده در رنگ ها و شکل های متفاوتی تولید می شوند؛ اما در هنگام خریداری آن ها اول از همه باید نوع پارچه و سلیقه خودتان را در نظر بگیرید. علاوه بر این موارد، در هنگام خرید شال های خامه دوزی شده لازم است که به آبرفت پارچه مورد نظر توجه نمایید. دقت نمودن به نوع پارچه ای که از آن شال خامه دوزی شده تهیه می شود هم در زمان خرید این محصولات بسیار مهم است.

شال خامه دوزی شده - آرا

شال خامه دوزی شده – آرا

شال خامه دوزی شده را چگونه باید بشوییم؟

در زمان شستشوی شال های خامه دوزی شده خیلی حواستان را جمع کنید؛ سعی کنید شال خامه دوزی شده خود را با استفاده از ماشین لباس شویی نشویید. شستشو این نوع از پارچه ها با ماشین لباسشویی می تواند بر روی کیفیت شال اثرات منفی بگذارد. در زمان شستن شال خامه دوزی شده با احتیاط عمل کنید؛ بهتر است این پوشاک‌ را با دست بشویید. همچنین در زمان شستشو شال های خامه دوزی به آرامی عمل کنید تا باعث از بین رفتن زیبایی و لطافت آن ها نشوید. این شال ها را نباید به طور مداوم بشویید؛ چرا که آهار پارچه آن ها از بین خواهد رفت و جذابیت خود را از دست خواهند داد.

شال های خامه دوزی شده در چه مدل هایی به فروش می رسند؟

شال های خامه دوزی می توانند از جنس های متفاوتی مثل نخ، حریر و غیره تهیه شوند. این شال ها حتی به صورت مجلسی یا اسپرت به فروش می رسند. اغلب قواره های آن ها متفاوت است و این موضوع بر روی قیمتشان اثر می گذارد. به جرأت می توان گفت که سبک این شال ها به نوعی به فرهنگ دیرینه کشورمان بر می گردد. این پوشاک به قدری خاص و زیبا هستند که مورد توجه برند های ترکی هم قرار گرفتند.
برند های خارجی با الهام از طرح های خامه دوزی ایرانی توانستند با نخ های ابریشمی لباس های زیبایی تولید کرده و به کشور های مختلف صادر کنند. برای تولید این نوع از پوشاک از الگو ها و طرح های زیبایی استفاده شده است؛ به طوری که شال های خامه دوزی شده مجلسی که با شکل های ترمه دوخته شده اند، پرفروش ترین مدل این محصولات به شمار می روند.

نحوه خرید شال خامه دوزی شده با قیمتی مناسب

شال های خامه دوزی شده با هر لباس و استایلی هماهنگی زیبایی دارند؛ این شال ها را هم می توان با تیپ اسپرت ترکیب کرد و هم با استایل رسمی. حال ممکن است بپرسید که قیمت شال خامه دوزی شده به چه عواملی بستگی دارد؟ عوامل زیادی از جمله جنس پارچه بر روی قیمت این شال ها اثر می گذارد. اگر فروشگاه نوپایی هستید که قصد خرید این مدل شال را در حجم بالا دارید، خرید از عمده فروشی بهترین گزینه است. مجموعه آرا بدون هیچگونه واسطه ای شال هایی با کیفیت و قیمت مناسب را به فروش می رساند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.