شال چاپی چیست؟

شال چاپی چیست؟ | نکات مهم در خرید شال های چاپی

فهرست مطالب

در این مقاله قرار است درباره شال چاپی و روش های تولید آن آشنا شویم و به سوال شال چاپی چیست؟ پاسخی کوتاه و مختصر بدهیم. شال چاپی نوعی از انواع مختلف شال است که با اهداف مختلفی مانند اهداف تبلیغاتی تولید می شود. چاپ شال در طرح و رنگ دارای تنوع بسیار زیادی بوده و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد. چاپ شال با متدهای گوناگون و با استفاده از ابزارهای مختلفی قابل اجرا است.
اگر شما هم جزو خریداران عمده انواع شال و روسری چاپی درجه یک با قیمت مناسب هستید، می توانید روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کنید. قطعا دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، می تواند خریدی مطمئن را برای شما رقم بزند.

خرید روسری و شال - آرا

چاپ شال با چه روش هایی صورت می گیرد؟

چاپ شال و روسری با روش های گوناگونی انجام می شود که می توان به روش های قالبی، دیجیتال، مستقیم، سابلیمیشن و سیلک یا چاپ خیس اشاره کرد. روش چاپ دیجیتال یکی از برجسته ترین روش ها است که با بهترین دستگاه ها صورت می گیرد. چاپ شال دیجیتال به دو روش سابلیمیشن و مستقیم میسر است، اما از آن جایی که پارچه های شال و روسری کمی نازک هستند در بین این دو روش، روش سابلیمیشن برگزیده تر و مناسب تر است. پارچه ای که برای چاپ با این روش انتخاب می شود باید برگرفته از الیاف پلی استر باشد تا رنگ های مورد استفاده را به خوبی و به طور کامل جذب خود کند.
نا گفته نماند رنگ روشن پارچه، طرح های چاپ شده را بهتر به نمایش می گذارد، پس بهتر است پارچه هایی در رنگ های سفید، کرم، شیری و صورتی بسیار روشن برای این کار استفاده شود. رعایت این فاکتورها، قطعا بر زیبایی و جلوه کارهای تولید شده تاثیر غیر قابل انکاری می گذارد و در نهایت نرخ و قیمت شال چاپی را تعیین می کند.

انواع شال چاپی - آرا

انواع شال چاپی – آرا

شال چاپی چیست؟ و دستگاه دیجیتال چگونه طرح را چاپ می کند؟

در فرآیند چاپ دیجیتال شال، در گام اول، طرح مورد نظر بر روی کاغذ در ابعاد دلخواه به چاپ رسیده و سپس آن را بر روی پارچه انتقال داده و در نهایت با کمک دستگاه پرس یا دستگاهی به نام کانتر بر روی پارچه شال یا روسری کپی می کنند. دو دستگاه پرس و کانتر یک تفاوت اساسی با هم دارند، دستگاه کانتر این امکان را فراهم می کند که با استفاده از آن، می توان طرح را به صورت رول به رول بر روی پارچه های مامی، حریر و پاییزه چاپ کرد و این امکان برای پارچه های سوپر بهاره و نخ وجود ندارد.
با بهره گیری از دستگاه پلاتر نیز جوهر سابلیمیشن را می توان روی کاغذ دستگاه کانتر کپی کرد. یکی از مزایای دستگاه کانتر در مقایسه با دستگاه پرس، سرعت عمل آن است. دستگاه کانتر نسبت به دستگاه پرس، جوهر را با سرعت بیشتری روی پارچه مورد نظر انتقال داده و زمان زیادی نمی برد. در کار با دستگاه پرس، کاغذ به صورت تک تک برش خورده و پارچه نیز به صورت تکی بر روی کاغذ منتقل شده و طرح را به خود می گیرد.

پر فروش ترین شال و روسری های ارزان قیمت

مدل های شال و روسری موجود در بازار به دلیل تنوع زیادی که در طرح، رنگ و جنس دارند از فروش بالایی برخوردار هستند. جنس شال و روسری و کیفیت آن، یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت آن کالا است. برخی از شال و روسری ها مناسب فصل گرم و بعضی از آن ها برای استفاده در فصل سرد تولید می شوند. در مجموع مدل شال و روسری های زیر از پر طرفدارترین و پر فروش ترین شال و روسری های موجود در بازار است:

  • شال و روسری های نخی
  • شال و روسری های ساده
  • شال و روسری های مجلسی
  • شال و روسری های ابریشمی
  • شال و روسری های تک رنگ
  • شال و روسری های ساتن

این نوع شال و روسری ها معمولا با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه می شوند و بسیار پر فروش و پر تقاضا هستند.

بهترین مرکز عرضه شال و روسری

مرکز و فروشگاهی که از تنوع بالایی در محصولات و اجناس خود برخوردار است و آن ها را با قیمت نسبتا مناسبی به مشتریان خود می فروشد، می تواند عنوان بهترین مرکز عرضه شال و روسری را یدک بکشد. معمولا این گونه مراکز بدون واسطه و به صورت مستقیم شال و روسری های خود را در بازار به فروش می رسانند و افراد می توانند به صورت حضوری یا اینترنتی خرید خود را انجام دهند. برای خرید عمده شال چاپ خیس می توانید از طریق مجموعه آرا اقدام کنید.

خرید عمده شال چاپی و روسری برند ایرانی

شال و روسری های تولید ایران به ویژه اجناس برند در بازارهای صادراتی و جهانی قد علم کرده و خودنمایی می کنند. این محصولات در کشورهای عربی و حاشیه خلیج همیشه فارس طرفداران بسیاری داشته و در مسیر رقابت با کالاهای ترکی از لحاظ کیفیت، رو سفید و سربلند است. گالری های شال و روسری عمدتا به دنبال اجناس با کیفیت و قیمت مناسب هستند تا بتوانند علاوه بر رضایت مشتری به درآمد خوبی دست یابند. افراد برای خرید باید با پاسخگویی به سوال شال چاپی چیست؟ و همچنین شناخت انواع آن، اقدام به خرید این محصول زیبا کنند.

خرید روسری و شال - آرا

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.