شال نخی اسلپ رنگی ارزان

شال نخی اسلپ رنگی ارزان + سفارش عمده

فهرست مطالب

شال نخی اسلپ رنگی ارزان یک سرپوش مناسب برای حفظ حجاب است؛ شال و روسری از قدیم رایج بوده که زنان برای حفظ پوشش خود سر می کردند و امروزه مردان نیز می توانند به عنوان شال گردن از آن استفاده کنند. حفظ حجاب در هر کشوری متفاوت است و در زمان پادشاهان مختلف نیز زنان شال یا روسری بر سر می کردند؛ به طور کلی می توان گفت درسته که نوع پوشش امروزه با قدیم فرق دارد، ولی حفظ حجاب و پوشش هرگز از بین نرفته است. در مورد شال نخی اسلپ منگوله دار می توانیم بگوییم که یک اکسسوری جذاب محسوب می شود و امروزه نیز این شال ها خیلی ترند شده؛ به گونه ای که سر کردن شال زیبا باعث می شود استایلی شگفت انگیز داشته باشید.
با توجه به ترند شدن طرح های متنوع شال نخی اسلپ، اگر شما هم قصد خرید عمده و ارزان قیمت این اکسسوری جذاب را دارید، می توانید روی مجموعه آرا حساب ویژه ای باز کنید.

خرید روسری و شال - آرا

دوخت شال منگوله دار نیز به این صورت است که منگوله یک آیتم اضافی است که برای زیباتر شدن شال استفاده می شود. این مدل شال ها طرح جدیدی هستند که به بازار عرضه شدند و خوشبختانه طرفداران زیادی هم پیدا کرده اند. این شال ها را در اندازه ها و رنگ های مختلفی تولید می کنند؛ یعنی تنوع زیادی دارند و برای هر سنی مناسب هستند؛ مثلا خانم های مسن می توانند روسری منگوله دار و خانم های جوان نیز شال های اسپرت منگوله دار سر کنند. پارچه این شال ها از جنس ابریشم، موهر، نخ، ویسکوز و پشم است و در هر قواره ای استفاده می شوند. در هر صورت این شال ها در بازار با اندازه و طرح های زیادی موجود هستند و انتخابش بستگی به سلیقه خودتان دارد.

راه کارهای مناسب ست کردن شال نخی اسلپ رنگی با مانتو

یکی از مهم ترین لباس های زنانه، شال یا روسری است که تأثیر زیادی در استایل دارد و انتخاب هر شالی باید در هر فصلی متفاوت باشد؛ یعنی شال با جنس نازک برای فصل زمستان مناسب نیست. شال نخی اسلپ، خنک و سبک است و اصلا پرز نمی دهد؛ از طرفی ایستایی آن روی سر خیلی زیباست و به هیچ وجه سر نمی خورد. می توان گفت که این شال ها همه فن حریف هستند؛ چون می توان آن را هم در مهمانی ها و هم بیرون استفاده کرد. برای ست کردن این جور شال ها باید ابتدا رنگ های متناسب با صورتتان را انتخاب کنید؛ مثلا با مانتوی سفید هر رنگی از شال را می توان انتخاب کرد؛ چون رنگ سفید رنگی خنثی بوده و به راحتی با هر رنگی ست می شود. رنگ مشکی نیز مثل رنگ سفید عمل می کند و ست های مشکی با شال های اسلپ قرمز یا بنفش تیره جزو ست هایی محبوب است.
سعی کنید مانتوهای طرح دار را با شال های طرح دار ست نکنید؛ یعنی شال های ساده با مانتوی طرح دار بهترین گزینه است؛ ولی اگر قصد دارید که مانتوی طرح دار را با شال طرح دار ست کنید حتما توجه کنید که رنگ اصلی مانتو و شال با هم ست باشند. اگر طرفدار ساده پوشی و استایل تک رنگ هستید؛ پس دقت نمایید که همراه مانتو اکسسوری های براق استفاده نکنید. اگر طرفدار مد هستید، بهتر است رنگ مانتو و شال را طبق رنگ سال انتخاب کنید؛ در بین این همه رنگ می توان گفت که رنگ های پاستیلی به راحتی با هر مانتو و شالی ست می شوند. شال نخی اسلپ می تواند بهترین گزینه در فصول گرم سال باشد؛ این شال ها تنوع رنگی بالایی دارند و شما می توانید رنگ مناسب با مانتو خود را به راحتی تهیه نمایید.

شال نخی اسلپ - آرا

شال نخی اسلپ – آرا

شال نخی اسلپ رنگی ارزان و عمده فروشی آن

مدل وال اسلپ جزو مدل های جدید است که در طرح های مختلفی وارد بازار می شود و این جنس پارچه برای تابستان مناسب است که اکثرا در دوخت شال یا روسری استفاده می شود. این شال ها با طرح هایی ساده، شلوغ و پلیسه دار در قواره ای بزرگ و منگوله دار دوخته می شوند. در حالت کلی کیفیت این شال ها باهم متفاوت است؛ به همین دلیل قیمتشان نیز متفاوت خواهد بود. جنس پنبه ای شال های اسلپ بسیار گران تر از بقیه جنس هاست. قیمت دقیقی نیز برای این شال ها بدلیل نوسانات بازار نمی توان تعیین نمود. خرید شال نخی اسلپ به صورت عمده به صرفه تر است؛ چون در خرید عمده محصول بدون واسطه و بدون دخالت فروشنده و افزایش قیمت از درب تولیدی مستقیم به دست مشتری می رسد. شما می توانید به سایت های عمده فروشی شال نخی اسلپ رنگی ارزان نیز سر بزنید؛ البته دقت کنید که سایتی معتبر را انتخاب می کنید. اگر به تازگی فروشگاه خود را راه اندازی نموده اید، پیشنهاد می کنیم خرید خود را از مجموعه آرا انجام دهید. کافیست به قسمت دسته بندی محصولات مراجعه نموده و شال های مدنظرتان را سفارش دهید. کلیه محصولات تولید به مصرف بوده و شما با پرداخت کم ترین هزینه می توانید حجم بالایی شال را خریداری نمایید.

سوالات متدوال شما

چگونه شال نخی اسلپ ارزان بخریم؟

مجموعه آرا با حذف تمامی واسطه ها، امکان خرید بهترین شال نخی اسلپ با قیمت ارزان را فراهم نموده است.

خرید اینترنتی و عمده شال نخی اسلپ امکان پذیر است؟

بله شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، سفارش عمده خود را در تنوع طرح ها و رنگبندی های مختلف، به ثبت برسانید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.