طریقه اتو کشیدن شال پلیسه

طریقه اتو کشیدن شال پلیسه + نکات مهم در خرید عمده

فهرست مطالب

طریقه اتو کشیدن شال پلیسه به چه صورت است؟ شال ها یکی از پوشش های مربوط به بانوان هستند که در زیبایی استایل آن ها تأثیر به سزایی دارند. برخی از شال ها به راحتی اتو می شوند، اما برای برخی دیگر باید نکات مهمی را رعایت کنید. برای مثال برای اتو کردن شال های پلیسه باید از روش های خاصی استفاده نمایید.
مجموعه آرا ضمن ارائه نکاتی جهت اتو کشیدن شال پلیسه، امکان خرید عمده بهترین کیفیت و قیمت از این شال پرفروش را برای تمامی فروشنده های اکسسوری زنانه در سطح کشور، فراهم آورده است.

خرید روسری و شال - آرا

مشخصات شال پلیسه جدید سال 1401

شال پلیسه شالی است که از پارچه پلیسه دار ایجاد می شود. کیفیت این شال ها به عوامل مختلفی مانند ضخامت پارچه و جنس نخ بستگی دارد. بهتر است که از شال های پلیسه ارزان قیمت خریداری نکنید؛ چرا که معمولاً در ساخت آنها از پارچه ‌هایی با کیفیت پایین استفاده شده است. در شال های بی کیفیت با چند بار شستشو متوجه از بین رفتن پیلی ها خواهید شد. این در حالی است که شال های پلیسه دار باکیفیت هیچوقت دچار همچین مشکلی نخواهند شد.
شال های پلیسه به دلیل داشتن پیلی، روی سر حجم کمی ایجاد می کنند و می توانند با هر استایل و سلیقه ای متناسب باشند. از استایل های کژوال گرفته تا تیپ های اسپرت، در همه آنها می توان شال پلیسه را به کار برد. برای اینکه بتوانید استایل های متفاوتی خلق کنید می توانید شال های پلیسه با رنگ های متفاوت را خریداری نمایید.

انواع شال پلیسه در ایران

شال های پلیسه دارای انواع مختلفی هستند و تفاوت آن ها در رنگ و جنس پارچه است. این شال ها از نظر جنس به انواع زیر تقسیم بندی می شوند:

ابریشم

ابریشم یکی از پارچه هایی است که شال پلیسه می تواند از آن تولید شود. پارچه های ابریشمی یکی از لطیف ترین و با کیفیت ترین جنس ها برای تولید شال و روسری هستند. علاوه بر این، شال هایی که با این جنس تولید می شوند ظریف و سبک هستند و برای استفاده روزانه مناسب ترین گزینه در نظر گرفته شده اند. شال های پلیسه ابریشمی قیمت بالاتری از دیگر شال ها دارند و آن ها را برای هر استایل و هر مکانی می توان استفاده کرد.

حریر

شال های پلیسه حریر بیشتر برای مهمانی ها و مجالس به کار می روند. از آنجایی که این شال ها لیز هستند و نگه داشتن آن ها روی سر کمی دشوار است، طرفداران کمتری دارند.

خرید عمده شال پلیسه - آرا

خرید عمده شال پلیسه – آرا

طریقه اتو کشیدن شال پلیسه

برخی شال و روسری ها دارای برچسب مراقبت هستند یا بر روی مارک آنها علامت هایی نوشته شده که از نحوه شستشو و اتو کردن آن ها اطلاعاتی در اختیار خریدار قرار می دهند. برای مثال بر روی برچسب اطلاعات برخی از شال ها دمای مناسب برای اتو کردن آن را ذکر کرده اند. برای شال های پلیسه ای ذکر دما باعث می شود که شما بدانید تا چه دمایی پلیسه ها باقی می مانند و حذف نمی شوند. اگر احساس می کنید که ممکن است با اتو کردن شال، پلیسه های آن را نیز صاف کنید می توانید از خدمات خشک شویی استفاده کنید. خشک شویی اتوی شال شما را به گونه ای انجام می دهد که پلیسه های آن از بین نروند.
بهتر است اتو را به طور مستقیم بر روی شال قرار ندهید و حتماً از محافظ اتو برای این کار کمک بگیرید. از قسمت بالا چین ها را مرتب نمایید و اتو زدن را انجام دهید. حتی می توانید پلیسه ها را با سنجاق ثابت کنید، اما حواستان باشد که اتو را بر روی سنجاق ها نکشید.
اتو کردن شال پلیسه ممکن است باعث از بین رفتن و صاف شدن پلیسه ها شود. بهتر است تا حد ممکن از اتو کردن شال پلیسه بپرهیزید، اما در برخی موارد نیز مجبور به اتو کردن خواهید شد. ساده ترین روش برای صاف کردن و اتو کردن شال پلیسه این است که شال را درون حمامی که پر از بخار آب است قرار دهید. برای این کار فقط کافی است که شال را با یک نرم کننده مناسب بشویید و تا وقتی که خیس است آن را آویزان کنید. توجه داشته باشید که شال را به گونه ای آویزان نمایید که پلیسه ها عمود بر زمین قرار گیرند. علاوه بر این، نباید به هیچ وجه شال را بچلانید.
اگر با وجود همه این روش ها باز هم موفق به اتو کردن شال خود نشدید، مجبور هستید که تک تک پلیسه ها را به صورت جداگانه اتو کنید. البته اگر پلیسه های شال درشت باشند، کار شما راحت تر خواهد بود.

نحوه خرید شال پلیسه به صورت عمده

قیمت شال پلیسه به عوامل مختلفی بستگی دارد و مهم ترین آن ها مربوط به جنس آن است. البته تولید کنندگان و فروشندگان نیز برای محصولات خود قیمت های متفاوتی در نظر می گیرند.
اکنون ممکن است برای شما این سؤال پیش آمده باشد که شال پلیسه را چگونه خریداری کنید؟ برای اکثر فروشندگان، خرید عمده شال پلیسه می تواند مناسب ترین و به صرفه ترین گزینه باشد. با خرید عمده این شال ها می توانید از قیمت پایین تر آن ها بهره مند شوید. توجه داشته باشید که طریقه اتو کشیدن شال پلیسه متفاوت با سایر شال ها است. می توانید طریقه صحیح اتو کردن را از فروشنده بپرسید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.